brak sygnalow na wtrysku i cewce zaplonowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

brak sygnalow na wtrysku i cewce zaplonowej

Post autor: Wins » czw lis 29, 2007 22:43

mam probelm w silniku typu ABD 1.4 (94r)benzyna na monowtrysku.
A mianowicie brak jakichkolwiek sygnalow (impulsow) na cewce wysokiego napiecia oraz na wtrysku- i z tego powodu iechce mi odpalic.
Prosze o pomoc i z gory dzekuje za udzelenie jej.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 29, 2007 22:55

tzn nie dochodzi napięcie na cewkę ??? czy z niej nie wychodzi???

[ Dodano: Czw Lis 29, 2007 21:58 ]
układ zapłonowy jest zintegrowany z całym ukladem zasilania więc niejako jedno od drugiego jest zalezne więc najpierw sprawdz czy w ogóle dochodz napięcie na cewkę jak juz wspomniałem



Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » czw lis 29, 2007 23:07

nie dochodzi do cewki



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw lis 29, 2007 23:10

Na początek sprawdź bezpieczniki i kostkę stacyjki.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » czw lis 29, 2007 23:17

wszystkie napiecia na kompie zostaly sprawdzone oraz wszelkie bezpieczniki i wszystko jest poprawne a nie ma impulsow na cewce i wtrysku :cry: :cry: :cry: http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/icon_cry.gif


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 29, 2007 23:26

a kontrolki wszystkie się świeca po przekręceniu kluczyka na zapłon ????

[ Dodano: Czw Lis 29, 2007 22:32 ]
Wins pisze:wszystkie napiecia na kompie zostaly sprawdzone
powiedz co jest na pinie 24 w listwie ecu ????
po odłączeniu tejże listwy i przekręceniu kluczyka na zapłon



Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » czw lis 29, 2007 23:34

tak wszystko sie swieci pompka dzila nawet silnik krokowy zaciaga ssanie


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw lis 29, 2007 23:39

Może czujnik obrotów (czujnik Halla) nie daje impulsów?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 29, 2007 23:46

dziejo pisze:tak wszystko sie swieci
dziejo pisze:powiedz co jest na pinie 24 w listwie ecu ????
po odłączeniu tejże listwy i przekręceniu kluczyka na zapłon
sprawdz to i dopiero będzie mozna dalej szukac



Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » czw lis 29, 2007 23:52

Z tego co wyczytalem to pin 24 jest od podlaczneia wzmacniacza na cewce (według instrukcji ktora jest umieszczona na forum)


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 29, 2007 23:59

nie wiem jak instrukcja jest na forum
na pinie 24 jest moduł wzmocnienia i tam powinno pojawić się napięcie
moze to własnie moduł wzmocnienia siadł

[ Dodano: Czw Lis 29, 2007 23:03 ]
proponuje jeszcze 1 rozwiązanie podac (nowe) napięcie na zielony przewód modułu wzmocnienia i wtedy próbowac odpalic
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 00:01 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » pt lis 30, 2007 00:12

ok to dotyczy samego braku impulsow na cewce napiecia ale jaka moze bc przyczyna ze nie ma impulsow na wtrysku podczas rozruchu


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 30, 2007 00:22

ok to nawet pompa paliwa nie podaje go na wtrysk i zawór ciśnienia nie odcina go ???coś mi tu nie gra :bajer: na wtrysku masz 3 wtyczki zasilanie mono tps- krok w żadnym z tych przyłączy niema napięcia



Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » pt lis 30, 2007 00:32

pompka dzila rozebralem caly wtrysk i sprawdzilem go ( dziala). a przy wtycce do wtrysku nie ma zadnych impulsow. Przy wtyczce sa 4 piny 2 od samego wtrysku i 2 od pomiaru teperatury w wtrysku

[ Dodano: 30 Lis 2007 00:00 ]
A mozecie ktos wie jak przetestowac halotron? ( moze to byc przyczyna). Nie chodzi mi o zasade bo go znam na wylot tylko jak go przetestowac (jak podlaczyc do pinow)


Pozdrawiam

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 419 gości