Strona 1 z 1

Osłona silnika

: śr lis 28, 2007 20:50
autor: flatron316
Czy ma ktoś może fotkę jak wygląda osłona silnika w 3 silnik ABS.
Muszę coś wstawić pod silnik(albo nadkole) bo po wjechaniu w kałuże slizga mi sie pasek alternatora.

Przeszukałem wszystkie posty i mam tylko zamęt w głowie.jedni piszą że od diesla pasuje,inni że nie ,jeszcze inni że nie ma osłony (jako całości podłogi) tylko jakieś boczki ???

Niech ktoś napisze konkretnie i na temat ,albo zdjęcie podrzuci jak to w MK3 z r 92 wygląda tak naprawdę-może tam rzeczywiście tylko jakiś boczek jest?

Pozdro

: śr lis 28, 2007 20:55
autor: dziejo
ja nie mam zadnej osłony (oryginalnie nie było)

: śr lis 28, 2007 21:00
autor: flatron316
A nie leci ci woda na paski jak w kałuże wjedziesz?
Tzn nie slizgają sie i nie piszczą potem ?

: śr lis 28, 2007 21:03
autor: shift
flatron316 pisze:Muszę coś wstawić pod silnik(albo nadkole) bo po wjechaniu w kałuże slizga mi sie pasek alternatora.
wymiań pasek, ja nie mam osłony i się nie ślizga.

: śr lis 28, 2007 21:07
autor: flatron316
wymiań pasek, ja nie mam osłony i się nie ślizga.
A co z nim się robi nie tak że trzeba go wymieniać?

: śr lis 28, 2007 21:09
autor: dziejo
flatron316 pisze:A nie leci ci woda na paski jak w kałuże wjedziesz?
Tzn nie slizgają sie i nie piszczą potem ?
masz albo pasek felerny albo słabo napięty mimo wszystko ze a;lternator ma spręzyne
ja na starym pasku przejeżdiłem mnóstwo km w extrmalnych warunkach woda błoto i nawet nie pisnął :bajer: po jego wymianie zrobiłem moze 10tys na nowym i się odzywa z rana albo jak jest wilgotno na dworze osłona może pomóc owszem ale wutrzymaniu czystości silnika

: śr lis 28, 2007 21:13
autor: shift
flatron316 pisze:A co z nim się robi nie tak że trzeba go wymieniać?
dziejo pisze:pasek felerny albo słabo napięty mimo wszystko ze a;lternator ma spręzyne
lub ewentualnie zużyty/wyślizgany

: śr lis 28, 2007 21:13
autor: flatron316
dziejo pisze:masz albo pasek felerny albo słabo napięty
Własnie oto chodzi że napięty to on jest dość mocno.
Qrde jednak nie ma to jak klinowy-płaskie to lipa jak widać

[ Dodano: Sro Lis 28, 2007 20:15 ]
shift pisze:ub ewentualnie zużyty/wyślizgany
Jak to widać? (sprawdzić?)

: śr lis 28, 2007 21:18
autor: dziejo
wiesz co ??? odbiegając od tego tematu(( osłona )))porostu odpal silnik iprzyglądnij się dobrze paskowi dodawaj gazu na przepustnicy energicznie i nie powinien drgać pionowo :gora:
:dol: jeżeli zaobserwujesz ruchy paska tzn ze dostaje luzu

: śr lis 28, 2007 21:38
autor: zoso8894
szukaj na allegro są od paru producentów ja kupiłem i nie żałuje bo pomaga

: śr lis 28, 2007 21:47
autor: tomyart
w moim temacie są dwa zdjęcia osłony, jak potrzebujesz coś dokładniej zobaczyć to mogę zrobić jakieś foto bo osłona jeszcze leży w garażu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45

: czw lis 29, 2007 06:31
autor: flatron316
Czyli podsumowując-jak rozumiem :

Nie ma oryginalnie osłony -te są dokładane .
Może pomyslę coś nad jakąś ćwiartką "zrób to sam"( boczkiem) żeby ten pasek osłonić, z tego względu że kiedyś miałem taką osłonę (pełną) w TD i nakląłem się na nią bo cośkolwiek do zrobienia od spodu bez kanału to porażka ( a i od góry jak coś spadło na silnik to płacz)-w końcu i tak leżała w piwnicy zdjęta .
Ze silnik się brudzi to mi to lotto ,wkurza mnie ten pasek (aha sprawdze w sobote czy nie lata góra dół)
W passacie jak wjechałem w kałuże przy 70/80 km/h to też piszczał (też żadnych osłon nie miałem) ale tu jest przegięcie bo przy 30 jak chlapnie już to się dzieje.

Chyba że coś pomyliłem to proszę o sprostowanie

Punkty rozdane

Pozdro