uszczelka pod głowica??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:16
Lokalizacja: Piekary

uszczelka pod głowica??

Post autor: zelu » śr lis 28, 2007 18:31

więc tak - ostatnio zaczęlo mnie to zastanawiać czy czasem nie mam uszczelki do wymiany -objawy
- zamarzający parownik
- auto bardzo kopci co prawda białym dymem, dodatkowo wyrzuca co dziwne coś w rodzaju sadzy ( silnik 1,8 AAM)
- ubywający płyn chłodniczy
- duże spalania, przy jedzie emeryta 13 l lpg

zastanawiam sie czy uszczelka nie poszła gdzies w okolicach kanału cieczy chłodzącej , i nie dostaje sie jakimś cudem do komory spalania przez co ubywa płynu chłodniczego, nast płyn plus paliwo to wieksze spalanie a wydostający się płyn to wlasnie ten mega dym z rury wydechowej

Gdyby olej wpadal do pluny bądz odwrotnie diagnoza prosta, a jak to potwierdzić w takim przypadku ?:)



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lis 28, 2007 18:41

moze masz zapchany wezyk pomiedzy zbiorniczkem a chlodnica lub kruciec w zbiorniczku lub w chlodnicy.
Jezeli spala plyn to powinien byc slodki zapach z tlumika. Wydaje mi sie ze mierzac cisnienie na tlokach powinno pokazac czy uszczelka jest dobra. Gdy jest uszkodzona uszczelka to bardzo twardnieja weze od wody.
Nie wywala ci plynu przez korek w zbiorniczku?



Awatar użytkownika
zelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:16
Lokalizacja: Piekary

Post autor: zelu » śr lis 28, 2007 18:43

nie płynu nie wywala ,chyba ze wleje go ponad max



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lis 28, 2007 18:53

jezeli nie wywala plynu i nie ma nigdzie wyciekow to raczej uszczelka, chociaz moze tez byc peknieta glowica



Awatar użytkownika
zelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:16
Lokalizacja: Piekary

Post autor: zelu » śr lis 28, 2007 19:05

wydaje mi sie ze Twoje 2 posty wzajemnie sobiee przeczą



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lis 28, 2007 19:13

myslisz tak bo napisalem czy nie wywala ci plynu.
Chodzilo mi o to ze moze byc korek walniety i leci przez niego



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr lis 28, 2007 19:33

Zelu to ze ci wywala z rury to normalka w zimie przy LPG bo gaz sie skrapla w rurze i przez to wiecej dymu jest.

Jest jedna prosta metoda. Odkręc korek ze zbiorniczka i zagrzej autko i zobacz do zbiorniczka czy nie widać bulek powietrznych.

Spalanie 13l gazu to norma teraz. Mi palil i 15 w tym czasie a w lecie wiadomo mniej.

No i sprawdz kruciec wodny taki plastykowy z węzami bo one lubia puszczac wode i przez to moze ubywać. Najlepiej mieć garaż i zobaczyc rano czy nie ma mokro pod silnikiem...


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
zelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:16
Lokalizacja: Piekary

Post autor: zelu » śr lis 28, 2007 19:36

dzieki Pawlo :)
wiec kruciec juz wymieniłem bo faktycznie puszczał ,ale i tak jak jeszcze sucho bylo plamy jakeis pod silnikiem zostawały i to spore tylko nie umiałem zlokalizowac wycieku -teraz troche zazimno na grzebanei pod maska bez rękawiczek bo garazu nie mam a w tamte rejone tylko organoleptycznie:P
wiec pytam o objawy tej usczelki :)



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lis 28, 2007 19:42

ten kruciec ktory wychodzi z silnika od strony skrzyni mozna zle zalozyc i znowu bedzie lecialo (u mnie tak bylo)
Ile ubywa ci tego plynu? Jezeli bylaby uszkodzona uszczelka to gdy jest zimny to powinien przerywac. Zadko kiedy uszczelka pod glowica uszkadza sie w ten sposob ze tylko plyn wlatuje na tloki a do oleju nie



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr lis 28, 2007 19:44

Ale to sobie zobacz. Odkręc korek ze zbiorniczka i zagrzej autko i zobacz do zbiorniczka czy nie widać bulek powietrznych. Poswiec latarka czy cos i jak sa buleczki to uszczelka do roboty


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
zelu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:16
Lokalizacja: Piekary

Post autor: zelu » śr lis 28, 2007 21:00

Dzięki Panowie -dam znac:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 226 gości