Tuleja tylnego wachacza - pomocy.
: wt lis 27, 2007 15:33
Panowie dajcie jakąś radę jak przekonać VW ze jest w błędzie.
Chodzi o to, że w moim golfie 4MOTION jest wybita tulejka wachliwa w tylnym zawieszeniu, zamówiłem taką część w VW i otrzumalem zwykłą tuleję gum-met. VW twierdzi ze tulejka w moim aucie mimo że jest na niej znak VW z datą 98 /auto 99/ nie jest ich bo nr na niej jest inny niż u nich w kompie, ja mam 23:004-202-004 a oni 1j0505203.
VW upiera się ze ktoś to wymieniał /tuningował/ bo w tym miejscu ma być własnie taka jak oni zalecają czyli zwykła, a nie wachliwa. zadzwoniłem do I właściciela austryjaka, który twierdzi ,że nigdy nic tam nie wymieniał, mało tego, znałazłen dwa auta z takim zawieszeniem jak moje tj. Audi A3 Qadro i TT Qadro i okazało sie, że mają taką samą część jak ja.
Moim zdanie w systemie VW jest błąd i część zamawiana przez VW u producenta jest inaczej wykonana, bo przeież biorąc to na "chłopski rozum" jak coś pracowało w dwóch płaszczyznach to niemożna tego zastąpic czymś co pracuje tylko w jednej, bo kturegoś pięknego dnia pęknie element którego pracę ta tuleja powinna amortyzować.
Wszyscy w VW widzą tylko cyferki w ETCE a ja juz nie wiem gdzie mam znalezdź te padającą część.
Jeśli ktoś z Was ma jakiś pomyśł to proszę pisac.
Pozdrawiam
Wiesiek
Chodzi o to, że w moim golfie 4MOTION jest wybita tulejka wachliwa w tylnym zawieszeniu, zamówiłem taką część w VW i otrzumalem zwykłą tuleję gum-met. VW twierdzi ze tulejka w moim aucie mimo że jest na niej znak VW z datą 98 /auto 99/ nie jest ich bo nr na niej jest inny niż u nich w kompie, ja mam 23:004-202-004 a oni 1j0505203.
VW upiera się ze ktoś to wymieniał /tuningował/ bo w tym miejscu ma być własnie taka jak oni zalecają czyli zwykła, a nie wachliwa. zadzwoniłem do I właściciela austryjaka, który twierdzi ,że nigdy nic tam nie wymieniał, mało tego, znałazłen dwa auta z takim zawieszeniem jak moje tj. Audi A3 Qadro i TT Qadro i okazało sie, że mają taką samą część jak ja.
Moim zdanie w systemie VW jest błąd i część zamawiana przez VW u producenta jest inaczej wykonana, bo przeież biorąc to na "chłopski rozum" jak coś pracowało w dwóch płaszczyznach to niemożna tego zastąpic czymś co pracuje tylko w jednej, bo kturegoś pięknego dnia pęknie element którego pracę ta tuleja powinna amortyzować.
Wszyscy w VW widzą tylko cyferki w ETCE a ja juz nie wiem gdzie mam znalezdź te padającą część.
Jeśli ktoś z Was ma jakiś pomyśł to proszę pisac.
Pozdrawiam
Wiesiek