Tuleja tylnego wachacza - pomocy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wiesiek74
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 23:27
Lokalizacja: Małopolska

Tuleja tylnego wachacza - pomocy.

Post autor: Wiesiek74 » wt lis 27, 2007 15:33

Panowie dajcie jakąś radę jak przekonać VW ze jest w błędzie.
Chodzi o to, że w moim golfie 4MOTION jest wybita tulejka wachliwa w tylnym zawieszeniu, zamówiłem taką część w VW i otrzumalem zwykłą tuleję gum-met. VW twierdzi ze tulejka w moim aucie mimo że jest na niej znak VW z datą 98 /auto 99/ nie jest ich bo nr na niej jest inny niż u nich w kompie, ja mam 23:004-202-004 a oni 1j0505203.
VW upiera się ze ktoś to wymieniał /tuningował/ bo w tym miejscu ma być własnie taka jak oni zalecają czyli zwykła, a nie wachliwa. zadzwoniłem do I właściciela austryjaka, który twierdzi ,że nigdy nic tam nie wymieniał, mało tego, znałazłen dwa auta z takim zawieszeniem jak moje tj. Audi A3 Qadro i TT Qadro i okazało sie, że mają taką samą część jak ja.
Moim zdanie w systemie VW jest błąd i część zamawiana przez VW u producenta jest inaczej wykonana, bo przeież biorąc to na "chłopski rozum" jak coś pracowało w dwóch płaszczyznach to niemożna tego zastąpic czymś co pracuje tylko w jednej, bo kturegoś pięknego dnia pęknie element którego pracę ta tuleja powinna amortyzować.
Wszyscy w VW widzą tylko cyferki w ETCE a ja juz nie wiem gdzie mam znalezdź te padającą część.
Jeśli ktoś z Was ma jakiś pomyśł to proszę pisac.
Pozdrawiam
Wiesiek Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 21:26 przez Wiesiek74, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt lis 27, 2007 15:38

daj im wymienic


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Wiesiek74
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 23:27
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Wiesiek74 » wt lis 27, 2007 15:48

To oni włożą to co mają i będę miał 3 właściwe i 1 nie, a chodzi o to że ta tuleja łączy pracę drążka poprzecznago z wachaczem, który pracuje w zdłóż i jak zamontuję zwykłą to za jakiś cas ukręci sie ten drążek /zobacz na zdjęcie jakie występuje wychylenie tej tulejki/



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt lis 27, 2007 16:12

wiem , ale biorac od nich fakture bedziesz mial podstawe do naprawy gwarancyjnej , i niech sie glowia dlaczego tak sie stalo.
mozesz probowac napisac maila do niemaszkow lub austriaków z zapytaniem o ta czesc, oni sa troche madrzejsi niz w Polsce w serwisach.
Ja mam wersje belgia i wg serwisu w polsce jest to benzyna 1.6, juz kilka razy zamowione elementy mi nie pasowaly. ogladali to przy mnie i stwierdzili ze rzeczywiscie mam oryginal auto a oni maja dane inne w polskich komputerach niz w niemczech, i dopiero wejscie na etke online i glebokie przekopanie znalazlo to co chcialem
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 16:15 przez inspire, łącznie zmieniany 1 raz.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Wiesiek74
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 23:27
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Wiesiek74 » wt lis 27, 2007 16:20

Już to przerabiałem , część dostarczowa w serwisie VW w polsce była made in Poland, a
będąc w Austrii to myslałe że tam dostanę coś innego, a tu to samo made in Poland tylko płatne w euro!!!
A jeśli chodzi o wymianę to będę miał prawo do gwarancji jak się coś urwie w kole przy małej prędkości i przeżyję!!!

[ Dodano: 27 Lis 2007 18:49 ]
Czy ktoś ma jakiś pomysł ?!!! :kac:



Awatar użytkownika
bartek1351
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 01, 2009 11:00
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: bartek1351 » pn lip 13, 2009 00:08

Panowie odgrzeje troche temat jednak u mnie jakis miesiac temu mialem dokladnie ten sam problem, w serwisie VW skody i seata wszyscy jednoglosnie twierdzili ze ktos cos rzezbil przy samochodzie bo w oryginalne powinna byc wlasnie czesc o nr 1j0505203. Wymienilem dlatego ze po zalozeniu gwintu i 18" kol z tylu pojawily sie duze kąty mechanik stwierdzil koniecznosc wymiany w/w elementu. Fakt cos tez z tylu pukalo w zawieszeniu. Po wymianie katy wrocily do normy :)
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 08:59 przez bartek1351, łącznie zmieniany 1 raz.



Wiesiek74
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 23:27
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Wiesiek74 » pn lip 13, 2009 18:57

ja zakończyłem ten temat na generalnym importerze na polskę ale bez rezultatu, odpowiedz 1: częśc nie jest nasza jest pan 2 właścicielem więc nie ma pan wiedzy co się działo z autem przez ost 5 lat.
odpow 2: ta część może i była taka jak pan ma w aucie ale teraz jest inna!!!
Zamontowałem to coś i po 2 mc sprzedałem auto.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 302 gości