Strona 1 z 2

problem z odpaleniem

: wt lis 27, 2007 13:16
autor: danioo
Witam.
Mojego golfa znowu coś boli.
Jak go chce odpalić zimnego to resetują mi sie zegarek i TRIP jak kręce rozrusznikiem oraz słychać trzeszczenie gdzieś w okolicach włącznika awaryjnych.
Jak go zgaszę i spróbuje odpalić ponownie to już jest OK i nic sie nie resetuje i nie trzeszczy.

Co to może być??

: wt lis 27, 2007 13:27
autor: dziejo
podczas 1 uruchomienia traci się napięcie (dlatego występuje reset ) trezba by kostkę stacyjki sprawdzić

: wt lis 27, 2007 13:54
autor: T.O.B.I.
przerabialem to ostatnio mialem tak samo i u mnie zacinal sie rozrusznik (przynajmniej takie znaki mi dawal) postanowilem zmienic akumulator i kreci jak glupi caly czas, okazal sie to trafny wybor a juz mialem rozrusznik rozbierac

: wt lis 27, 2007 15:39
autor: KuSi
Miałem tak samo, przyczyną był rozładowany akumulator

: wt lis 27, 2007 16:24
autor: danioo
golyl pisze:danioo, trzebaby wyczyscic styki w stacyjce podobno pomaga a jak nie to wymienic kostke stacykji
A nie wiesz ile na rogatce taka kostka stacyjki kosztuje?? I pewnie wolałbym oryginał a nie jakies podróby.

[ Dodano: 27 Lis 2007 15:45 ]
A skąd to trzeszczenie w okolicach włącznika świateł, tak jak pisałem w pierwszym poście???

Może to faktycznie kostka, tylko czemu na zimnym tak sie dzieje a jak ciepły czy już palony wcześniej to pali na dotyk.??

: śr lis 28, 2007 00:31
autor: norek111
orginalna kostka w aso 80pln

: śr lis 28, 2007 00:49
autor: Komas
Nie oryginalna 12 zł oryginalna 95. Ja u siebie wsadzilem ta za 12 :) Jak walnie znowu to wymienie i tak dalej i tak dalej :)

P.S
Ta za 12zł tez niemiecka

: śr lis 28, 2007 08:58
autor: mucholus
Witam to na 98 % kostka stacyjki :) Jest trochę zabawy z wymianą jeżeli masz jeszcze oryginalną kostkę. Tylko jak będziesz kupował kostkę to za nic w świecie nie kupuj tej biało żółtej u mnie w aucie po wymianie działała 3 dni i :ass: Kupiłem jakiś zamiennik oryginału za 30 zł i jeżdzę już miesiąc. Pozdrawiam

: śr lis 28, 2007 09:35
autor: danioo
Co do tego trzeszczenia to dochodzi z zegarów podczas kręcenia, a momentalnie po tym jak trzeszczy to resetuja sie zegary.

: śr lis 28, 2007 11:51
autor: T.O.B.I.
ktorys z przekaznikow moze masz uszkodzony, jezeli to dochodzi z kolumny kierowniczej to kostka stacyjki ma pewnie zwarcie i wtedy trzeszczy, w zegarach chyba nie ma nic takiego co moglo by dawac takie dzwieki, pozostalo tylko trzeszczenie czy uruchomic tez nie mozesz?

: śr lis 28, 2007 20:40
autor: danioo
Dzisiaj rano powtórka sytuacji z opisu.

Autko postało 8,50 godziny pod firmą gdzie pracuje na świeżym powietrzu. Podjechałem dostawczym hyundaiem i podłączyliśmy z kolegą przewody rozruchowe z akumulatora dostawczaka. I tu zdziwienie moje, autko zapaliło na dotyk i nic sie niezresetowało. Zgasiłem silnik po 10 sekundach i znowu próba odpalenia i jest git.
Poszedłem się przebrać w czyste ubranie w którym przyszedłem do pracy. Próbuje zapalic silnik już tylko na moim akumulatorze, a tu zonk trzeszczenie w zegarach i reset zegarka i trip-u, wyłączyła się centralka od gazu. Druga próba i zapalił.

Podejrzewam że to akumulator. Jaki jest dedykowany do golfa 1,6??