Czuj. temp. went. MKII

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Czuj. temp. went. MKII

Post autor: Egon PŃ » czw maja 05, 2005 17:22

Na czujniku mam napisane 1bieg 95C 2-102C
Wsadziłem go do garka, no i powiecmy ze sie otwiera przy 96-98
Byłem w sklepie sie zapytać o nowy (kosztuje 48zł)
I w katalogu miał napisane
95-85
102-95
I gościu mówił że załącza sie przy 85C
Czy ktoś to sprawdzał??
Pytam sie bo na postoju strasznie mi się grzeje i gotuje jak odkęce korek.
Z miejsca zaraz za diodą dochodzi do 3/4 zanim się włączy wentylator.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » czw maja 05, 2005 18:30

Moze z chlodnica cos nie bardzo i czujnik moze byc dobry ale jak siedzi w zimnym miejscu to nawet wymiana nic nie pomoze...a 85 stopni to za malo na zalaczenie wentylatora...moze jeszcze byc sprawa taka ze masz cos nie tak z termostatem ktory otwiera obieg i poprostu za pozno plyn leci na chlodnice...



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw maja 05, 2005 22:45

Termostat jest dobry.
Chłodnice już płukałem, wyleciało nawet duzo kamienia, czujnik jest przeczyszczony.



allebazi

Post autor: allebazi » pt maja 06, 2005 21:20

sprawdz czy przy rozgrznym silniku masz cieply dol chlodnicy i rurke dolna jezeli nie tzn.ze masz padniety termostat.
u mnie tez niby sie otwieral ale raz mniej raz wiecej raz w ogole
wymienilem na 82. st oraz czujnik wentylatora na 92st.



Awatar użytkownika
hasek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 30, 2004 00:18
Lokalizacja: bYdGoSzCz
Kontakt:

Post autor: hasek » pt maja 06, 2005 21:33

ostatnio u mnie tez sie grzal cos. okazalo sie ze zdechl wlacznik termiczny wentylatora. musze go wymienic. termostat raczej dobry bo waz przy dole chlodnicy jest goracy.
jak narazie jezdze z otwartym szyberkiem i wlaczonym na max ogrzewaniem - daje efekt bo temp nie przekracza 90st. we wtorek czulem sie jak w saunie ale przezylem :satan:

teraz pytanie: czy przy wymianie wlacznika term trzeba spuszczac plyn??


._\______
/____|___\____
|_(O)_|____(O)_|

black magic ...

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » sob maja 07, 2005 01:47

hasek pisze:ostatnio u mnie tez sie grzal cos. okazalo sie ze zdechl wlacznik termiczny wentylatora. musze go wymienic. termostat raczej dobry bo waz przy dole chlodnicy jest goracy.
jak narazie jezdze z otwartym szyberkiem i wlaczonym na max ogrzewaniem - daje efekt bo temp nie przekracza 90st. we wtorek czulem sie jak w saunie ale przezylem :satan:

teraz pytanie: czy przy wymianie wlacznika term trzeba spuszczac plyn??
To mam prozbe. Jeśli możesz to sprawż przy jakiej temp się ten nowy czujnik otworzy. Czyli do garnka i najlepiej jak byś miał termometr.
Bo kiedy się przełączy to nawet słychać.
Jestem ciekaw czy jak kupisz 95 to czy sie otworzy przy 95 czy wcześniej.

Termostat to raczej mam dobry bo na trasie dobrae trzyma temp tylko na postoju zanim włączy się went to się przegrzewa.



allebazi

Post autor: allebazi » sob maja 07, 2005 14:09

ja sprawdzalem w garnku otwiera sie tak jak jest napisane
92 to 92 itd
ja mialem 95 i byl padniety bo roztwieral sie roznie.
sprawdz rurke u dolu chlodnicy idol chlodnicy ma byc goraca przy rozgrzanym silniku jezeli nie to termostat padniety i to tyle nie kombinuj bo posadzisz silnik



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » sob maja 07, 2005 20:39

allebazi pisze:ja sprawdzalem w garnku otwiera sie tak jak jest napisane
92 to 92 itd
ja mialem 95 i byl padniety bo roztwieral sie roznie.
sprawdz rurke u dolu chlodnicy idol chlodnicy ma byc goraca przy rozgrzanym silniku jezeli nie to termostat padniety i to tyle nie kombinuj bo posadzisz silnik
Słuszna uwaga z tą chłodnicą.
Poprostu wleje więcej płynu to się nie zagotuje przy 100C



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 113 gości