Strona 1 z 1

[mk2] wydech

: czw maja 05, 2005 17:00
autor: innovate
Pękła mi dziś rura wiążąca ostatni i przedostatni tłumik.
W VW krzykneli za tłumik oryginalny 800pln lub bosala za 250 + wymiana 60pln.
Problem polega na tym, że u mnie tłumik był jakiś czas temu wymieniany i rdzy na nim nie ma nic, a nic. W związku z tym czy muszę wymieniać całość, czy praktykuje się wymianę samej rury łączącej?
Załączam obrazek poglądowy (rzut z boku). rura jest pordzewiała, tłumik wcale.
Czy ktoś może polecić warsztat w Warszawie gdzie mógłbym to zrobić? Z jakimi kosztami się liczyć?

Pozdrawiam wszystkich golfiarzy ;)
Kuler

PS: Jeśli VW namawia na oryginalne części które są ponad trzykrotnie droższe od zamienników remonowanej firmy, to ja dziękuję panom z VW...

: czw maja 05, 2005 17:12
autor: VWjowiec
oczywiście ze nie musisz wymieniać tłumików czy tłumiku wystarczy wspawać rure, pojedz do jakiegoś blacharza to ci wspawa taką rure :hmm:

: czw maja 05, 2005 22:30
autor: king66
zaloz sobie kwasowe :helm:

: czw maja 05, 2005 22:41
autor: Sailor
Hej! nie wymieniaj calego tlumika, no chyba ze chcesz zmienic wyglad i brzmienie, jesli nie to wystarczy pospawac, mi tez pekla w tym samym miejscu, ja zrobie to sam bo mam taka mozliwosc, poszukaj jakiegos znajomego spawacza, a zrobicie to dosc tanio i szybko. Zobacz odrazu w jakim stanie masz uszy do mocowania tlumika, bo to tez czasem potrzebuje pomocy. Pozdrawiam!

: czw maja 05, 2005 22:51
autor: Wlodi
A ja chce wymienic na nowy. Tez mi tak peklo ale koncowy mam w stanie srednim. W ogole to chce wywalic caly uklad tzn pozbyc sie kat i tlumika srodkowego i wstawic cos sportowego na koncu. Duzo jest teraz tego do wyboru ale chcialbym zeby to tak mocno nie buczalo. Widzialem u kogos fajny tlumik jakby od motoru z krotka koncowka wylotowa i one sycza przy wkrecaniu na obroty...
Moze ktos wie o czym mowie to niech sie ze mna podzieli info i jak to sie ma do norm emisji spalin

: czw maja 05, 2005 22:52
autor: Wlodi
A ja chce wymienic na nowy. Tez mi tak peklo ale koncowy mam w stanie srednim. W ogole to chce wywalic caly uklad tzn pozbyc sie kat i tlumika srodkowego i wstawic cos sportowego na koncu. Duzo jest teraz tego do wyboru ale chcialbym zeby to tak mocno nie buczalo. Widzialem u kogos fajny tlumik jakby od motoru z krotka koncowka wylotowa i one sycza przy wkrecaniu na obroty...
Moze ktos wie o czym mowie to niech sie ze mna podzieli info i jak to sie ma do norm emisji spalin

: pt maja 06, 2005 11:17
autor: paulox
Wlodi pisze:A ja chce wymienic na nowy. Tez mi tak peklo ale koncowy mam w stanie srednim. W ogole to chce wywalic caly uklad tzn pozbyc sie kat i tlumika srodkowego i wstawic cos sportowego na koncu. Duzo jest teraz tego do wyboru ale chcialbym zeby to tak mocno nie buczalo. Widzialem u kogos fajny tlumik jakby od motoru z krotka koncowka wylotowa i one sycza przy wkrecaniu na obroty...
Moze ktos wie o czym mowie to niech sie ze mna podzieli info i jak to sie ma do norm emisji spalin
Jak masz sonde lambda i wywalisz katalizator to moze sie tak stac ze sonda przestanie dzialac dobrze. Wrosnie spalanie, mocm moze nawet spadnie... Zastanow sie nad tym. Zbyt luźny wylot spalin zle dziala na sonde, ktora dostarcza podstawowych informacji o skladzie mieszanki.

: pt maja 06, 2005 23:22
autor: Wlodi
Dzieki Paulox, pomysle nad tym i musze sie jeszcze popytac...