Strona 1 z 1

mk3 1.8ABS zamulony

: czw maja 05, 2005 15:16
autor: pawel2905
mam pytanko auto mam z LPG pompa paliwa nowa zapłon kilka razy ustawiany świece nowe+filtry a nadal jest zamulony,na pierwszym biegu najbardziej czuć brak mocy .na kompach się nie znam co może być powodem i jak to sprawdzić, pszyśpiesza do 90km i dalej ledwie co bardzo powoli .myśle że do setki cc700 go minie pomocy dzięki i pozdro

: czw maja 05, 2005 20:53
autor: aphex
sprawdzales cisnienie w cylindrach moze juz na wykonczeniu ??

: pt maja 06, 2005 22:38
autor: daaroo
moze sonda poszla sie je**ć

: ndz maja 08, 2005 17:45
autor: Pitt
Witam
A może pasek rozrządu wymieniałeś ?
Mi tak właśnie auto załatwili.
W związku z tym pytanie do wiedzących, jakie mogą byc konsekwencje jazdy z roztrojonym
układem rozrządu (ok 400 km), przesuniecie co najmiej o ząbek, palec obrócony o 180 stopni, przwody pozamieniane ?. Taki szpec.
Pozdrawiam, Pitt

: pn maja 09, 2005 11:07
autor: pawel2905
a jak można sprawdzić tą sąde?

: pn maja 09, 2005 19:20
autor: daaroo
jedz dos tacji kontroli pojazdow albo tam gdzie zakladaja gaz powinni miec cos do sprawdzania sondy, ok 15-20 zl

: czw maja 12, 2005 11:53
autor: aphex
jesli samochod wyposazony w gaz z modulem do sondy lambdy to sonda napewno jest dobra poniewaz fachowcy zakladajac zawsze sprawdzaja czy napiecie i sygnal jest poprawny przy regulacji gazu a co do paska rozrzadu to mozna jezdzic na przestawionym +- o 1 zabek ale pali wiecej i jest troskze mulowaty ja to przerabialem ostatnio i po ustawionym rozrzadzie i zaplonie smigaaa elegancko

sprawdzales cisnienia wszystkie oleju i w cylindrach n??

: czw maja 12, 2005 12:06
autor: spoon_r
Pitt pisze:Witam
A może pasek rozrządu wymieniałeś ?
Mi tak właśnie auto załatwili.
W związku z tym pytanie do wiedzących, jakie mogą byc konsekwencje jazdy z roztrojonym
układem rozrządu (ok 400 km), przesuniecie co najmiej o ząbek, palec obrócony o 180 stopni, przwody pozamieniane ?. Taki szpec.
Pozdrawiam, Pitt
jezeli bedziesz mial przestawiony rozrzad bedzie widoczny olbrzymi spadek mocy, auto na wolnych obrotach bedzie nierownomiernie pracowalo, lub zgasnie zwiazane jest to z tym ze zosana omijane losowo garki. jesli begzie pzestawiony dokladnie odwrotnie moze ci narobic porzadnego balaganu.

rada pojedz do dobrego mechanika ktory to sprawdzi rozrzad to nie przelewki

: czw maja 12, 2005 12:54
autor: cobra333
ja miałem podobny problem I okazało się że mam zapchany układ wydechowy tylny tłumik w srodku zawalony watą Zorientowałem się jak przepałowałem go a z tłumika wylatywało kolorowe włókno zmieniłem tłumik - 95 zł i nie to auto moc wróciła i jest git. - Komputer nic nie wykazywał przed . ale zmobilizowało mnie to do wymiany wszystkich czujników kabli kopółki świec itp.

: ndz maja 15, 2005 13:34
autor: pawel2905
we wtorek jade na kompa podpiąć może coś się dowiem,a co do rozrządu to jest ok silnik pracuje równo i nie ma żadnych objawów że jest coś zle.nie moge minąć seicento 900 czy to możliwe ?