drganie silnika (kabina sie trzesie )

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

drganie silnika (kabina sie trzesie )

Post autor: falla_x » ndz lis 25, 2007 20:10

witam dzis w siadam w swojego bolida niby na poczatku wszystko ok podjezdzam pod stacje tankuje jade dalej pierwsze siatla stoje na luzie a tu zaczyna mis ie w samochodzie trzesc wszystko niby tak delikatnie ale jest to odczuwalen jak bym w malaju siedizal, na postoju sprawdzilem z rury wydechowej robi par par par par jak w starym cienkocientym silnik dostaje drgan, myslalem ze to moze poduszka pod silnikeim bo takie drganie na karoserie idzie ale przeciez to nei bylo by powodem parkania z rury wydechowej

przyspieszenie ma nie przerywa obroty trzyma , co to moze byc ? myslalem na poczatku ze moze zawilgotnialo cos ale po przejechaniu 60km nic sie nie zmienilo przewody zaplonowe sa prawie nowki BERU swiece maja 20.000 przejechane kopulka zmieniona w zeszlym roku nie wiem ile ma przejechane co to moze byc pomuzcie koledzy bo nie wiem co robic :(
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 19:25 przez falla_x, łącznie zmieniany 7 razy.


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lis 25, 2007 20:43

a czy po gazowaniu i zgaszeniu silonika z rury idzie jeszcze dymek?
ja obstawiam cewke mialem tak w punto niby szedl ok ale nie pracowal na wszystkich garkach dlatego rzucalo silnikiem
kopółke sprawdz raz jeszcze a w zasadzie palec i styki
najlepiej wykrecic swieczki zakrecic rozrusznikiem a ktos przy silniku niech obserwuje czy jest iskra



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » ndz lis 25, 2007 22:24

a czy po gazowaniu i zgaszeniu silonika z rury idzie jeszcze dymek?
nie wiem czy idzie dymek tego nie zaobserwowalem , silnik pracuje nie ruowno niby trzyma obroty idealnei nie ma zadnych skokow na wyrzsze nizsze obroty ale strasznie podryguje wprawia w ruch kabine jak siedze czuje jak samochod sie rusza , i pierdzi z rury wydechowej ,

czy ktos moa jeszcze moze jakis doswiadczenia w takiej przypadlosci ?


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » ndz lis 25, 2007 22:52

lbo zalałeś złe paliwo albo zapłon...
falla_x pisze:swiece maja 20.000
je bym pierwsze sprawdził


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » ndz lis 25, 2007 23:14

leje caly czas na tej samej stacji wiec raczej to odpada - ojciec mowize moze podczas tych deszczy mgiel i tego klimatu dosc wilgotnego moglo sie zebrac wody pod kopulka ? myslicie ze to moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika trzesienia i pierdzenia z wydechu ?

swiece to chyba i tak kupienowe bo predzej czy pozniej musze znienic

jak by padla1 swieca t jak by sie samochod zachowywal ?


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn lis 26, 2007 00:51

falla_x pisze:ak by padla1 swieca t jak by sie samochod zachowywal
jezeli by padla na amen, to by sie silnik troche rzucal, trzeslo by nim. Zrob sobie prosty test, a mianowicie, zdejmuj po kolei po kazdym przewodzie z kolejnej swiecy, i jezeli zauwazysz, ze po zdjeciu przewodu np z 3 swiecy silnik dalej pracuje jak procowal, to masz juz te padnieta lub uszkodzona swiece



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn lis 26, 2007 01:20

mam identyczny problem tylko już wymieniłem wszystko o czym mowa powyżej. U siebie obstawiam wtryskiwacze :(

[ Dodano: 26 Lis 2007 00:20 ]
jak dojdziesz co było przyczyną to daj znać.



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn lis 26, 2007 22:35

witam pisze ale jeszcze w szoku jestem :) :O wiecie cos ie stalo ja ogladam dzis wiece aparat zaplonowy kopulke i przez przypadek odruchowo polozylem reke na tym wylocie co idzie filtra powietrza przytwierdzony do gaznika (czy przepustnicy bo nie wiem jak to sie nazywa ) a to sie przechylilo oderwal sie caly "gaznik przepustnica " od kolektora ?? !!! znaczy pekla ta guma i teraz pytanie

- jak ta czesc sie nazywa to sie kolektor laczy 4 czy 2 srubami a pozniej to jest przytwierdzona do gaznika i ile to moze kosztowac bo niewiem czego szukac?

- czy to jest powodem moich problemow parkotania z rury i podskakiwania kabiny nierownych obrotow ?

zwiazalem to do kolektora drutem bo musialem jakos do domu dojechac jutro postaram sie ta czesc zamowic tylko powiedzcie jak to sie zwie ?


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 26, 2007 22:54

Podstawa wtrysku ( w linku co zapodaję mylnie nazwana podstawą gaźnika) http://www.automotosklep.home.pl/cgibin ... d=59417a53


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pn lis 26, 2007 23:06

Paweł Marek, wielkie dzieki za pomoc tez mi sie wydaje ze to jest to i koszt nawet nei duzy a powiedz mi duzo roboty z wymiana tego ?

naraie przymocowalem gaznik na opaski zaciskowe do kolektora wydechowego jakos sie trzyma ale strasznie pierdzi z tlumika , trzesie dalej kabina no wkoncu gaznik sie oderwal i sa przedmuchy lapie lewe powietrze , czylit o jest odpowiedz na te zachowania sie auta ?


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 26, 2007 23:09

Ile roboty to nie powiem, nie mam doświadczeń własnych, wielu ludzi to wymieniało na forum na pewno się ktoś odezwie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » wt lis 27, 2007 07:58

czy jest ktos kto wymienial podstawe gaznika czy wtryskow gaznika bo ja mam autko na wtrysk ?

powiem tak dopuki nie zwiazalem go dlugalachna opaska zaciskowa na sztywno do kolektora to mona bylo go uniesc do gory :crazy: calkowicie rozdwoila sie ta podstawa znaczy chyba raczej ta guma po srodku

jak to wymienc duzo z tym roboty ?


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » wt lis 27, 2007 16:28

Wymiana jest prosta, 20 min i po robocie.



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » ndz gru 02, 2007 19:28

witam wymienilem podstawe ale daje jest to samo co bylo tak dziwnie bucha z rury wydechowej ( dzwiek wydobywajacy sie z tłumikanie jest jednostajny tylko takie buch buch) jak siedze w aucie czuje jak sie trzesie kanbina

a podstawa byla w 2 czesciach rozdwojona gaznik zupelnie nie byl przymocowany tylko sobie tak lezal , ale jej wymiana nic nei dalo wiec co tu jest grane ?

-sprawdzilem swiece sa 3 szare i jedna czarna ale sa suche

-pod kopulka wilgoci nie ma powypalana nie jest

- okablowanie nowe beru

- mysle soebi ze to moze paliwo ktore zatnkowalem ?? bo zanim zatankowalem nie odczuwalem takiego czegos

dzis zatanowale 35 litrow przejechalem 30 km i problem jak byl tak jest nic sie nei zmienilo ? moze za malo przejchalem zeby odczuc poprawe ???


- mozliwe jest ze np. komputer sie przeprogramowal ?? przez to ze gaznik nie byl szczelny ?? i teraz zle dawkuje paliwo ??

- obroty trzyma idealnie przyspieszenie ma dobre problem pojawia si ena postoju kiedy zaczyna sie trzesc kabina i wydaje dziwny dziwiek z tlumika co to moze byc ?

koledzy prosze o jakies porady bo nie iwem co czynic ?

- zrobilem reset kompa godzina na odlaczonej klemie nic nei pomoglo

- moze swiece wymienic ?

Help
-


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości