Strona 1 z 1
Golf nie odpala na zimnym
: sob lis 24, 2007 17:14
autor: kelebrion
Witam mam golfa 2.0 16V ABF i jak postoi na zimmnym tak juz ponizej 0 stopni to nie chce zapalic, ale kreci normalnie i czasami lapie jakbym na jednym tłoku i po bardzo dlugim kreceniu zapali, swiece przewody kopulka i palec, i filtr paliwa wymienione, sprawdzone dwa czujniki 1. czujnik powietrza, 2 czujnik cieczy oba dobre co jeszcze moze byc??
: sob lis 24, 2007 17:21
autor: Grzesiekk1982
kelebrion pisze:nie chce zapalic, ale kreci normalnie i czasami lapie jakbym na jednym tłoku i po bardzo dlugim kreceniu zapali
Praktycznie wszystko już sprawdziłeś/ wymieniłeś. A sam silnik jest w dobrym stanie? Sprawdzałeś ciśnienie sprężania?
Pozdrawiam.
: sob lis 24, 2007 17:59
autor: kelebrion
cisnienia nie sprawdzalem, aaa jeszcze jedno, jak go juz odpale i jade nim na biegu np 3 i mam tak obroty ok 1500 i wcisne w pedał mocno to sie jakby dławi i przerywa i chamuje a jak puszcze pedał to jest normalnie i musze lekko dodawac gazu i po ok 3 min jak sie przepali to jest ok, takie sa objawy jakby wilgoc gdzies sie wdzierała ale nie wiem
: sob lis 24, 2007 18:19
autor: DIAVLO
mam dokładnie takie same objawy, też wszystko już sprawdzałem i ręce opadają
,dzisiaj jak dostane manometr to sprawdzę ciśnienie, wydaje mi się że to będzie to
, sprubuje ustalić co jest konkretnie przyczyną i napiszę
: sob lis 24, 2007 18:24
autor: Grzesiekk1982
kelebrion pisze:takie sa objawy jakby wilgoc gdzies sie wdzierała ale nie wiem
no właśnie tak to wyglądało, ale wszystko co jest na nią podatne, zostalo wymienione...
Świece właściwe dobrali?
kelebrion pisze:jade nim na biegu np 3 i mam tak obroty ok 1500 i wcisne w pedał mocno to sie jakby dławi i przerywa i chamuje a jak puszcze pedał to jest normalnie
Czasem jeżdżę Fjordem Mondeo i tak się w nim dzieje, ale na ciepłym i jest spowodowane sondą lambda, więc to co innego.
Na zimnym dawka jest wzbogacona, może wciśnięcie mcne przy niskich obrotach pododuje zalewanie i trudności ze spaleniem nadmiaru paliwa? Najważniejsze że na ciepłym nie szarpie.
: sob lis 24, 2007 18:31
autor: DIAVLO
to na 100% nie jest nic z elektryką, ja u siebie już poza ciśnieniem sprawdziłem wszystko, jak dojde co jest przyczyną (popychacze, pierścienie itd.) to podpowiem co można sprawdzić
: sob lis 24, 2007 19:07
autor: kelebrion
panowie cisnienie na cylindrach na pewno nie to jak silnik musialby byc zajechany zeby nie chcial palic juz przy temp ok 0 stopni, ja wczesniej mialem zakatowanego golfa w dieslu ale to mi nie palił jak postał cala noc na mrozie -20 stopni ale krecil i po 30 sekundach zapalil:) moj ABF jest dosyc zdrowy olej po wymianie i zrobieniu 6 tyskm jest czysty az dziwne, a jak mu jebne na 1/4 mili to jak koncze to mam na liczniku 160km//h wiec silnik mam raczej sprawny. tak jak kloega powiedzial moze go zalewac, albo powietrza za malo dostaje ale czujiki sa dobre sprawdzalem omomierzem;/
[ Dodano: 30 Lis 2007 01:29 ]
juz znalazlem co go bolało;:) Jak latem wymienilem swiece,przewody,kopulke i palec to bylo ok i przyszly zimna to nie chcial odpalac i go zalewalo a to byla wina swiec Beru;/;/ wrocilem na orginalne te co byly wczesniej championy i pali odrazu na pyk:) orginalne Swiece Beru do ABF-a okazaly sie lipne i zloze reklamacje:)Nie kupujcie 4 elektrodowych swiec beru;/;/ pozdrawiam