Strona 1 z 2

Kopci na czarno... :(

: pt lis 23, 2007 20:38
autor: mistrzyni23
Witam!!! Mam golfa 2 z 1988r. Mam wymieniony gaźnik, świece i wszystko zostało ustawione. Przebieg samochodu to 240 tyś. Silnik pracuje równo, zapala na rys a jednak kopci na czarno podczas dodawania gazu :grrr: :grrr: Załamuje już ręce i chce mi się płakać, nie mam już do niego siły. Pomóżcie!!!

: pt lis 23, 2007 20:42
autor: dziejo
mistrzyni23 pisze:chce mi się płakać, nie mam już do niego siły. Pomóżcie!!!
nie płacz spala tylko olej :goodman: uszczelniacze zaworowe do wymiany kompresja będzie ok skoro pali odrazu

: pt lis 23, 2007 20:43
autor: twardy
Myśle że to kwestia regulacji gażnika. Najlepiej podiedz do mechanika niech rozbieże gażnik wymyje w nafcie i wyreguluje używając przyżądu do badania spalin. Koszt takiej regulacji nie powinien byc większy niz 60,70 zł. powodzenia.

: pt lis 23, 2007 20:44
autor: dziejo
mistrzyni23 pisze:. Mam wymieniony gaźnik,
mistrzyni pisze ze gaznik wymieniony

: pt lis 23, 2007 20:44
autor: Paweł Marek
sprecyzuj temat czyli podaj typ gaźnika lub silnika

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 7:46 pm ]
wpisz sobie w google pierburg 2EE i Pierburg 2E2, zobaczysz fotki i porownaj

: pt lis 23, 2007 20:47
autor: mistrzyni23
Właśnie dzisiaj byłam u mechanika. Mam gaźnik po regeneracji i mechanik ustawił wolne obroty, ustawił przepustnice i moment zamykania się ssania. Sprawdził zapłon, wymienił świece!!! sprawdzał go na analizatorze spalin i wszystko jest ok. Ale puszcza czarne bąki!!!

[ Dodano: 23 Lis 2007 19:49 ]
Pierburg 2E2 16 H

: pt lis 23, 2007 20:50
autor: dziejo
powiedz jeszcze czy to się dzieje w całym zkresie temperatury silnika tzn od zimnego do gorącego??

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 19:53 ]
mistrzyni23 pisze:sprawdzał go na analizatorze spalin i wszystko jest ok.
tak ci powiedział???? ooo nie ładnie :bajer: nie ładnie :bajer: nie jest ok skoro bierze olej

: pt lis 23, 2007 20:53
autor: mistrzyni23
cały czas!!! i jak jest zimny i jak jest gorący,

[ Dodano: 23 Lis 2007 19:57 ]
przejdzie przegląd przy takim kopceniu i czy spalanie oleju wychodzi na analizatorze spalin ?

: pt lis 23, 2007 21:04
autor: norek111
jak trafisz na sluzbiste to niepodbije

: pt lis 23, 2007 21:05
autor: dziejo
hmmmmmm raczej tak :bajer: ale moze ci się uda

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 20:07 ]
sory ale zadam ci jeszcze pytanie
czy czasami nie ma silnik za wysokiego stanu oleju (sprawdz na bagnecie )
kiedy olej wymieniany ???
i jaki ?????

: pt lis 23, 2007 21:09
autor: mistrzyni23
od czego zacząć,co najpierw sprawdzić i ile to może kosztować?

[ Dodano: 23 Lis 2007 20:12 ]
stan bagnetu ok. (między min.,a max.) Olej mineralny 15W40 Mobil. Jest na nim zrobione 2 tyś.Km.

: pt lis 23, 2007 21:16
autor: dziejo
hmmmmmmmmm jeżeli juz wykluczyć pewne sprawy to zaczął bym od sprawdzenia kompresji na cylindrach wydaje mi sie że jest ok skoro silniczek ładnie pracuje ale mozna taki zbieg zrobic dla pewności
jeżeli nie zaświeca się lampka ciśnienia oleju
to śmiem twierdzić ze do wymiany uszczelniacze zaworów

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 20:18 ]
koszt materiału nie wielki dosłownie parę groszy ale robocizna ???

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 20:19 ]
trzeba by było silnik obejrzeć i posłuchać

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 20:20 ]
a nie zauwazyłaś nadmiernego ubytku oleju ????

: pt lis 23, 2007 21:23
autor: mistrzyni23
Kontrolka od oleju się nie zaświeca.
Mam walniętą uszczelkę pod głowica także za jednym razem dwie sprawy :grrr:

: pt lis 23, 2007 21:25
autor: norek111
zrobilbym próbe olejowa na poczatek mala kasa a wiele potrafi ujawnic teraz to dowalilas z ta uszczelka