odkręcony korek oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bzykss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn mar 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Olsztyn, Warszawa
Kontakt:

odkręcony korek oleju

Post autor: bzykss » pt lis 23, 2007 10:59

witam.może ktoś miał z was taką sytuacje bo kumpel tak ma ze gdy odpala auto i odkręca korek od oleju obroty mu spadają i falują i silnik mało co nie zgaśnie gdy wkręca jest ok silniczek 2.0 gti mk3 co to może być


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

MOJE MK3 >>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133666 <<< MOJE MK3

Awatar użytkownika
mmaniek8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pn mar 06, 2006 18:20
Lokalizacja: Lubelskie-Łęczna

Post autor: mmaniek8 » pt lis 23, 2007 19:29

Nie ma się czym przejmować!

To normalne bo silnik łapie "lewego powietrza" przez odkręcony kurek oleju. Z pokrywy zaworów idzie wąż do rury dolotowej przez filterek taki na pokrywie i to właśnie tamtędy te powietrze sie przedostaje.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pt lis 23, 2007 22:48

zdadza się w silnikach 2,0 tak się dzieje
natomiast np:w 1,8 obroty już nie spadają po odkreceniu korka


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Ładziox
VWmaniak
VWmaniak
Posty: 66
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 13:31
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Ładziox » pt lis 23, 2007 23:27

jedna rada to nie odkrecaj korka :bigok:



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pt lis 23, 2007 23:37

W 1,6 też można bez problemu korek odkręcić i nic sie nie dzieje.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

weakness
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 23:32
Lokalizacja: Płock

Po odkreceniu korka

Post autor: weakness » pn lis 26, 2007 02:27

Witam

Mam Golfika III 2.0 Gti 8V 92r nikt nie wie co mu dolega ,niestety ! Opisze po krutce problem bo mam to samo co pisze kolega , bardzo bym prosil o odpowiedz co z tym fantem zrobił , bo to zaczeło sie dziac jak mi cos strzelilo wczesniej tego nie bylo kumpel tez ma identyczny model i mu silnik pracuje rowno jak mi kiedys
Najszybciej mowiac przy wlączonym silniku wszystko jest OK ale po odkreceniu korka oleju silnik warjuje i potrafi zgasnać ! Wymienilem uszczelke pod głowica mysląc ,ze to to , bral troche wody i oleju , po wymianie jest wszystko super ma moc i nie robi nic z wymienionych czynnosci poza korkiem Rozrzad jest ustawiony idealnie zaplon tez ! Wszystkie uszczelki nowe kolektory oba , odmy szczelne i drozne ,wymienilem olej na mineralny taki jak zawsze plus filtr oleju i filtr zwykly , cisnienie na garach mam jednakowe , cisnienie oleju w normie i paliwa , był podłaczany na 2 komputery ktore nic nie wykazały zadnego błedu i nadal to samo ! Niby nie przeszkadza bo jezdze raczej z zakreconym korkiem ale boje sie aby nie poszlo cos innego jutro



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn lis 26, 2007 02:33

weakness,

poczytaj troszke wyzej , te silniki tak maja :D po co odkrecasz korek podczas pracy silnika ? plamy z oleju ciezko schodza :) zakrecaj korek a jedyny moment to odkrec jak bedziesz wymieniac olej :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
bzykss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn mar 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Olsztyn, Warszawa
Kontakt:

Post autor: bzykss » pn lis 26, 2007 18:14

te silniki tak nie maja bo z kolei w drugim golfie sprawdzalismy to jest ok i nic takiego sie nie dzieje w 2.0


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

MOJE MK3 >>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133666 <<< MOJE MK3

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 26, 2007 18:41

bzykss pisze:te silniki tak nie maja
2E tak mają, może ten co sprawdzałeś to ADY.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mroku59
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 00:04
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: mroku59 » pn lis 26, 2007 23:26

TE TYPY TAK MAJA A KOREK PRZY WYMIANIE ALBO DOLEWCE SIE ODKRECA NIEMA CO SZUKAC I KOMBINOWAC


mroku59

Awatar użytkownika
szczypior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 526
Rejestracja: śr cze 13, 2007 21:04
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: szczypior » pn lis 26, 2007 23:57

Ja mam 2E i nic takiego mi sie nie dzieje


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1585111#1585111][size=167] Byłe G T I[/size][/url]

Awatar użytkownika
mmaniek8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pn mar 06, 2006 18:20
Lokalizacja: Lubelskie-Łęczna

Post autor: mmaniek8 » wt lis 27, 2007 00:05

DarkFiolet pisze:Ja mam 2E i nic takiego mi sie nie dzieje

I nawet obroty się nie zachwieją?? :chytry:
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 00:06 przez mmaniek8, łącznie zmieniany 1 raz.



weakness
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 23:32
Lokalizacja: Płock

golfik

Post autor: weakness » wt lis 27, 2007 23:00

Dokładnie tak odkrecilem tez u kumpla korek specialnie do niego pojechalem nic nawet nie drgnelo jesli chodzi o obroty pojechalem do drugiego kumpla u niego to samo normalnie pracowal ! Wiec postanowilem wydac 100zl na fachowa porade okazalo sie ale nie na 100% ,ze to moze byc wina przeplywomierza ! jutro jade do kumpla jak znajde czas i podlacze jego ciekawe czy bedzie roznica



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 27, 2007 23:12

weakness pisze:ze to moze byc wina przeplywomierza
wydasz kasę niepotrzebnie, to co się dzieje w 2E to właśnie dowód jego dobrego działania, bo przepływomierz nie mierzy przecież lewego powietrza lecacego przez korek do wtrysku i stąd ten objaw. Rób oczywiście jak uważasz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 230 gości