Strona 1 z 1

Swap z 1.6 na 1.8

: czw lis 22, 2007 14:40
autor: VwDarek
Cześć...Wczoraj pojawił się pomysł na zamianę z 1,6 na 1,8... :grin: Znalazłem silniczek w ciekawej cenie...Z osprzętem, jedynie bez skrzyni..Skrzynie mam dobrą więc ją zostawię... :D Chciałem zapytać co będzie mi potrzebne do takiego przełożenia silników..(Co jeszcze muszę kupić żeby to wszystko jakoś jeździło i żeby było bezpiecznie) Proszę o odpowiedź bo mam mało czasu na decyzję :food: PozdroVWka :okej:

: czw lis 22, 2007 14:44
autor: dziejo
skoro masz osprzęt wraz z wiązkami przewodów + ECU teraz trochę czasu i chęci

: czw lis 22, 2007 14:45
autor: VwDarek
dziejo pisze:+ ECU
Yyy ECU czyylii? :chytry: Nie jestem za bardzo obeznany w tych tematach :(
A Hebelki z GT też by się przydały nie?

: czw lis 22, 2007 14:49
autor: dziejo
komputer - jednostka sterująca

: czw lis 22, 2007 14:50
autor: VwDarek
dziejo, Aaa to spooko :) Hehe no tak..W NFS to było.. ;p :D

[ Dodano: 22 Lis 2007 13:56 ]
A jak jest z rocznikiem? Ja mam 89r a silnik jest z 91r...Jak by było z licznikiem np?

: czw lis 22, 2007 15:12
autor: dziejo
licznik zapodajesz pod skrzynie jaka masz

: czw lis 22, 2007 15:27
autor: VwDarek
A macie może jakieś stronki ze statystykami 1,8 GT po polsku? :chytry:

: czw lis 22, 2007 16:48
autor: Paweł Marek
Nie piszesz jaki masz osprzęt do 1,8 czy to wtrysk czy gaźnik? Mając EZ wystarczy silnik, a w starym gaźniku zmienić dwie główne dysze, pompkę przyśpieszacza na mocniejszą i jazda.

: czw lis 22, 2007 18:02
autor: VwDarek
Paweł Marek pisze:a w starym gaźniku
Chcę wymienić silnik głównie z powodu gaźnika...Ciągle się z nim coś je*ie... To jest 2e2 i do szału mnie doprowadza..Także jak by co to gaźnik zmieniam bo już do tego nie mam sił..
pompkę przyśpieszacza
A jak to wygląda i gdzie to jest? :grin:

: czw lis 22, 2007 18:08
autor: Paweł Marek
takie coś z przodu u doły z wystającym trzpieniem, jak sie wciśnie szybko gaz to dzignia naciska ten trzpień, a ten jest połączony z kwadratową membraną wtryskująca trochę dodatkowego paliwa coby się silnik przy przygazowaniu nie zmulił

: czw lis 22, 2007 18:20
autor: VwDarek
Paweł Marek, Dzięki jutro tego poszukam :)

[ Dodano: 22 Lis 2007 18:36 ]
A chłodnica też jest inna? I te wszystkie zbiorniczki na płyn chłodniczy spryskiwacz itd?

[ Dodano: 22 Lis 2007 19:47 ]
Właśnie dowiedziałem się że oznaczenie silnika to RP... Dobry jest? :grin: Jakie ma zalety a jakie wady?

: pt lis 23, 2007 12:00
autor: Leon_Wechtel
VwDarek, w takim razie przechodzisz z gaźnika na wtrysk jednopunktowy,potrzebujesz dodatkowo pompy paliwa elektrycznej do zbiornika paliwai czeka Cię zabawa z elektryką,potrzebujesz też wiedziec jaki asz ten swój licznik bo ten z `91 będzie na 90% z jedna wtyczka a u Ciebie zpewnie będzie z dwiema jak u mnie bo tez planuję SWAP z RF na RP...

: pt lis 23, 2007 12:55
autor: VwDarek
Leon_Wechtel, Tak mój jest na 2 wtyki bo już kiedyś miałem trochę zabawy z przekładaniem licznika..Co kupiłem jakiś to zły bo od Diesla np :grin:
Leon_Wechtel pisze:czeka Cię zabawa z elektryką,
Dużo tej zabawy? Ja tam nie lubię elektryki w samochodzie :helm: