Plyn chlodniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Plyn chlodniczy
Temat dotyczy golfa III 1.6 1993r,
Chce wymienic plyn chlodniczy, bo nieiwme co wczesnije tam bylo zalane, spuscilem stary plyn z chlodnicy, i z glowicy, a jak spuscic z bloku silnika, kompletnie wszystko?
Chce wymienic plyn chlodniczy, bo nieiwme co wczesnije tam bylo zalane, spuscilem stary plyn z chlodnicy, i z glowicy, a jak spuscic z bloku silnika, kompletnie wszystko?
Idz po dolnym wezu chlodnicy i dojdziesz do pompy, z niej wychodza 3 weze, sciagnij ten srodkowy wtedy zleci caly plyn z bloku silnika.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
Jak spuściłeś płyn z głowicy?? To ciekawe......
Operację wymiany płynu robi się mniej więcej tak: odpinasz wąż dolny wg mnie najlepiej od chłodnicy,odkręcasz korek od zbiornika wyrównawczego (szybciej i dokładniej spłynie płyn,oraz pokrętło od ogrzewania wewnątrz auta ustawiasz na max grzanie czyli zawór otwarty aby też stary płyn spłynął i...tyle. Montaż odwrotnie-zapinasz wąż,wlewasz płyn do poziomu max w zbiorniku wyrównawczym odpalasz silnik-pompa jeszcze zassa trochę płynu,więc dolewasz znów do max. Po ostygnięciu silnika sprawdzasz jeszcze raz poziom i ewentualnie uzupełniasz. To wszystko,powodzenia!
Operację wymiany płynu robi się mniej więcej tak: odpinasz wąż dolny wg mnie najlepiej od chłodnicy,odkręcasz korek od zbiornika wyrównawczego (szybciej i dokładniej spłynie płyn,oraz pokrętło od ogrzewania wewnątrz auta ustawiasz na max grzanie czyli zawór otwarty aby też stary płyn spłynął i...tyle. Montaż odwrotnie-zapinasz wąż,wlewasz płyn do poziomu max w zbiorniku wyrównawczym odpalasz silnik-pompa jeszcze zassa trochę płynu,więc dolewasz znów do max. Po ostygnięciu silnika sprawdzasz jeszcze raz poziom i ewentualnie uzupełniasz. To wszystko,powodzenia!
Andrzej
W taki sposob nie spuscisz calego plynu, bo termostat trzyma plyn w bloku silnika.Andrzej1963 pisze:Jak spuściłeś płyn z głowicy?? To ciekawe......
Operację wymiany płynu robi się mniej więcej tak: odpinasz wąż dolny wg mnie najlepiej od chłodnicy,odkręcasz korek od zbiornika wyrównawczego (szybciej i dokładniej spłynie płyn,oraz pokrętło od ogrzewania wewnątrz auta ustawiasz na max grzanie czyli zawór otwarty aby też stary płyn spłynął i...tyle. Montaż odwrotnie-zapinasz wąż,wlewasz płyn do poziomu max w zbiorniku wyrównawczym odpalasz silnik-pompa jeszcze zassa trochę płynu,więc dolewasz znów do max. Po ostygnięciu silnika sprawdzasz jeszcze raz poziom i ewentualnie uzupełniasz. To wszystko,powodzenia!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Do zera niegdy nie spuscisz plynu zawsze ile ml go tam zostanie, uklad sie sam odpowietrzy. A co do plynu to na pewno bedziesz musial jeszcze troszke dolac. Zapal auto, zostaw na biegu jalowym, az do wlaczenia sie wentylatora i wtedy sprawdz poziom plynu w biorniczku.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 566 gości