Strona 1 z 1

Jakie sa objawy kończącej sie pompy paliwa???

: wt lis 20, 2007 18:07
autor: Paweł
Witam wszystkich!!!
Mam takie 2 małe pytanie po czym poznać ze pompa paliwa jest do wymiany??(czy jak silnik ma luki w mocy to wina pompy czy świec), i jeszcze chciałem sie dowiedzieć co ile wymienia sie filtr paliwa i ile taki filtr może kosztować
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam :grin:

: wt lis 20, 2007 18:43
autor: dziejo
Paweł pisze:co ile wymienia sie filtr paliwa i ile taki filtr może kosztować
10 tys a koszt ???? 24 zł KNECHT

[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 17:43 ]
Paweł pisze:czy jak silnik ma luki w mocy to wina pompy czy świec),
raczej układ zapłonowy

: wt lis 20, 2007 18:55
autor: guti
dziejo, a moze ty bedziesz wiedzial , nie chce zakladac nowego tematu, co to moze byc jak jade na PB wcisne mu gazu tak od serca, auto sie rozpedza, ciagnie az nagle buuu tak jakby zgasło , ja nosem w szybe, a za sekindke znowu on przyspiesza. potrafi tak ze dwa razy strzelic focha i dopiero jedzie. Tylko to sie dzieje jak mu depne energicznie, jak pomalu sie rozpedzam to jest ok , chociaz zauwazylem ze powiedzmy jade sobie 100 na Vtym biegu i wciskam gaz do dechy a ten zwnou fochy stroi. Szarpnie , odejme gazu to przyspiesza.
filtr wymieniony niecale 5 tys temu, kable , swiece, kopułka, palec wszystko wymienione niedawno. Szału idzie dostac, i to sie dzieje tylko na Pb, jak jade na LPG to jest ok, podejrzewam którąc pompe, jak przekrecam kluczyk na zapłon to ona pierwsze odpalenie pompuje na dwa razy ,( bzzzyyytt, przerwa, bzzzyyt) ale to podobno jest ok. Głosnosc pompy raczej w normie.

: wt lis 20, 2007 18:58
autor: wolfzan
dziejo pisze:
Paweł pisze:co ile wymienia sie filtr paliwa i ile taki filtr może kosztować
10 tys a koszt ???? 24 zł KNECHT
Pierwszy raz widzę, że co 10 tyś. W instrukcji napisane jest, że co 30 tyś.

: wt lis 20, 2007 19:00
autor: dziejo
czyli masz tzw dziurę w gazie
wiesz co guti?? wejdz w szukajke obił mi się o oczy szczególnie post homskiego o TPS moze tam znajdziesz odpowiedz ładnie jest tam wszystko opisane

[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 18:02 ]
wolfzan pisze:W instrukcji napisane jest, że co 30 tyś.
na niemieckim paliwie ja wymieniam po 10 i nawet nie masz pojęcia co tam mozna znależć po rozwinięciu wkładu ! :bajer:
dlatego proponuje co 10 tys

: wt lis 20, 2007 19:03
autor: grandi
filtr paliwa co 15 tys koszt okolo 40 zl filtr powietrza bym proponowal wymienic 15 zl ( w moim przypadku po wymianie niel pali ) i świece wymień na ngk poszukaj 3 elektronowych , jeżeli przekrecisz kluczyk pownines slyszec takie buczenie w kaku to pompka , może być tez filtr juz stary

: wt lis 20, 2007 19:09
autor: guti
dziejo pisze:obił mi się o oczy szczególnie post homskiego o TPS
TPS ustawione :/ wlasnie według polecen Homskyego, wszystko bylo ok po ustawieniu, teraz cos mu tak odbija, juz probowalem paliwa z kilku zródeł i ciagle to samo.

: wt lis 20, 2007 19:13
autor: wolfzan
wolfzan pisze:W instrukcji napisane jest, że co 30 tyś.
na niemieckim paliwie ja wymieniam po 10 i nawet nie masz pojęcia co tam mozna znależć po rozwinięciu wkładu ! :bajer:
dlatego proponuje co 10 tys
Słuszna uwaga. W ogóle jakoś tego nie wziąłem pod uwagę :partyman:

: wt lis 20, 2007 19:24
autor: Paweł
dziejo pisze:raczej układ zapłonowy
czyli pompę paliwa mogę wykluczyć??

: wt lis 20, 2007 20:01
autor: prezesik25
Dołączę się do tematu

U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo :)
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.

Proszę o pomoc, bo trochę denerwująca jest taka jazda, jeżeli mam trochę mniej paliwa.

: wt lis 20, 2007 20:59
autor: dziejo
prezesso pisze:niż 1/4 zbiornika paliwa.
wskażnik moze szwankować lub ci się pływak zwiesza proponuje nalac wiećej benzyny i trzymać stan 1/2 względem twojego wskażnika

: wt lis 20, 2007 23:21
autor: prezesik25
Moim zdaniem wskaźnik nie wiesza się, zawsze pokazuje odpowiednią ilość paliwa jaka jest w zbiorniku, widzę to po każdym tankowaniu i w czasie jazdy jak mi poziom paliwa maleje.

A tak poza tym to pomoże mi ktoś rozwiązać ten problem?

Jeżeli jest mniej paliwa niż 1/4 lub blisko rezerwy to silnik jest aż taki czuły na to? Czy to paliwo się przemieszcza w zbiorniku? - chyba nie powinno, podobno w zbiorniku są odpowiednie przegrody zapobiegające temu.
Temat uważam za dalej nie rozwiązany.

Bardzo proszę o pomoc.