Jakie sa objawy kończącej sie pompy paliwa???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie sa objawy kończącej sie pompy paliwa???
Witam wszystkich!!!
Mam takie 2 małe pytanie po czym poznać ze pompa paliwa jest do wymiany??(czy jak silnik ma luki w mocy to wina pompy czy świec), i jeszcze chciałem sie dowiedzieć co ile wymienia sie filtr paliwa i ile taki filtr może kosztować
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam
Mam takie 2 małe pytanie po czym poznać ze pompa paliwa jest do wymiany??(czy jak silnik ma luki w mocy to wina pompy czy świec), i jeszcze chciałem sie dowiedzieć co ile wymienia sie filtr paliwa i ile taki filtr może kosztować
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
dziejo, a moze ty bedziesz wiedzial , nie chce zakladac nowego tematu, co to moze byc jak jade na PB wcisne mu gazu tak od serca, auto sie rozpedza, ciagnie az nagle buuu tak jakby zgasło , ja nosem w szybe, a za sekindke znowu on przyspiesza. potrafi tak ze dwa razy strzelic focha i dopiero jedzie. Tylko to sie dzieje jak mu depne energicznie, jak pomalu sie rozpedzam to jest ok , chociaz zauwazylem ze powiedzmy jade sobie 100 na Vtym biegu i wciskam gaz do dechy a ten zwnou fochy stroi. Szarpnie , odejme gazu to przyspiesza.
filtr wymieniony niecale 5 tys temu, kable , swiece, kopułka, palec wszystko wymienione niedawno. Szału idzie dostac, i to sie dzieje tylko na Pb, jak jade na LPG to jest ok, podejrzewam którąc pompe, jak przekrecam kluczyk na zapłon to ona pierwsze odpalenie pompuje na dwa razy ,( bzzzyyytt, przerwa, bzzzyyt) ale to podobno jest ok. Głosnosc pompy raczej w normie.
filtr wymieniony niecale 5 tys temu, kable , swiece, kopułka, palec wszystko wymienione niedawno. Szału idzie dostac, i to sie dzieje tylko na Pb, jak jade na LPG to jest ok, podejrzewam którąc pompe, jak przekrecam kluczyk na zapłon to ona pierwsze odpalenie pompuje na dwa razy ,( bzzzyyytt, przerwa, bzzzyyt) ale to podobno jest ok. Głosnosc pompy raczej w normie.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
czyli masz tzw dziurę w gazie
wiesz co guti?? wejdz w szukajke obił mi się o oczy szczególnie post homskiego o TPS moze tam znajdziesz odpowiedz ładnie jest tam wszystko opisane
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 18:02 ]
dlatego proponuje co 10 tys
wiesz co guti?? wejdz w szukajke obił mi się o oczy szczególnie post homskiego o TPS moze tam znajdziesz odpowiedz ładnie jest tam wszystko opisane
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 18:02 ]
na niemieckim paliwie ja wymieniam po 10 i nawet nie masz pojęcia co tam mozna znależć po rozwinięciu wkładu !wolfzan pisze:W instrukcji napisane jest, że co 30 tyś.
dlatego proponuje co 10 tys
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 19:04 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
filtr paliwa co 15 tys koszt okolo 40 zl filtr powietrza bym proponowal wymienic 15 zl ( w moim przypadku po wymianie niel pali ) i świece wymień na ngk poszukaj 3 elektronowych , jeżeli przekrecisz kluczyk pownines slyszec takie buczenie w kaku to pompka , może być tez filtr juz stary
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Dołączę się do tematu
U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.
Proszę o pomoc, bo trochę denerwująca jest taka jazda, jeżeli mam trochę mniej paliwa.
U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.
Proszę o pomoc, bo trochę denerwująca jest taka jazda, jeżeli mam trochę mniej paliwa.
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 20:07 przez prezesik25, łącznie zmieniany 3 razy.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Moim zdaniem wskaźnik nie wiesza się, zawsze pokazuje odpowiednią ilość paliwa jaka jest w zbiorniku, widzę to po każdym tankowaniu i w czasie jazdy jak mi poziom paliwa maleje.
A tak poza tym to pomoże mi ktoś rozwiązać ten problem?
Jeżeli jest mniej paliwa niż 1/4 lub blisko rezerwy to silnik jest aż taki czuły na to? Czy to paliwo się przemieszcza w zbiorniku? - chyba nie powinno, podobno w zbiorniku są odpowiednie przegrody zapobiegające temu.
Temat uważam za dalej nie rozwiązany.
Bardzo proszę o pomoc.
A tak poza tym to pomoże mi ktoś rozwiązać ten problem?
Jeżeli jest mniej paliwa niż 1/4 lub blisko rezerwy to silnik jest aż taki czuły na to? Czy to paliwo się przemieszcza w zbiorniku? - chyba nie powinno, podobno w zbiorniku są odpowiednie przegrody zapobiegające temu.
Temat uważam za dalej nie rozwiązany.
Bardzo proszę o pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 345 gości