Strona 1 z 1

Pali na 3 gary, brak przyspieszania

: ndz lis 18, 2007 19:47
autor: MrUkAs
Problem, ktory mnie dreczy to taki, ze auto pali na 3 gary (tak mi sie wydaje). Strasznie mocno warczy, smierdzi benzyna jak sie wyjdzie z auta, przyspiesza slabo (musze miec mocno wcisniety pedal gazu, zeby szedl). Strasznie glosno chodzi. Co to moze byc, i jak diagnozowac?

A drugi problem to taki, ze zapala mi sie kontrolka oleju i wystarczy, ze wcisne sprzegle i przegazuje to przestaje sie swieci i brzeczec kontrolka. Dodam, ze zapala sie przy wolnej predkosci, bo jak jade szybko to sie nie zapala.

: ndz lis 18, 2007 20:09
autor: DamianCU
To że pali na 3 gary to może być lewe powietrze. Sprawdz węże czy nie są dziurawe.

: ndz lis 18, 2007 20:16
autor: Duber
moze niema cisnienia bo panewki sie skonczyly lub czyjnik padl dlatego sie pali cisnienie(rozumiem ze stan oleju masz).zapal auto i sciagal fajke ze swiec pokolei zobaczysz ktory gar niechodzi jak niebedzie reakcji po sciagnieciu z owego gara fajki.

: ndz lis 18, 2007 20:39
autor: Przybek
piotr2 pisze:moze niema cisnienia bo panewki sie skonczyly lub czyjnik padl dlatego sie pali cisnienie(rozumiem ze stan oleju masz).zapal auto i sciagal fajke ze swiec pokolei zobaczysz ktory gar niechodzi jak niebedzie reakcji po sciagnieciu z owego gara fajki.
wyjol mi to z ust..
sprawdz jaki kolor maja swiece , przeczysc swiece sprawdz czy przewody ci nie swieca , sprawdz szczelnosc przewodu ktory idzie z kolektora ssacego do serva
Pozdrawiam

: ndz lis 18, 2007 20:46
autor: MrUkAs
Dzieki za pomoc. Ale czym to jest spowodowane, ze na trasie 120km po pewnym czasie zaczal chodzic dobrze by za kolejne kilkanascie km znow zaczac chodzic jakby na 3 gary?

: ndz lis 18, 2007 21:04
autor: Duber
to ze chodzi na 3 gary moze byc spowodowane kilkoma zeczami.swieca padnieta,palec rozdzielacza,kopulka,przewody wys.napiecia,cos z zaworami,uszczelka pod glowica(lewe powietrze zasysa,lub olej albo plyn)

: ndz lis 18, 2007 21:46
autor: MrUkAs
Swiece, kopulke, palec, przewody WN wymianialem jakies 22 tys km temu. Plynu chlodniczego nie ubywa...Wczesniej wszystko bylo OK, teraz tak nagle zaczal chodzic ;(

: ndz lis 18, 2007 21:48
autor: Duber
MrUkAs pisze:Plynu chlodniczego nie ubywa
a olej?

: pn lis 19, 2007 19:25
autor: MrUkAs
Oleju ubywa tyle co zawsze (bral mi olej odkad go kupilem) czyli 1l na 1000 km.

Jaki jest koszt czujnika oleju? Bo jak niewielki to dla swietego spokoju go wymienie i zobacze czy dalej bedzie sie palila kontrolka...

: pn lis 19, 2007 19:28
autor: Mis
MrUkAs pisze: Jaki jest koszt czujnika oleju? Bo jak niewielki to dla swietego spokoju go wymienie i zobacze czy dalej bedzie sie palila kontrolka...
czujnik oleju kosztuje w granicach 20-25 zl Tylko musisz wiedziec jaki potrzebujesz, bo w sklepie moga sie zapytac np o kolor, bo sie roznia kolorami

: pn lis 19, 2007 20:31
autor: MrUkAs
Ok to dla swietego spokoju go sobie wymienie. Nie wiem czy to nie czasem dziura w misce olejowej, bo zdaje mi sie, ze jest wyciek od strony alternatora...Kiedys tak wlasnie mialem, ze byla dziura w misce i tez mi sie kontrolka zapalala po zaspawaniu dziury zniknal problem.