olej w płynie chłodniczym POMOCy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

xbolek

olej w płynie chłodniczym POMOCy

Post autor: xbolek » wt maja 03, 2005 16:48

witam co sie dzieje gdy w płynie chodniczym pojawi sie olej????
wczoraj chcialem dolac troche plynu i zauważyłem ze jest tam olej prosze o pomoc



irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » wt maja 03, 2005 18:40

wygląda na to że uszczelka pod głowicą jest do wymiany



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » wt maja 03, 2005 20:01

niestety musze potwierdzić diagnoze Irwin, uszczelka głowicy do wymiany, zobacz jak wygląda olej, koszt samej uszczelki to ok 60/70zł do tego dochodzi planowanie głowicy i robocizna.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » wt maja 03, 2005 21:19

Jak to będzie tylko uszczelka to się ciesz, może jeszcze być pęknięty blok silnika... po naprawie koniecznie musisz przeczyścić cały układ chłodzący - specjalne środki powinieneś dostać bez większych problemów na stacji benzynowej. Działa to w ten sposób, że wlewasz ten środek, odpalasz auto - czekasz aż się rozgrzeje, czekasz aż ostygnie i następnie spuszczasz cały płyn i zalewasz już czystym. Zresztą dokładną instrukcję powinieneś miec z tyłu opakowania. Chyba, że mechanik juz Ci wszystko zrobi :)


FORD
Fix Or Repair Daily

xbolek

Post autor: xbolek » śr maja 04, 2005 00:17

dzieki za odpowiedzi .
szczerze mowiac masakra znowu kasa idze w auto i to napewno nie mała
mam nadzieje że nie zbankrutuje całkiem

Mam jescze pytanko co odrozu mozna bylo by zrobic przy tej wymianie uszczelki tak przy okazji ??? zeby póżniej roboty sobie znowu nie robić



irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » śr maja 04, 2005 10:12

ja bym od razu wymienił uszczelniacze na zaworach obejrzał pasek rozrządu i tak ogólnie stan całej głowicy



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr maja 04, 2005 10:46

Jak już się za to weżniesz zerknij na pompe wodną napędzaną paskiem rozrządu pewnie też do wymianki chyba że nie dawno wymieniałeś. Lubi nawalać łozysko i dostaje luzu.


TUTENHAMON

xbolek

Post autor: xbolek » pt maja 06, 2005 07:26

No dzisiaj auto odprowadziłem do mechanika musiałem holować
bo przestalo palic odpalalo i chodzilo kilka sekund jak ciagnik i gaslo
Ciekawe tylko ile mnie skroi
W razie czego myślałem nad zmiana silnika na jakiś inny mam pytanie do ludzi znających temat jakie formalności trzeba załatwiać przy zmianie silnika .Jesli jest z polski i jakie jasli przyjechał z niemiec ?
dzieki



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt maja 06, 2005 08:28

Po pierwsze to należy silnik opłacić w skarbówce potem do komunikacyjnego i na przegląd. To chyba tyle. Koszty zależą od znaczków skarbowych.



bohdan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 14:42
Lokalizacja: Zwierzyniec

Post autor: bohdan » pt maja 06, 2005 11:04

Miałem też kiedyś taki sam problem i okazało się, że była peknięta głowica. Dlatego radzę Ci ją prześwietlić.
Bo wymiana uszczelki nie pomoże.
Aaa i żadne uszczelniacze dosypywane do płynu chłodzącego nie pomoga.
Dlatego, że to olej masz w płynie a nie płyn w oleju.



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » pt maja 06, 2005 11:23

bohdan pisze:Miałem też kiedyś taki sam problem i okazało się, że była peknięta głowica. Dlatego radzę Ci ją prześwietlić.
Bo wymiana uszczelki nie pomoże.
Aaa i żadne uszczelniacze dosypywane do płynu chłodzącego nie pomoga.
Dlatego, że to olej masz w płynie a nie płyn w oleju.
Skoro pisał że silnik juz nie chcial odpalac a jak odpalil to zaraz gasł i chodzil jak ciągnik to obawiam sie ze lun tez sie dostawal do oleju i zacierał go.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

bohdan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 14:42
Lokalizacja: Zwierzyniec

Post autor: bohdan » pt maja 06, 2005 11:50

No nie koniecznie



xbolek

Post autor: xbolek » sob maja 07, 2005 00:31

No i juz wszystko wiem
okazało sie ze uszczelka wtopila sie w glowice masakra mechanik odskrobywał ja 3 godziny powiedzial ze czegos takiego jeszcze w swoim zyciu niewidział .
Zrobi mi maly remont wiec tak:
Panewki , pierścienie , wszytskie uszczelki , planowanie głowicy ,
wszystkie filtry , olej , z robocizną zażyczył sobie 700zł.
Co o tym sądzicie ?



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » sob maja 07, 2005 01:00

mało, wiec sie ciesz, oby dobrze zrobil!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości