Strona 1 z 1
Obrotomierz golf 2
: wt maja 03, 2005 12:49
autor: phiugama
Posiadam wskaźniki prędkościomierz i zegarek analogowy. Całość ponoć na jedna wtyczkę. Czy jest możliwe i jak to zrobić aby zaadoptować licznik z prędkościomierzem i zegarkiem na LCD na 2 wtyczki. Jeśli to możliwe to proszę o jakieś informacje. Jakie funkcje tego będą działały a jakie nie, bo ten na dwie wtyki to już sprawa komputera MFA a ja w swoim 1,3 z silnikiem na wielopunktowym wtrysku raczej nie mam, albo nie wiem o jego istnieniu.
: wt maja 03, 2005 21:25
autor: Smaczny
Tak od początku: jak masz na jeden wtyk a chcesz założyć na dwa to będzie troszkę roboty
Napisz który masz rok auta i gdzie masz włączanie czterech migaczy (awaryjnych) - na konsoli środkowej czy na kierownicy.
Jak wiesz, to możesz podać przełożenie licznika tego na dwa wtyki, bo może nie pasować do 1.3 - a to następne przeróbki.
: śr maja 04, 2005 14:09
autor: hyper74
podpinam się ja też chciałbym wiedzieć jak to zrobić >>>> heheheh ja mam awaryjne w za kierownicą a mam golfa z listopada 1990 roku 1.6 na monopunktowym wtrysku paliwa... czekam i słucham a raczej czytam...
: śr maja 04, 2005 16:43
autor: Sylvo23
odradzam tego pomysłu ze zmiana wtyczek kup zegaty z pbrotomierzem, rozkrec swoje wyciag zegarem(odłącz), daj na jego miejsce obrotomierz i problem zgłowy
: śr maja 04, 2005 21:30
autor: yoland
A można zamiast zegara włożyć obrotomierz np. od opla kadeta-takowy posiadam i się nad tym zastanawiam
Czy trzeba robic oprócz wymiany jakieś przeróbki elektroniczne?
Pozdrawiam

: śr maja 04, 2005 23:41
autor: Marek 81l
Ja wrzucilem w miejsce zegara obrotek z poloneza plusa i wszysko gra.Nawet dosc poprawnie wskazuje.Mysle wiec ze z oplowskim tez nie bedzie problemu.Jedynie spasowanie go w deske moze przyspozyc troche problemu.Pozdro...
: czw maja 05, 2005 16:15
autor: yoland
Marek 81l pisze:Ja wrzucilem w miejsce zegara obrotek z poloneza plusa i wszysko gra.Nawet dosc poprawnie wskazuje.Mysle wiec ze z oplowskim tez nie bedzie problemu.Jedynie spasowanie go w deske moze przyspozyc troche problemu.Pozdro...
Czy byłbyś uprzejmy zdradzić mi jak podłączyć taki obrotomierz-z tyłu zauważyłem na nim trzy śrubki, do których należy podpiąć przewody-domniemam, że jeden od cewki (ale który

), drui do minusa-nie wiem czy do akumulatora? A trzeci...?
Będę mooocno wdzięczny za podpowiedź-pozdr

: czw maja 05, 2005 21:57
autor: Marek 81l
Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...
: czw maja 05, 2005 21:59
autor: Marek 81l
Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...
: pt maja 06, 2005 16:22
autor: yoland
Marek 81l pisze:Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...
Dziękuję Marek 81l ale napisz proszę do którego zacisku na cewce mam podłączyć przewód by zczytywał impulsy-a może do czegoś innego trzeba-odpisz proszę jak to zrobiłeś-powiem szczerze

jestem w tym zielony-pozdr.
