Strona 1 z 2

Wymiana paska przy alternatorze

: czw lis 15, 2007 23:29
autor: dragonrobak
Witam kupilem nowy pasek na wymiane starego przy alternatorze stary zrzucilem bez problemu wykrecilem srobke przy napinaczu i zszedl bez problemu ale teraz nie moge za nic zalozyc nowego bo wiadomo ze jest sztywniejszy ,bardzo prosze o pomoc jak to zrobic z gory wielkie dzieki

: czw lis 15, 2007 23:35
autor: michas28
zobacz nakretke na alternatorze czy jest z takimi zabkami ze jak nia sie pokreca to przesuwa alternator i naciaga pasek jak nie to musisz poprostu docisna alternator do dolu jakas lyzka montazowa jest troche ciezko poniewaz pod alternatorem masz sprzezyne

: czw lis 15, 2007 23:45
autor: misiekemeryt160
zakałdasz nowy pasek ile sie da. mieszasz kasta na 5 i pchasz fure do tylu albo do przodu zalezy ajk sobie wszytsko ulozysz....dobrze by było zeby w tym czasie ktoś czyms podlozyl ci pod pasek...lyzka pret albo jeszce co innego

: czw lis 15, 2007 23:49
autor: dragonrobak
misiekemeryt160 pisze:zakałdasz nowy pasek ile sie da. mieszasz kasta na 5 i pchasz fure do tylu albo do przodu zalezy ajk sobie wszytsko ulozysz....dobrze by było zeby w tym czasie ktoś czyms podlozyl ci pod pasek...lyzka pret albo jeszce co innego
Tego sposobu probowalem ale nie dalismy rady ):

: czw lis 15, 2007 23:53
autor: michas28
a jaki masz silnik benzyne czy diesel

: czw lis 15, 2007 23:55
autor: dragonrobak
michas28 pisze:a jaki masz silnik benzyne czy diesel
benzyne

: czw lis 15, 2007 23:55
autor: misiekemeryt160
jaki by to silnik nie był to wymiana paska nie jest trudna pod warunkiem ze apsek jest dobry

: pt lis 16, 2007 00:00
autor: michas28
w tdi jest troche inaczej tam sie kluczem kreci srube posrodku w napinaczu i wtedy on schodzi do dolu i trzeba kluczem go trzymac a druga reka zakladac pasek

: pt lis 16, 2007 00:02
autor: misiekemeryt160
w kazdym jednym aucie jest sroba do regulacji lub cały altek to reguluje. jeśli nie starcza zakresu to albo trzeba czymś naciągnać albo pasek jest ewidentnie zły...-porównja numery

: pt lis 16, 2007 00:07
autor: dragonrobak
misiekemeryt160 pisze:w kazdym jednym aucie jest sroba do regulacji lub cały altek to reguluje. jeśli nie starcza zakresu to albo trzeba czymś naciągnać albo pasek jest ewidentnie zły...-porównja numery
ja ten pasek zrzucilem i pojechalem do sklepu to powiedziala ze jest dobry sprawdzala numery ,probowalismmy wlasnie autem w przod w tyl i za nic nie chcial wskoczyc tylko niczym nie podwarzalismy tylko reka moze to byl ten blad ,myslalem ze jest jakis knif na to ze popuszcza sie cos i nie ma problemu ale widze ze bedzie trzeba chyba jescze raz silowo

: pt lis 16, 2007 00:08
autor: misiekemeryt160
dragonrobak, reka to wiesz co sobie mozesz? :grin:

: pt lis 16, 2007 00:10
autor: michas28
to nie jest sruba do regulacji w naciagaczu a kolega dragonrobak, na 99% ma TDI a tam tak prosto nie zalozysz jak nie zrobisz rzeczy o ktorej pisalem

: pt lis 16, 2007 00:11
autor: misiekemeryt160
michas28, jak sie chce to wzzystko mozna...uwierz mi...

: pt lis 16, 2007 00:12
autor: dragonrobak
[quote="misiekemeryt160"]dragonrobak, reka to wiesz co sobie mozesz? :grin:
myslalem ze uszkodze pasek jakims narzedziem wiesz pozniej by sie okazalo ze cos trzeba bylo popuscic a ja pasek juz bym zniszczyl wiec korzystam z forum i waszych wskazowek za ktore dziekuje