Strona 1 z 1

Strasznie nierówne wolne obroty, nie da sie ich wyregulować

: wt lis 13, 2007 23:43
autor: Maćkooo
Witam wszystkich :bigok:
Mam golfa 1,6 RF na pierburgu 2E2
Pisze ten post ponieważ juz nie wyrabiam z moim goferem.
Więc cała sprawa dotyczy tylko i wyłacznie WOLNYCH OBROTÓW.
Samochód chodzi jakby na 3 cylindry, przerywa .
Nie dają się wyregulować. Poprostu gdy tylko schodzi ze ssania z rury wydechowaej zaczyna prykać, wydmuchy są bardzo mocne. Regolowałem wszedzie gdzie sie dało i nic., Można cos jeszcze sprawdzić .??? Dodam że świece są czyste . Ukłąd zaplonowy sprawdzony.
To jakas porażka.

: śr lis 14, 2007 02:57
autor: grandi
Luknik tu może coś znajdziesz

http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2e2.html

http://www.gaznik.pl/zamiana_2ee_na_2e3.html


Bo mi to wygląda jak by gażnik łapał fałszywe powietrze , ajak wygląda uszczelka pod głowicą ?

: śr lis 14, 2007 11:20
autor: Maćkooo
Dzieki za zainteresowanie. Uszczelka wymieniana razemz pierścieniami niedawno. Przejechałem na tym jak narazie hmmm z 5 tys.km. Wieć odpada. Wógóle wszelkie uszczelki zostały wymienione, łaćznie z tymi przy oraz membrany w gaźniku.
Wysyłam fotki najbardziej podejrzanego elementu. Siłownik 3-położeniowy. U mnie tak to bywało że gasł przez 3 dni, i pokręciłem śrubą składu mieszanki trzpień siłownika się wysunął obroty miodzio. Innym znów razem ,mechanik przesunął aparat zap, i takżę pomogło. Mi to wygląda jakby coś się zatykało, znaczy dopływ powietrza ale wszystko przeczyściłęm. Aha wczoraj sprawdzałem podwyższone obroty biegu jałowego i wyniosly ok 4000obr/min i moze i nawet więcej. Wiecie czym to jest spowodowane , tym że poodkęcałem gwinty i śrubę od własnie siłownika 3-położeniowego. A to dlatego że gdy są wkręcone to auto gaśnie. Dodam że kiedyś jezdziłem wogóle praktycznie bez użycia tegoz siłownika i auto choidzło miodzio. Widzicie ze to b.dziwne.
Oto foty >>
Obrazek Obrazek Obrazek

Myśle jednak że kluczem do rozwikłania zagdki są wydmuchy z tłumika.

: śr lis 14, 2007 12:18
autor: RychuK
Może masz przestawione kable od wysokiego napięcia.
Bo piszesz że chodzi ci na trzech cylindrach. Sprawdz kolejność w kopułce.
1-3-4-2. Patrząc przodem na silnik.

: śr lis 14, 2007 13:08
autor: Maćkooo
RychuK pisze:Może masz przestawione kable od wysokiego napięcia.
Bo piszesz że chodzi ci na trzech cylindrach. Sprawdz kolejność w kopułce.
1-3-4-2. Patrząc przodem na silnik

Okk lukne , ale to raczej niemozliwe.
Tak wszystko mam OKK