Strona 1 z 1

Obroty silnika

: pn lis 12, 2007 22:02
autor: Eljot
VW Golf II 1990
Benzyna
poj. 1272 moc 40 KW / 53 KM
NZ 1272 75 72 4R 40 Golf II/Jetta 5/87-7/88 i, kat VW Digijet
Obroty silnika "na zimnym" wahają sie w granicach od 5000-8500
mimo, że się rozgrzeje, w trasie czy w mieście obroty pozostają takie same
](*,)
Wiecie jakie uczucie jest gdy jest na granicy 5-6000 ???
Czuję się jak w traktorze!!!
Kolo mi próbował podkręcić na śrubce (rozwalił ją!!! Za gruby śrubokręt!!!), ale mój znajomy mecha powiedział, że komputer i tak ustawia pod siebie obroty i można tam kręcić do woli.
Pomocy proszę!!!
Sugestie i porady mile widziane.

: wt lis 13, 2007 21:16
autor: agrala
chyba 500-800 obr a nie 5 tys
W tym silniku ustawia sie obroty bo on nie ma silniczka krokowego za pomoca ktorego komp ustala pretkosc obrotowa
Obejzyj dokladnie odme i waz laczacy przepustnice z filtrem powietrza. u mnie byla dziura i tez takie obroty byly. Mozesz tez sprawdzic zawor od powietrza ktory jest pod kolektorem ssacym. dochodzi do niego kostka z dwoma przewodami i 2 gumowe przewody od powietrza

: wt lis 13, 2007 21:55
autor: Eljot
Wielkie dzięki!
Co do obrotów rzeczywiście mogłem niechcący zero dodać :oops:
Pierwszy tydzień z obrotościomierzem \:D/
Będę badał Twoje sugestie.
THX

: wt lis 13, 2007 22:11
autor: agrala
moze tez to byc wina swiec, przewodow, kopolki, palca lub zlego ustawienia zaplonu
sprawdz tez czy nie odlaczyl sie ktorys z przewodoe od podcisnienia-take biale cieniutkie-jest ich kilka

: śr lis 14, 2007 19:37
autor: Eljot
Też będzie wzięte pod lupę :)
Dzięki chłopaki!

: sob sty 26, 2008 23:19
autor: KrzychoKa
Witaj!
Sprawdzając posty ludzików z grupy, trafiłem na też Twój.
Krótkie pytanie, problem występuje nadal?
Mam ten sam silnik, autko zdążyło mi już narobić psikusów, więc trochę znam temat.
Też mieszkam w BDG, więc jeśli trzeba, mogę pomóc, albo postem albo osobiście:)
W przypadku problemów z obrotami, stawiam na odmę (wredota w tym silniku)
możliwe są usterki w układach podciśnienia (np. przyspieszacz zapłonu) czasem układ zapłonowy (np. "padający" czujnik Halla)
Pozdrówka
Gdyby co to pisz i do zobaczyska na spocie :D

: ndz sty 27, 2008 00:06
autor: grandi
A sprawdź kompresję ja tak miałem w poldku jak uszczelka pod głowicą nadawała się na śmieci, może proponował bym od restartu kompa