VW Golf II 1990
Benzyna
poj. 1272 moc 40 KW / 53 KM
NZ 1272 75 72 4R 40 Golf II/Jetta 5/87-7/88 i, kat VW Digijet
Obroty silnika "na zimnym" wahają sie w granicach od 5000-8500
mimo, że się rozgrzeje, w trasie czy w mieście obroty pozostają takie same
Wiecie jakie uczucie jest gdy jest na granicy 5-6000 ???
Czuję się jak w traktorze!!!
Kolo mi próbował podkręcić na śrubce (rozwalił ją!!! Za gruby śrubokręt!!!), ale mój znajomy mecha powiedział, że komputer i tak ustawia pod siebie obroty i można tam kręcić do woli.
Pomocy proszę!!!
Sugestie i porady mile widziane.
Obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty silnika
"trzeba naprawdę bardzo dużo wiedzieć, aby stwierdzić jak mało się wie"
Moja ex golfina:
http://pl.fotoalbum.eu/Eljot/a100569
Moja ex golfina:
http://pl.fotoalbum.eu/Eljot/a374227
Moja ex golfina:
http://pl.fotoalbum.eu/Eljot/a100569
Moja ex golfina:
http://pl.fotoalbum.eu/Eljot/a374227
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
chyba 500-800 obr a nie 5 tys
W tym silniku ustawia sie obroty bo on nie ma silniczka krokowego za pomoca ktorego komp ustala pretkosc obrotowa
Obejzyj dokladnie odme i waz laczacy przepustnice z filtrem powietrza. u mnie byla dziura i tez takie obroty byly. Mozesz tez sprawdzic zawor od powietrza ktory jest pod kolektorem ssacym. dochodzi do niego kostka z dwoma przewodami i 2 gumowe przewody od powietrza
W tym silniku ustawia sie obroty bo on nie ma silniczka krokowego za pomoca ktorego komp ustala pretkosc obrotowa
Obejzyj dokladnie odme i waz laczacy przepustnice z filtrem powietrza. u mnie byla dziura i tez takie obroty byly. Mozesz tez sprawdzic zawor od powietrza ktory jest pod kolektorem ssacym. dochodzi do niego kostka z dwoma przewodami i 2 gumowe przewody od powietrza
Wielkie dzięki!
Co do obrotów rzeczywiście mogłem niechcący zero dodać
Pierwszy tydzień z obrotościomierzem
Będę badał Twoje sugestie.
THX
Co do obrotów rzeczywiście mogłem niechcący zero dodać
Pierwszy tydzień z obrotościomierzem
Będę badał Twoje sugestie.
THX
"trzeba naprawdę bardzo dużo wiedzieć, aby stwierdzić jak mało się wie"
Moja ex golfina:
http://pl.fotoalbum.eu/Eljot/a100569
Moja ex golfina:
http://pl.fotoalbum.eu/Eljot/a374227
Moja ex golfina:
http://pl.fotoalbum.eu/Eljot/a100569
Moja ex golfina:
http://pl.fotoalbum.eu/Eljot/a374227
Witaj!
Sprawdzając posty ludzików z grupy, trafiłem na też Twój.
Krótkie pytanie, problem występuje nadal?
Mam ten sam silnik, autko zdążyło mi już narobić psikusów, więc trochę znam temat.
Też mieszkam w BDG, więc jeśli trzeba, mogę pomóc, albo postem albo osobiście:)
W przypadku problemów z obrotami, stawiam na odmę (wredota w tym silniku)
możliwe są usterki w układach podciśnienia (np. przyspieszacz zapłonu) czasem układ zapłonowy (np. "padający" czujnik Halla)
Pozdrówka
Gdyby co to pisz i do zobaczyska na spocie
Sprawdzając posty ludzików z grupy, trafiłem na też Twój.
Krótkie pytanie, problem występuje nadal?
Mam ten sam silnik, autko zdążyło mi już narobić psikusów, więc trochę znam temat.
Też mieszkam w BDG, więc jeśli trzeba, mogę pomóc, albo postem albo osobiście:)
W przypadku problemów z obrotami, stawiam na odmę (wredota w tym silniku)
możliwe są usterki w układach podciśnienia (np. przyspieszacz zapłonu) czasem układ zapłonowy (np. "padający" czujnik Halla)
Pozdrówka
Gdyby co to pisz i do zobaczyska na spocie
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
A sprawdź kompresję ja tak miałem w poldku jak uszczelka pod głowicą nadawała się na śmieci, może proponował bym od restartu kompa
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 337 gości