Strona 1 z 1

Błedy vaga,

: ndz lis 11, 2007 14:47
autor: lukjar7
Samochód VW golf mk4 1.4 16V

podczas skanowania vagiem wywaliło mi błąd
513 - Czujnik obrotów silnika - G 28
912 - co on moze oznaczac?

Co z tym czujnikiem g28 ? do wymiany ?? czy cos moge jeszcze sprawdzić

: ndz lis 11, 2007 17:44
autor: pszczyna
513 Czujnik obrotów silnika - G 28
00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski
00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki
00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki
17513 P1105 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+


17912 1504 System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie

: ndz lis 11, 2007 20:05
autor: lukjar7
pszczyna pisze:513 Czujnik obrotów silnika - G 28
00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski
00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki
00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki
17513 P1105 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+


17912 1504 System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie
czyli co mam zrobić z tym błedem 513 ?? co poradzicie sprawdzić??
a ten 912 to co oznacza bo nie czaje. bo w vagu przy 912 wywaliło coś regulator front left window.

tak wogóle to wywala mi jeszcze ze mam popsute podrzewanie obu lusterek, czy moze odpowiedzialny jest za to ten przełącznik do regulacji lusterek bo miałem w nim ułamany ten "pipek" do kręcenia no i dorobiłem taki z metalu, moze tam cos nie łączy?

: ndz lis 11, 2007 20:10
autor: makeć
00912-Wyłącznik E40 podnośnika szyby przednich lewych drzwi
00513-Czujnik obrotów silnika – G28 – jałowy RPM za niski

[ Dodano: 11 Lis 2007 19:11 ]
zobacz w drzwiach przełączniki do szyb, czy wszystko dobrze spięte
a ten drugi błąd, również styki.

: ndz lis 11, 2007 22:03
autor: jabolo
jjacekkx pisze:00513-Czujnik obrotów silnika – G28 – jałowy RPM za niski
prosciej mówiac na poprostu na małe obroty na jałowym?? jak to naprawic?zmienic silnik krokowy ?

: ndz lis 11, 2007 22:13
autor: makeć
może być krokowy, mogą być styki a w zależności co jest niżej pod błędem(opis) może też być cała listwa do wymiany.

: pn lis 12, 2007 20:23
autor: lukjar7
jjacekkx pisze:może być krokowy, mogą być styki a w zależności co jest niżej pod błędem(opis) może też być cała listwa do wymiany.
jak zajade do domu to dam dokładny opis tego błedu i sie wtedy zobaczy.

: pn lis 12, 2007 20:43
autor: jabolo
u mnie tez wywala ten 513 ale w mk3 w silniku AAA a opisu zadnego nie było tylko "513 - czujnik predkosci obrotowej silnika G-28 brak sygnału " i nic pozatym...tez sie zastanawiam oco sie rozchodzi

[ Dodano: 12 Lis 2007 19:47 ]
jjacekkx pisze:może też być cała listwa do wymiany.
a tak wogole to o jaka listwe ci chodzi??

: pt lis 16, 2007 19:13
autor: lukjar7
witam,
błedy były następujące.
513 no signal intermittent
Engine speed sensor g28
912 window regulator switch front left
implausible singnal interminttent E40

Wiec błedy wykasowałem i przejechałem sie i już sie nie zapaliły, jestem zadowolony :)
możecie mi powiedziec co znaczyły te błedy i jakby sie zapalił ten od czujnika obrotów silnika to co moge zrobic, sprawdzic?
O i jeszcze sprawdzałem sonde lambde w blokach pomiarowych i bardzo mocno mi skakało napięcie raz 0.534 raz 0.771 czy mozna po tym stwierdzic ze jest do wymiany?

: śr lis 21, 2007 09:41
autor: speed_k
Mi pokazuje coś takiego "przełącznik kolektora ssącego nie przełancza się" czy może ktoś wie o co chodzi. Silnik AFT 1,6 101 KM