Strona 1 z 1

Wolne obroty w G60

: ndz lis 11, 2007 14:41
autor: kamil g60
witam. Mam problem z wolnymi orotami w silniku g60. Gdy dodam i puszcze gas to nierowno schodzi z obrotow i zaczynaja skakac i potem jest normanie. tylko jest dobrze jak w jednym miejscu sie ustawi zaplon ale wtedy nie spada spalanie po nizej 10l. Prsze o wszelkie porady

: ndz lis 11, 2007 19:15
autor: tirsone
kamil g60 pisze:witam. Mam problem z wolnymi orotami w silniku g60. Gdy dodam i puszcze gas to nierowno schodzi z obrotow i zaczynaja skakac i potem jest normanie. tylko jest dobrze jak w jednym miejscu sie ustawi zaplon ale wtedy nie spada spalanie po nizej 10l. Prsze o wszelkie porady
hmmm możliwe że pompa paliwa Ci pada....albo w ogóle masz źle ustawiony zapłon? jak go ustawiasz?

Gdyby nie ten epizod z zapłonem to można by szukać innych przyczyn... a powiedz jak sprawdzasz to spalanie?

: ndz lis 11, 2007 20:33
autor: kamil g60
na komputerze to raz a dwa ze po dłuzszej jeżdzie szybciej spada wskazówka od paliwa.... po ustawieniu zapłonu lampą jak trza słychac jak spala sie paliwo w wydechu i głosno słychac wydech równiez traci sporo mocy natomiast po ustawieniu na słuch jest wszystko ok oprócz skakania tych obrotów....... szukam silniczka krokowego może to jego wina... pompka jest nowa...

: pn lis 12, 2007 22:15
autor: melon
Kamil na słuch to to zegarek ustawiaj!!!!! Jak ustawiasz zapłon? Czy przewod od komputera jest podpiety w górne wyjscie z przepustnicy?
Na kole zamachowym masz 2 znaki kreske i 0- punkt zero do rozrzadu.Ustawiasz kreske na tym dziubku ze skrzyni i tak ma byc.
Masz zamontowanego bypassa?

: wt lis 13, 2007 09:36
autor: kamil g60
Bypassa nie mam. A rozrzad jest ustawiony dobrze bo był sprawdzany kilka razy. Wszystkie prewody sa podpiete. czy to moze byc wina filtra paliwa bo nie byl zmieniany???? :green_fuck:

: wt lis 13, 2007 14:33
autor: bugalon
kamil g60 pisze: Wszystkie prewody sa podpiete. czy to moze byc wina filtra paliwa bo nie byl zmieniany???? :green_fuck:
Najpierw dobrze ustaw zaplon. Zaplon w g60 ustawia sie przy odpietym czujniku temperatury niebieskim i obrotach miedzy 2000 a 2500 przy nagrzanym płynie chłodzącym do normalnej temperatury pracy.

Jak goscie cos krecili na zapietych wtyczkach i jeszcze na wolnych obrotach to co sie dziwisz ze masz kaszane :)))