Wolne obroty w G60

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Wolne obroty w G60

Post autor: kamil g60 » ndz lis 11, 2007 14:41

witam. Mam problem z wolnymi orotami w silniku g60. Gdy dodam i puszcze gas to nierowno schodzi z obrotow i zaczynaja skakac i potem jest normanie. tylko jest dobrze jak w jednym miejscu sie ustawi zaplon ale wtedy nie spada spalanie po nizej 10l. Prsze o wszelkie porady
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 14:44 przez kamil g60, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz lis 11, 2007 19:15

kamil g60 pisze:witam. Mam problem z wolnymi orotami w silniku g60. Gdy dodam i puszcze gas to nierowno schodzi z obrotow i zaczynaja skakac i potem jest normanie. tylko jest dobrze jak w jednym miejscu sie ustawi zaplon ale wtedy nie spada spalanie po nizej 10l. Prsze o wszelkie porady
hmmm możliwe że pompa paliwa Ci pada....albo w ogóle masz źle ustawiony zapłon? jak go ustawiasz?

Gdyby nie ten epizod z zapłonem to można by szukać innych przyczyn... a powiedz jak sprawdzasz to spalanie?


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » ndz lis 11, 2007 20:33

na komputerze to raz a dwa ze po dłuzszej jeżdzie szybciej spada wskazówka od paliwa.... po ustawieniu zapłonu lampą jak trza słychac jak spala sie paliwo w wydechu i głosno słychac wydech równiez traci sporo mocy natomiast po ustawieniu na słuch jest wszystko ok oprócz skakania tych obrotów....... szukam silniczka krokowego może to jego wina... pompka jest nowa...



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn lis 12, 2007 22:15

Kamil na słuch to to zegarek ustawiaj!!!!! Jak ustawiasz zapłon? Czy przewod od komputera jest podpiety w górne wyjscie z przepustnicy?
Na kole zamachowym masz 2 znaki kreske i 0- punkt zero do rozrzadu.Ustawiasz kreske na tym dziubku ze skrzyni i tak ma byc.
Masz zamontowanego bypassa?


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » wt lis 13, 2007 09:36

Bypassa nie mam. A rozrzad jest ustawiony dobrze bo był sprawdzany kilka razy. Wszystkie prewody sa podpiete. czy to moze byc wina filtra paliwa bo nie byl zmieniany???? :green_fuck:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lis 13, 2007 14:33

kamil g60 pisze: Wszystkie prewody sa podpiete. czy to moze byc wina filtra paliwa bo nie byl zmieniany???? :green_fuck:
Najpierw dobrze ustaw zaplon. Zaplon w g60 ustawia sie przy odpietym czujniku temperatury niebieskim i obrotach miedzy 2000 a 2500 przy nagrzanym płynie chłodzącym do normalnej temperatury pracy.

Jak goscie cos krecili na zapietych wtyczkach i jeszcze na wolnych obrotach to co sie dziwisz ze masz kaszane :)))


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 488 gości