problem z bezpiecznikiem pompy paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

problem z bezpiecznikiem pompy paliwa

Post autor: martinez76 » ndz lis 11, 2007 13:51

witam,

mam problem z bezpiecznikiem pompy paliwa, grzeje sie i topi - nie przepala sie
co to moze byc?
jaki powinien byc bezpiecznik 20A??

silnik 2.0 8V

dzieki



Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » ndz lis 11, 2007 14:15

Może nie masz styku w skrzynce bezpieczników - posprawdzaj czy nie masz zaśniedziałych styków psiuknij elektrosolem, albo masz bezpieczniki słabej jakości wykonane ze słabego plastyku. Gdyby było jakieś zwarcie bezpiecznik spalił by się a nie grzał


one loVWe

martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » ndz lis 11, 2007 18:32

sprawdzilem,
styki sa ok, prad na bezpieczniku jest

prad na kablu pompy jest,
teraz to pompa nie dziala
czy mozliwe jest ze pompa jest wadliwa?
wymienialem ja, od wymiany pompy mam wrazenie ze zaczal tez wariowac wskaznik
poziomu paliwa, za bardzo oszukuje



pio3m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 21, 2006 10:39
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: pio3m » śr lis 14, 2007 18:05

Cześć
Ja właśnie dziś odebrałem gofera od "serwisu" i miałem ten sam przypadek tzn pali się bezpiecznik od pompy paliwa. Z tego co wiem to ta pompa ma to do siebie że jak masz mało paliwa i jeździsz na rezerwie to może się popsuć i wtedy brać sporo prądu i palić bezpiecznik. Musi być chłodzona tymże paliwem i jak masz niedużo paliwa i niedostatecznie ją chłodzi to tak się dzieje. Koszt wymiany ja zapłaciłem 60 zł robocizna i 193 za pompę. Tyko tak: świeci się kontrolka od ABS już im powiedziałem ale kazali jutro przyjechać (serwis w mordę) no i nie wiem co mi za pompę włożyli skoro pytałem się ile kosztuje pompa to powiedzieli mi że koło 400 zł. Kontrolkę to potrafię sobie sam zgasić bo mam kabelek do kompa i program do kasowania błędów ale przecież oni za coś biorą kasę tak.
Morał z tego taki że nie wolno jeżdzić na rezerwie bo się może coś popsuć.



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr lis 14, 2007 20:41

sprawdz jaki prad pobiera pompka , zresztą pisałem ci już , a jak nie masz miernika i nie masz pdst wiadomosci o elektryce to daj sobie spokoj i jedz do elektryka bo uszkodzenie może być w zasadzie wszędzie od skrzynki z bezpiecznikami do samej pompy włącznie.
to dziwne ze bezpiecznik sie nie pali tylko coś się grzeje bo oznacza to przeciążenie a ciekawe co ci sie grzeje czy naprawde bezpiecznik ? bo to jest do sprawdzenia .

co do bezpiecznika to opór pompki jest 4.5 ohm wiec max prąd
jaki płynie w przewodzie do pompy to koło 3 A .

Fabrycznie ten bezpiecznik jest 20A ale pamiętaj że pod ten bezpiecznik ( obwód )
podpięta jest też sonda lambda ! Może gdzieś tam ci prąd ucieka ?

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lis 14, 2007 20:56 przez zoso8894, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości