Pomocy - auto padło pompa paliwa i nie wykluczona cewka
: ndz lis 11, 2007 13:02
Witam
mam problem z moim MKIII 1,8 AAM - ostatnio jechałem sobie normalnie (padał deszcz) zatrzymałem się i gofer już nie odpalił.
Objawy:
-kręci normalnie tylko że nie odpala
-z pychu tak jakby był mega zadławiony i totalnie nie miał mocy - chwilę cichutko zabuczał i zdechł
-jak otworzyłem maskę i kolega włączał zapłon to było widać skaczące iskry przy cewce - podkreślam że było cholernie mokro
Zrobiłem tak
oblukałem cewke i tam była taka zaślepka plastikowa która była otwarta więc ją zamknołem i wyczyściłem masę - jakoś przestało iskrzyć przy włączaniu zapłonu.
Wymieniłem kable i świece.
Teraz znowu jeździłem cały dzień raz mi zgasł ale jak go przepchnołem z drogi to zapalił - potem jak zgasł to już kaplica.
Zaczynam twierdzić że po pierwsze skończyła się pompa paliwa - nie słychać charakterystycznego buczenia po przekręceniu kluczyka
albo faktycznie jest coś z tą piep......ą cewką.
starałem się opisać to jak najdokładniej i proszę o pomoc bo już na kable wydałem 160 zeta i 80 na świece i boję sie pomyśleć co dalej pompa jakieś 400 a cewka 240 więc proszę o pomoc w związku z tym co jak sprawdzić i czy mogą być jakieś inne przyczyny takiego stanu.
mam problem z moim MKIII 1,8 AAM - ostatnio jechałem sobie normalnie (padał deszcz) zatrzymałem się i gofer już nie odpalił.
Objawy:
-kręci normalnie tylko że nie odpala
-z pychu tak jakby był mega zadławiony i totalnie nie miał mocy - chwilę cichutko zabuczał i zdechł
-jak otworzyłem maskę i kolega włączał zapłon to było widać skaczące iskry przy cewce - podkreślam że było cholernie mokro
Zrobiłem tak
oblukałem cewke i tam była taka zaślepka plastikowa która była otwarta więc ją zamknołem i wyczyściłem masę - jakoś przestało iskrzyć przy włączaniu zapłonu.
Wymieniłem kable i świece.
Teraz znowu jeździłem cały dzień raz mi zgasł ale jak go przepchnołem z drogi to zapalił - potem jak zgasł to już kaplica.
Zaczynam twierdzić że po pierwsze skończyła się pompa paliwa - nie słychać charakterystycznego buczenia po przekręceniu kluczyka
albo faktycznie jest coś z tą piep......ą cewką.
starałem się opisać to jak najdokładniej i proszę o pomoc bo już na kable wydałem 160 zeta i 80 na świece i boję sie pomyśleć co dalej pompa jakieś 400 a cewka 240 więc proszę o pomoc w związku z tym co jak sprawdzić i czy mogą być jakieś inne przyczyny takiego stanu.