Strona 1 z 2

Zamiana układu kierowniczego

: sob lis 10, 2007 14:21
autor: lenin2
Witam,mam pytanie co zrobić żeby przekładnia z mk3 ze wspomaganiem pasowała do mk2,bo jest za długa o 5cm[listwa]

: sob lis 10, 2007 15:11
autor: marecki_vitor
Kolego tak sie nie da . Mozesz cos spróbowac przerobic w samochodzie ale na listwie nic nie zrobisz . Pozdrawiam

: sob lis 10, 2007 15:57
autor: lenin2
Podobno zakładają je do dwójek.

: sob lis 10, 2007 16:04
autor: jhosef
lenin2 pisze:Podobno zakładają je do dwójek.
Też słyszałem że są takie same, tylko drążki są innej długości. Ale to niepewne informacje.

Mam pytanie. Zmieniasz maglownicę bo zakładasz wspomaganie czy stara maglownica ze wspomaganiem jest walnięta?

: sob lis 10, 2007 16:51
autor: TheBiSHoP
Właśnie kolego jest za długa bo nie pasuje do drążków czy jest za długa i nie chce wejść na wózek. Drążki i końcówki są inne jeśli jest wspomaganie

: sob lis 10, 2007 16:54
autor: Q.bak
wg Etki różnią się tylko przednimi 3 znakami (tzn w II początek to 191 a w III 1H1 czyli tak jak przy większkości częśći). Jedna i druga przekładnia to TRW XTR-USA, zdjęcia wyglądają podobnie, zestawy naprawcze też mają takie same.
Nie jest to pewne ale istnieje wysokie prawdpodobieństwo że obie przekładnie są takie same.

: sob lis 10, 2007 16:57
autor: jhosef
Właśnie kolego jest za długa bo nie pasuje do drążków czy jest za długa i nie chce wejść na wózek. Drążki i końcówki są inne jeśli jest wspomaganie
I stąd moje pytanie bo jeśli zakładałeś dopiero wspomę to musisz zmienić drążki na wersję ze wspomą.
Q.bak pisze:wg Etki różnią się tylko przednimi 3 znakami (tzn w II początek to 191 a w III 1H1 czyli tak jak przy większkości częśći).
Jeszcze pozostaje pytanie jaki masz rocznik bo może nie pasować ferazmi na krzyżak.

: sob lis 10, 2007 17:39
autor: Q.bak
krzyżak i drążki to juz osobny problem, ja pisałem tylko o samej przekładni.

[ Dodano: Sob Lis 10, 2007 16:42 ]
a właśnie, krzyżak chyba musi być z dwójki, w trójce był chyba taki skręcany na środku.

: sob lis 10, 2007 18:35
autor: marecki_vitor
Q.bak, kolego napisz czy nie pasuje montaż czy same drążki bo moze byc tak ze tyko do zmiany bedą drążki kierownicze

: sob lis 10, 2007 18:41
autor: jhosef
Q.bak pisze:a właśnie, krzyżak chyba musi być z dwójki, w trójce był chyba taki skręcany na środku.
Nie mówię, że krzyżak trzeba zmienić tylko że w mk3 był już chyba gruby frez a w mk2 w późniejszych był gruby z tego co się orientuję.

: ndz lis 11, 2007 00:06
autor: lenin2
A więc tak,mk2, rok, końcówka 91 przekładnie mam bez wspomagania a chcę założyć z mk3 ze wspomaganiem. Drążki są takiej samej długości , mieżyłem listwę i z mk3 jest dłuższa o 5 cm mocowania są takie same. Problem jest w tym że nie bedę mógł ustawić zbieżnosci

: ndz lis 11, 2007 00:31
autor: jhosef
lenin2 pisze:Drążki są takiej samej długości
Nie możesz użyć drążków starych. Do maglownicy ze wspomaganiem są inne. Dlatego i nie chce pasować.

: ndz lis 11, 2007 01:27
autor: lenin2
To znaczy że drążki z przekładni ze wspomaganiem są krótsze?

: ndz lis 11, 2007 01:41
autor: jhosef
lenin2 pisze:To znaczy że drążki z przekładni ze wspomaganiem są krótsze?

Wiem że są inne. Dokadnie Ci nie powiem ale chyba są krótsze. Dowiedz się w jakimś sklepie motoryzacyjnym może będą mieli na stanie to porównasz. Końcówka jest taka sama, jedna bo druga jest na stałe.