Strona 1 z 1
G60 dużo pali proszę o poradę
: pt lis 09, 2007 23:53
autor: Gitek
Witam wszystkich
problemem w moim g60 jest to że dużo pali (100pln=100km) a wiem ze tak nie ma byc bo jeszcze niedawno na wakacjach jak leciałem w traske to wychodziło mi 7-8 litrów na sto powiedzcie mi co może być przyczyną ???
dodam tylko co już było wymienione
sonda ntk z wtyczką
kata;lizator nowy bosal
zcujnik spalania tukowego bosch
czujnik temp niebieski eps
wiele razy byłen na analizatorze spalin i niby wszystko oki jednak dużo pali na co stawiacie
czekam na jakieś fajne pomysły
pozdrowinka
: sob lis 10, 2007 01:03
autor: Marioo
G60 mozna chyba podpiac pod VAG i to bedzie najlepszym rozwiazaniem na poczatek, moze ktorys z elementow ktore wymieniales (np. lambda) sa uszkodzone i dlatego samochod ci duzo palic zaczac,
ps. nie kopci albo jakies inne objawy moze pozatym.
: sob lis 10, 2007 01:41
autor: grandi
Wymień filtr paliwa i powietrza ale ja po wymianie robie 900 km jk jade oszczednie .
: sob lis 10, 2007 08:18
autor: Gitek
możliwości podpięcia pod vag nie ma g60-tka nie lączy się z żadnym kompem nawet w serwisie. Sprawność sondy lambda jest idealna reguluje książkowo. Czasami aut przydymia na czarno taka nie spaloną mieszanką.
co do filtra powietrza i paliwa mają zrbione ok 5000 tyś km ale sądze ze miały by aż taki wpływ
mojepodejżenie pada na czymik temperatury w dolocie z pontencjometrem tylko czy jest jakaśmożliwość zbadania tego czujnika
pozdrawiam
: sob lis 10, 2007 09:39
autor: bugalon
Gitek pisze:możliwości podpięcia pod vag nie ma g60-tka nie lączy się z żadnym kompem nawet w serwisie. Sprawność sondy lambda jest idealna reguluje książkowo. Czasami aut przydymia na czarno taka nie spaloną mieszanką.
pozdrawiam
Jesli przykopci na czarno znaczy albo za bogata mieszanka (i tutaj trzeba sprawdzic regulator cisnienia paliwa o ile wszystkie powyzsze elementy sa sprawne) albo kompresor powoli konczy swoj zywot. Sprawdz ile laduje kompresor i bedziesz wiedziec od czego zaczac.
: sob lis 10, 2007 09:47
autor: barteKKK03
A auto jest zamulone i wyraźnie brak mocy?
Ja tak miałem i okazało się że odłączył się taki wężyk chyba od podciśnienia kompresora między przepustnicą, a grodzią.
: sob lis 10, 2007 09:55
autor: adam_franciszek
Piszesz:
co do filtra powietrza i paliwa mają zrbione ok 5000 tyś km ale sądze ze miały by aż taki wpływ
Chlopie filt powietrza po 5 tys. moze byc tak zarabany, ze silnik nie ma czym "oddychac"...
Zmien jak ci ktos radzil filtr powietrza i filtr benzynki i zobaczysz, jak sie moc zmieni... o spalaniu nie wspomne. Przeciez to prawie "O" roboty i koszty tez...
: sob lis 10, 2007 10:22
autor: eidos
a jakie trasy dziennie pokonujesz? czy przypadkiem do pracy i z powrotem masz ok 5km? Jesli tak to spalanie moze byc ok bo jezdzisz przez caly czas na ssaniu. Moj golf latem pali w miescie 9.5l gazu a teraz zima ok 12-13l, oczywiscie jezdze do pracy i z powrotem odcinki 5km przez miasto. W trasie schodze do 8l przy spokojnej jezdzie