Wymiana amortyzatorów przód oraz ....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grzesku
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 20:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wymiana amortyzatorów przód oraz ....

Post autor: Grzesku » pt lis 09, 2007 21:41

Witam.

Jutro zostawiam auto u mechanika. Ma mi wymienić amorki na przodzie. Aktualnie moje zawieszenie nie wygląda ciekawie. Sprężyny z przodu i z tyłu są obcięte o jakieś 2 zwoje. Są to zwykłe sprężyny, a posiadam golfa GTI z 94 roku. Mechanik zaproponował mi wymianę również 2 przednich sprężyn. Miał kiedyś golfa gti i ma 2 oryginalne, nowe sprężyny od golfa gti. Jak sprawdzić czy to są oryginalne sprężyny gti ? Czy jej sens dawać na przód 2 oryginalne, a na tyle zostawiać te obcięte ? Na tą chwile nie stać mnie na wymiane tyłu. Czy mocno podniesie mi golfa z przodu ? Teraz troche siedzi na tych obciętych, ale jeździ się przyjemnie. Moje kursy to głównie Wrocław, a wiadomo w jakim stanie są tutaj drogi. Proszę o rady co robić.

Pozdrawiam



KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » pt lis 09, 2007 22:22

wyrzuć te obcięte i kup sobie nowe lub używane ori. od GTI oczywiście przód i tył no i do tego nowe amorki bo po takim zabiegu jak obcinanie springów to amory nadają sie do kosza


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob lis 10, 2007 02:33

dokladnie tak - na tym nie oszczedzaj bo mozna w rowie skonczyc



Grzesku
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 20:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Grzesku » sob lis 10, 2007 18:31

Mam juz założone nowe amorki sachs i nowe oryginalne springi od gti na przodzie. Niestety przód jest troche wyżej niż tył. Mechanik powiedział, że jeszcze troche się ułoży. Z tyłu zostały stare amorki i obcięte springi gdzieś o 2 zwoje .... Za tydzień jade wymienić cały tył. Myślałem, że orygianlne zawieszenie gti troche niżej siedzi ....


Pozdro



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » sob lis 10, 2007 20:06

Grzesku pisze:nowe oryginalne springi od gti na przodzie
springi sa nowe, sztywne dlatego wysoko stoi, zawsze jak wymienisz springi to Ci wyzej stoi z tej strony, tak jak mowil mechanik wsio sie ulozy=springi nizej siada, pokus sie sam o wymiane amorkow i springow z tylu, jest gdzies na forum fotoporada jak to zrobic, bodajze jaszczura, jest to dziecinnie proste


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 124 gości