Wykaz przekaznikow, problemy z odpalaniem, regeneracja turbo
: pt lis 09, 2007 19:38
Chciałem zapytać o parę kwestii związanych z "trójką". Nie chciałem zaśmiecać forum kilkoma tematami więc zebrałem to do przysłowiowej kupy i oto jest (jeśli admin stwierdzi że jednak za dużo tego jak na raz to proszę o sygnał, rozbije to na pojedyncze tematy):
Po pierwsze szukam opisu lub najlepiej rysunku odnoszącego się do przekaźników (tak to się chyba nazywa
) te kostki tuż przy bezpiecznikach... takie schemat zapewne jest na osłonie bezpieczników której ja niestety nie mam... chodzi mi o to jaki przekaźnik gdzie się w pina i za co on odpowiada. na forum znalazłem tylko tego typu opis samych bezpieczników
Druga sprawa... zaczęły się chłody... wiadomo... chociaż nic przeraźliwego na razie.... jednak mój dieselek ma już trochę problemy z odpalaniem. Z rana, jak przychodzi wyruszyć do pracy, wsiadam i widzę że świece się dłużej grzeją, czasem grzeje je dwa czy nawet trzy razy.... mimo wszystko muszę trochę pokręcić żeby auto zapaliło. Jak przekręcę kluczyk auto "chechła" parę lub nawet parenaście sekund zanim zapali. Chciałbym się dowiedzieć co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić, bo domyślam się ze nie jest to ani dobre ani normalne.
Kolejna rzecz... regeneracja turbiny... natknąłem się na sporo tematów w których ludzie piszą że muszą oddać do regeneracji, pytają gdzie najlepiej. Ja chciałem sie dowiedzieć po czym poznać że właśnie takiej regeneracji turbina wymaga?
i na koniec jeszcze jeden drobiazg. Chodzi mi o ten "przypominacz serwisowy" który mruga na desce rozdzielczej po przekręceniu kluczyka... Wiem wiem... na forum jest mnóstwo opisów jego zerowania do różnych rodzai golfa... jednak u mnie żaden nie zadziałał. I mam prośbę jeżeli ktoś na własnej skórze w takim golfie jak mój na 100% sprawdził jakiś sposób wyzerowania i ustawienia tego IN01 IN02 to proszę o podanie.
Mam nadzieję że nikt nie zasnął i nie rozbił głowy o biurko czytając ten przydługi stos pytań.... dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Po pierwsze szukam opisu lub najlepiej rysunku odnoszącego się do przekaźników (tak to się chyba nazywa
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Druga sprawa... zaczęły się chłody... wiadomo... chociaż nic przeraźliwego na razie.... jednak mój dieselek ma już trochę problemy z odpalaniem. Z rana, jak przychodzi wyruszyć do pracy, wsiadam i widzę że świece się dłużej grzeją, czasem grzeje je dwa czy nawet trzy razy.... mimo wszystko muszę trochę pokręcić żeby auto zapaliło. Jak przekręcę kluczyk auto "chechła" parę lub nawet parenaście sekund zanim zapali. Chciałbym się dowiedzieć co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić, bo domyślam się ze nie jest to ani dobre ani normalne.
Kolejna rzecz... regeneracja turbiny... natknąłem się na sporo tematów w których ludzie piszą że muszą oddać do regeneracji, pytają gdzie najlepiej. Ja chciałem sie dowiedzieć po czym poznać że właśnie takiej regeneracji turbina wymaga?
i na koniec jeszcze jeden drobiazg. Chodzi mi o ten "przypominacz serwisowy" który mruga na desce rozdzielczej po przekręceniu kluczyka... Wiem wiem... na forum jest mnóstwo opisów jego zerowania do różnych rodzai golfa... jednak u mnie żaden nie zadziałał. I mam prośbę jeżeli ktoś na własnej skórze w takim golfie jak mój na 100% sprawdził jakiś sposób wyzerowania i ustawienia tego IN01 IN02 to proszę o podanie.
Mam nadzieję że nikt nie zasnął i nie rozbił głowy o biurko czytając ten przydługi stos pytań.... dzięki za wszelkie odpowiedzi.