AEX problem z odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:52
- Lokalizacja: Brzeziny
AEX problem z odpaleniem
Witam. Od czasu do czasu mam problem z odpaleniem samochodu. Mam kilka podejrzen ale ciekaw jestem co wy o tym myslicie. Dzis wieczorem wsiadłem i odpaliłem bezproblemowo. Przejechałem 10 km. Poszedłem zrobic zakupy a jak wróciłem juz nie mogłem odpalić. Wygląda to tak ze silnik kręci ale nic się poza tym nie dzieje. No moze kontrolka oleju gaśnie ale poza tym nic. Zdazało mi się juz to czasami ale silnik po kilku próbach odpalał. Generalnie mało jezdze i pomysląłem ze to moze byc akumulator...zimne dni itd. ale silnik niby kręcił normalnie. Dzis odpalił jak zacząłem dodawac gazu. Potem zgasiłem po pewnym czasie i juz nie było problemu z odpaleniem. W czym moze tkwic problem??Akumulator, świecie?? Filtr paliwa wymieniany rok temu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:52
- Lokalizacja: Brzeziny
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Kable najpierw sprawdź w nocy czy nie mają przebić poprzez delikatne spryskanie ich wodą ze zraszacza do kwiatów, jeśli świecą podczas pracy w bardzo ciemnym garażu to są do wymiany. Kopułka BERU i palec Bosch = 40-45 zł świece - to różnie - dawno nie wymieniałem jak się mylę to mnie poprawcie NGK około 15 zł za sztukę. Czyszczenie przepustnicy to już we własnym zakresie...
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
ja bym strzelał w czujnik halla w aparacie zapłonowym-tak właśnie objawiały się problemy z czujnikiem w moim aparacie-auto jechało, nagle gasło-nie było iskry, po pewnym czasie się pojawiała i auto ujechało a to 300 m, a to 20 kilometrów, ale najlepiej jak by to stwierdził jakiś fachura, ja stwierdziłem , że to hall dopiero jak mi zdechł, jak zaczął padać drugi raz , wiedziałem już o co chodzi
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 00:06
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Jak na moje to problem z dostarczeniem paliwa, mialem tez podobnie. Okazalo sie ze kable do pompy wewnatrz baku nie przewodzily za kazdym razem prądu, ciekawe zagadnienie co?? hehe Byly tak twarde od benzyny ze lamaly sie w rekach. Najlepiej sprawdzic wszystko co zwiazane z dostarczeniem paliwa, pompe, te przewody paliwowe w baku, moze maja dziurke i pompa nie moze wytworzyc odpowiedniego cisnienia po tym jak spłynie cale paliwo z weży.
Ostatnio zmieniony pt lis 16, 2007 11:30 przez RzEsKi_STG, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
RzEsKi_STG
RzEsKi_STG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 400 gości