MK 2,poziom plynu chlodniczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

splawik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 13:04

MK 2,poziom plynu chlodniczego

Post autor: splawik » pt kwie 29, 2005 22:30

Witam wszystkich.Co jakiś czas musze uzupelniać plyn chlodniczy,chociaż nie widać nigdzie przecieku.Co może być przyczyną tego.



Slawo80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw lut 03, 2005 16:44
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Slawo80 » pt kwie 29, 2005 23:00

Troszke juz o tym bylo na forum ;)
Jesli nie widac gdzie ucieka to moze masz walnieta uszczelke pod glowicw :( czy w zbiorniczku widac tluste plamy od oleju ??
W dziale porady jest fajna porada jak sprawdzic miejsca wycieku za pomaca fluorescencji jesli nie sa widoczne golym okiem http://vwgolf.pl/ ;)
Wiesz tak sobie mysle ze raczej uszczelka to to nie bedzie ale sprawdz te plamy tluste czy sa. Nie jestem mechanikiem wiec tyle moge doradzic ;)

Pozdro:

Slawek.



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » sob kwie 30, 2005 14:20

wcaler nie musi byc tlustych plam /u mnei nei bylo/ najlepiej odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego i przegazuj fure - jka pojda babelki powietrza to uszczelka....


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz maja 01, 2005 20:05

Jak bedzie uszczelka to musi kopcic bialym dymem.Widac to i nawet bardzo.Jesli mialby wpadac do oleju to na bagnecie bedzie olej z bialymi kroplami no i stan troszke sie powinien po jakims czasie podnies.Niewiem jaki masz silnik ale ja przy 1,3 regularnie co 2 tygodnie dolewam 0,5l plynu a wycieku tez niewidze.Ale mam ten problem tylko w lato.Przez zime nie dolalem ani grama.Pozdro...


Był Mk2 :)