dym spod maski

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lepus82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 11:50
Lokalizacja: Biała Rawska/Warszawa

dym spod maski

Post autor: lepus82 » śr lis 07, 2007 20:28

hej

chodzi o golfa 3 silnik AGG

dzisiaj po prawie dwu godzinnej jezdzie w korku zaczął wydobywac sie dym spod maski. Zjechałem, otworzyłem maskę, i kompletnie nie wiedziałem skąd ten dym sie ulatnia. NIe było go jakoś strasznie dużo. Potem zauważyłem, że lekko dymi z okolicy... no wlasnie nie wiem jak to nazwać. Część ta znajduje sie poniżej zbiorniczka plynu hamulcowego. ja stane przed autem to po prawej stronie taka płaska część.
samochod sie wystudzil do 70 stopni i pojechalem dalej.
Czy ktos mógłby mi napisać czy moge z tym jezdzic. samochod jest mi potrzebny do konca tygodnia i zaraz tez musze jechac?
Ktoś wie co to może być. Ciężko stwierdzić wycieki bo jest strasznie mokro i dolna czesc
silnika pochlapana. Do tej pory wyciekow nie było żadnych, olej i plyn chlodniczy jest.
sprawa jest pilna, pomóżcie.

pozdrawiam



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr lis 07, 2007 20:41

Moze to byc kapiący olej na blok silnika , wystarczy pare kropel i dymi jak z traktora . Pozdroo



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lis 07, 2007 21:24

plaska czesc pod pompaka hamulcowa- moze chodzi ci o serwo.
Nie ubywa ci plynu z chlodnicy-moze to byla para wodna a nie dym bo piszez ze sie nagrzal

[ Dodano: 07 Lis 2007 20:27 ]
tam sie nie ma z czego kopcic za bardzo.
Postaw samochod w garazu, odpal go i zobacz czy jak sie nagrzeje to czy nie kapie gdzies plyn lub olej



szsz01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31

Post autor: szsz01 » śr lis 07, 2007 21:57

jaka była temperatura podczas zdarzenia? obstawiam jakąś nieszczelność w układzie chłodzenia, albo wężyk spryskiwacza puszcza, czy nie użyłeś spryskiwacza w trakcie i płyn polał się na gorący silnik?
tak czy owak zapal go na postoju, otwórz maskę i czekaj



Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » śr lis 07, 2007 21:59

A może wjechałeś w jakąś kałużę i chlapnęło na jakiś gorący element silnika (kolektor albo coś) :>.

Pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

lepus82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 11:50
Lokalizacja: Biała Rawska/Warszawa

Post autor: lepus82 » śr lis 07, 2007 23:25

dzieki Panowie ze szybką reakcję, cała sytuacja miała miejsce w korku, wiec to na pewno nie woda. Nie było też żadnego smrodu. Temperatura 90 stopni, wiatrak chodzil chyba, poziom plynu chlodniczego jest ok, nie ubywa.
Pod zbiorniczkiem plynu hamulcowego, jakies 30 cm nizej jest cos w rodzaju poprzeczenie (wzgledem dlugosci samochodu) ulozonego wału, a dymiło sie właśnie z trybu który jest na koncu tego jakby wału. Wiem że opisuje to jak kaleka, ale nie wiem co to jest. Po całym zajściu samochod stał jakieś 30 min i w droge, potem bez niespodzianek, no ale trzeba czymś do pracy jutro dojechać. Może jeszcze jakieś sugestie? Dzieki piekne.



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr lis 07, 2007 23:27

lepus82, zobacz na tym czyms czy nei ma tłustych plam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 437 gości