Strona 1 z 1

półoś

: pn lis 05, 2007 20:47
autor: collin
Witam mam taki problem: mam golfa 2 1.8 na automacie i przygieła mi się półoś chciałem kupić na allegro :chytry: tylko nie wiem czy od manualnej skrzyni jest taka sama jak od automatu, czy może czymś się różni?? Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam :okej: :pub:

Re: półoś

: pn lis 05, 2007 21:09
autor: raf1al
collin pisze:Witam mam taki problem: mam golfa 2 1.8 na automacie i przygieła mi się półoś chciałem kupić na allegro :chytry: tylko nie wiem czy od manualnej skrzyni jest taka sama jak od automatu, czy może czymś się różni?? Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam :okej: :pub:
podejść podejdą tylko przegub przy skrzyni w automacie ma 100mm(ja tak mam) a w manualnej 90mm

aha lewa pół os(strona kierowcy, krótsza) jest chyba grubsza w automacie niż w manualnej ale długość powinna być taka sam!

: pn lis 05, 2007 21:13
autor: jhosef
Poprzedni właściciel mojego mk2 mówił mi że półosie są inne niż w manualu, ale się nie dopytywałem.

Potrzebujesz kompletnego przegubu czy samego wałka? Bo jeśli dłuższego wałka to mam w domu od automatu.

: pn lis 05, 2007 21:14
autor: collin
Dziki. A jeszcze jedno pytanie czyli jak bym chciał zmieniś skrzynię z automatu na manualną powiedzmy GT to półosie także musiał bym zmieniać???

[ Dodano: 05 Lis 2007 20:16 ]
Komplet potrzebuję bo przegub trochę wylatany jest :crazy:

: pn lis 05, 2007 21:26
autor: raf1al
collin pisze:Dziki. A jeszcze jedno pytanie czyli jak bym chciał zmieniś skrzynię z automatu na manualną powiedzmy GT to półosie także musiał bym zmieniać???

[ Dodano: 05 Lis 2007 20:16 ]
Komplet potrzebuję bo przegub trochę wylatany jest :crazy:

ja wkładałem manual i pól osie zostawiłem od automatu tylko przeguby z mieniłem!
wiec wychodzi ze pasują w obie strony automat <-> manual

po czym okazało sie ze skrzynia padnięta :) (poszło duzo słów na K na H) manualna i sie poddałem z przekładka!



pół osie warto zmierzyć żeby nie było na mnie :)!!

: pn lis 05, 2007 21:28
autor: jhosef
raf1al pisze:ja wkładałem manual i pól osie zostawiłem od automatu tylko przeguby z mieniłem!
A ja wsadziłem przeguby od manuala

: pn lis 05, 2007 21:29
autor: grandi
Większe półosie są lepsze bo teretycznie jest b stabilny

: pn lis 05, 2007 22:14
autor: raf1al
jhosef pisze:
raf1al pisze:ja wkładałem manual i pól osie zostawiłem od automatu tylko przeguby z mieniłem!
A ja wsadziłem przeguby od manuala
nie wiem maiłem skrzynie 2 S chyba (manual) i tam były 90mm a w automacie mam 100mm wiec może to zależy od modelu skrzyni!

: pn lis 05, 2007 22:19
autor: jhosef
raf1al pisze:
jhosef pisze:
raf1al pisze:ja wkładałem manual i pól osie zostawiłem od automatu tylko przeguby z mieniłem!
A ja wsadziłem przeguby od manuala
nie wiem maiłem skrzynie 2 S chyba (manual) i tam były 90mm a w automacie mam 100mm wiec może to zależy od modelu skrzyni!
W mk2 był montowany tylko jedna skrzynia z tego co się orientuję at010 firmy ZF,z drobnymi różnicami w zależności od silnika

: pn lis 05, 2007 23:13
autor: raf1al
jhosef pisze:
raf1al pisze:
jhosef pisze: A ja wsadziłem przeguby od manuala
nie wiem maiłem skrzynie 2 S chyba (manual) i tam były 90mm a w automacie mam 100mm wiec może to zależy od modelu skrzyni!
W mk2 był montowany tylko jedna skrzynia z tego co się orientuję at010 firmy ZF,z drobnymi różnicami w zależności od silnika

ale mówisz o automacie? bo widzisz te drobne różnice to np. chłodzenie oleju cieczą z silnika lub wielkość przegubów! mój automat w 1.8RP ma oryginalne 100mm i chodzony jest cieczą a widziałam takie co nie są chłodzone! wiec to może te szczegóły są, nie wiem.

a co do manualnej to bylo kila modeli! (chyba)