Strona 1 z 1
półoś
: pn lis 05, 2007 20:47
autor: collin
Witam mam taki problem: mam golfa 2 1.8 na automacie i przygieła mi się półoś chciałem kupić na allegro
tylko nie wiem czy od manualnej skrzyni jest taka sama jak od automatu, czy może czymś się różni?? Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Re: półoś
: pn lis 05, 2007 21:09
autor: raf1al
collin pisze:Witam mam taki problem: mam golfa 2 1.8 na automacie i przygieła mi się półoś chciałem kupić na allegro
tylko nie wiem czy od manualnej skrzyni jest taka sama jak od automatu, czy może czymś się różni?? Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam
podejść podejdą tylko przegub przy skrzyni w automacie ma 100mm(ja tak mam) a w manualnej 90mm
aha lewa pół os(strona kierowcy, krótsza) jest chyba grubsza w automacie niż w manualnej ale długość powinna być taka sam!
: pn lis 05, 2007 21:13
autor: jhosef
Poprzedni właściciel mojego mk2 mówił mi że półosie są inne niż w manualu, ale się nie dopytywałem.
Potrzebujesz kompletnego przegubu czy samego wałka? Bo jeśli dłuższego wałka to mam w domu od automatu.
: pn lis 05, 2007 21:14
autor: collin
Dziki. A jeszcze jedno pytanie czyli jak bym chciał zmieniś skrzynię z automatu na manualną powiedzmy GT to półosie także musiał bym zmieniać???
[ Dodano: 05 Lis 2007 20:16 ]
Komplet potrzebuję bo przegub trochę wylatany jest
: pn lis 05, 2007 21:26
autor: raf1al
collin pisze:Dziki. A jeszcze jedno pytanie czyli jak bym chciał zmieniś skrzynię z automatu na manualną powiedzmy GT to półosie także musiał bym zmieniać???
[ Dodano: 05 Lis 2007 20:16 ]
Komplet potrzebuję bo przegub trochę wylatany jest
ja wkładałem manual i pól osie zostawiłem od automatu tylko przeguby z mieniłem!
wiec wychodzi ze pasują w obie strony automat <-> manual
po czym okazało sie ze skrzynia padnięta
(poszło duzo słów na K na H) manualna i sie poddałem z przekładka!
pół osie warto zmierzyć żeby nie było na mnie
!!
: pn lis 05, 2007 21:28
autor: jhosef
raf1al pisze:ja wkładałem manual i pól osie zostawiłem od automatu tylko przeguby z mieniłem!
A ja wsadziłem przeguby od manuala
: pn lis 05, 2007 21:29
autor: grandi
Większe półosie są lepsze bo teretycznie jest b stabilny
: pn lis 05, 2007 22:14
autor: raf1al
jhosef pisze:raf1al pisze:ja wkładałem manual i pól osie zostawiłem od automatu tylko przeguby z mieniłem!
A ja wsadziłem przeguby od manuala
nie wiem maiłem skrzynie 2 S chyba (manual) i tam były 90mm a w automacie mam 100mm wiec może to zależy od modelu skrzyni!
: pn lis 05, 2007 22:19
autor: jhosef
raf1al pisze:jhosef pisze:raf1al pisze:ja wkładałem manual i pól osie zostawiłem od automatu tylko przeguby z mieniłem!
A ja wsadziłem przeguby od manuala
nie wiem maiłem skrzynie 2 S chyba (manual) i tam były 90mm a w automacie mam 100mm wiec może to zależy od modelu skrzyni!
W mk2 był montowany tylko jedna skrzynia z tego co się orientuję at010 firmy ZF,z drobnymi różnicami w zależności od silnika
: pn lis 05, 2007 23:13
autor: raf1al
jhosef pisze:raf1al pisze:jhosef pisze:
A ja wsadziłem przeguby od manuala
nie wiem maiłem skrzynie 2 S chyba (manual) i tam były 90mm a w automacie mam 100mm wiec może to zależy od modelu skrzyni!
W mk2 był montowany tylko jedna skrzynia z tego co się orientuję at010 firmy ZF,z drobnymi różnicami w zależności od silnika
ale mówisz o automacie? bo widzisz te drobne różnice to np. chłodzenie oleju cieczą z silnika lub wielkość przegubów! mój automat w 1.8RP ma oryginalne 100mm i chodzony jest cieczą a widziałam takie co nie są chłodzone! wiec to może te szczegóły są, nie wiem.
a co do manualnej to bylo kila modeli! (chyba)