Strona 1 z 2

Migające swiatła mijania MK 2

: czw kwie 28, 2005 22:30
autor: piosz7
Witam.
Mam taki problem: przy wyższych obrotach migają mi światła mijania i podświetlanie deski oraz żarzą się kontrolki cisnienia oleju i alumulatora. Natomiast na wolnych obrotach jest w miare normalnie jedynie przy odpaleniu nie gaśnie mi kontrolka ładowania alumulatora i musze troche przegazować by zgasła. Jeśli ktoś może mi pomóc będe wdzięczny.
Pozdrawiam.

: czw kwie 28, 2005 22:39
autor: guti
sprawdz ladowanie, moze regulator napiecia na altyernatorze wysiadl, tez tak mialem to u mnie byla dyskoteka i nawet zarokwi mi sie przepalaly na dlugich podczas jazdy.

: czw kwie 28, 2005 22:51
autor: Cobra
Co do migania swiatel mi tez migaly i pomoglaw moim przypadku wymiana lozysk w alternatore.Koszt lozysk okolo 20 zloty
/

: czw kwie 28, 2005 22:51
autor: Cobra
Co do migania swiatel mi tez migaly i pomoglaw moim przypadku wymiana lozysk w alternatore.Koszt lozysk okolo 20 zloty
/

: czw kwie 28, 2005 23:00
autor: guti
przekonasz sie szybko jak odlaczysz regulator ladowania i nie bedziesz mial go jakas chwile , u mnie zadzialalo znaczy sie pojechalem i zapomnialem podpiac regulatora i nie mrugalo to sie zdziwilem ale jak znowu go podlaczylem to wiadomo jaka reakcja.z lozyskiem to musialbys posluchac czy nie halasuje a moze wszystko ok tylko szczotki sa wytarte bo masz wirnik czy ja tam sie to zwie lekko krzywy i nie dociskaja sie szczotki rownomiernie.

: pt kwie 29, 2005 00:19
autor: RoWeRs
No własnie jakie tam są łożyska? Nie mogę się w książce doszukać. :kac:

: pt kwie 29, 2005 02:00
autor: dukem
Jak pojdziesz do sklepu to Ci dobiora jak tylko powesz co to za alternator- oni tam maja takie katalogi smieszne...
A ja bym zaczal od sprawdzenia napiecia ladowania i regulatora napiecia...

: pt kwie 29, 2005 02:38
autor: Slawo80
Ja tez stawiam raczej na regulator ;)
Najlepiej sprawdz miernikiem jakie masz napiecie ladowania ;)

Pozdro:

Slawek.

: pt kwie 29, 2005 19:40
autor: kesier
bankowo regulator

: czw maja 05, 2005 01:22
autor: Dragon
No ja też sugeruję sprawdzić napięcie ładowania alternatora i pewnikiem wy mienić regulator napięcia. koszt 50-60 zyla a roboty dosłownie 5 minut. :pub:

: sob maja 07, 2005 06:57
autor: Slawo80
dragon5555 pisze:No ja też sugeruję sprawdzić napięcie ładowania alternatora i pewnikiem wy mienić regulator napięcia. koszt 50-60 zyla a roboty dosłownie 5 minut. :pub:
Regulator do gofera dostaniesz za 24 zyle, tyle wolali (w kazdym badz razie nie wiecej niz 30zyli chyba nie powinienes zaplacic ;) ) - wiem bo sie niedawno o to pytalem ;) szczotki za 6 zyla - wiec wymienilem sobie tylko szczotki bo byly na wykonczeniu ;(

Pozdro:

Slawek

: ndz maja 08, 2005 18:32
autor: SandmaN
No nie tak bankowo regulator bo mogla pojsc dioda i bedzie zawyzal napiecie na wysokich obrotach. Miernik do reki i sprawdz ladowanie: powinno byc w granicahc 14-15 V.

: czw maja 12, 2005 22:41
autor: RoWeRs
Odpowiem sobie na pytanie ;) może też komuś się przyda.
Mam alternatory valeo 65A made in france bleee w polo 1.3 i golf 1.8
Łożysko małe 6200 a duże 6203. Szczotki 6,25x4,5, jeśli macie nieorginalny regulator napięcia to szczotki prawdopodobnie będą większe.
Pisze bleee bo nie ma kłów na wałku i nie miałem jak chwycić w tokarkę by zniwelować te rowy oceaniczne po szczotkach. Alternator po przebiegu ok 175 tyś. km
Miałem również migotanie świateł ... prawie jak karetka :goof: - teraz jest ok.
ps. za łożyska i szczotki dałem 30 zł
ps.2 DUKEM - a katalogi mają takie śmieszne, że dali mi łożysko 6201 i jakieś inne szczotki :|

: czw maja 12, 2005 23:18
autor: daaroo
sam wymieniales lozysko czy dawales komus?? trudna jest wymiana bo mi hucza ;/