Migające swiatła mijania MK 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Migające swiatła mijania MK 2

Post autor: piosz7 » czw kwie 28, 2005 22:30

Witam.
Mam taki problem: przy wyższych obrotach migają mi światła mijania i podświetlanie deski oraz żarzą się kontrolki cisnienia oleju i alumulatora. Natomiast na wolnych obrotach jest w miare normalnie jedynie przy odpaleniu nie gaśnie mi kontrolka ładowania alumulatora i musze troche przegazować by zgasła. Jeśli ktoś może mi pomóc będe wdzięczny.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw kwie 28, 2005 22:39

sprawdz ladowanie, moze regulator napiecia na altyernatorze wysiadl, tez tak mialem to u mnie byla dyskoteka i nawet zarokwi mi sie przepalaly na dlugich podczas jazdy.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » czw kwie 28, 2005 22:51

Co do migania swiatel mi tez migaly i pomoglaw moim przypadku wymiana lozysk w alternatore.Koszt lozysk okolo 20 zloty
/



Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » czw kwie 28, 2005 22:51

Co do migania swiatel mi tez migaly i pomoglaw moim przypadku wymiana lozysk w alternatore.Koszt lozysk okolo 20 zloty
/



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw kwie 28, 2005 23:00

przekonasz sie szybko jak odlaczysz regulator ladowania i nie bedziesz mial go jakas chwile , u mnie zadzialalo znaczy sie pojechalem i zapomnialem podpiac regulatora i nie mrugalo to sie zdziwilem ale jak znowu go podlaczylem to wiadomo jaka reakcja.z lozyskiem to musialbys posluchac czy nie halasuje a moze wszystko ok tylko szczotki sa wytarte bo masz wirnik czy ja tam sie to zwie lekko krzywy i nie dociskaja sie szczotki rownomiernie.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
RoWeRs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lut 14, 2005 02:58
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: RoWeRs » pt kwie 29, 2005 00:19

No własnie jakie tam są łożyska? Nie mogę się w książce doszukać. :kac:


http://rowers.pl

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » pt kwie 29, 2005 02:00

Jak pojdziesz do sklepu to Ci dobiora jak tylko powesz co to za alternator- oni tam maja takie katalogi smieszne...
A ja bym zaczal od sprawdzenia napiecia ladowania i regulatora napiecia...



Slawo80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw lut 03, 2005 16:44
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Slawo80 » pt kwie 29, 2005 02:38

Ja tez stawiam raczej na regulator ;)
Najlepiej sprawdz miernikiem jakie masz napiecie ladowania ;)

Pozdro:

Slawek.



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » pt kwie 29, 2005 19:40

bankowo regulator



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » czw maja 05, 2005 01:22

No ja też sugeruję sprawdzić napięcie ładowania alternatora i pewnikiem wy mienić regulator napięcia. koszt 50-60 zyla a roboty dosłownie 5 minut. :pub:



Slawo80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw lut 03, 2005 16:44
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Slawo80 » sob maja 07, 2005 06:57

dragon5555 pisze:No ja też sugeruję sprawdzić napięcie ładowania alternatora i pewnikiem wy mienić regulator napięcia. koszt 50-60 zyla a roboty dosłownie 5 minut. :pub:
Regulator do gofera dostaniesz za 24 zyle, tyle wolali (w kazdym badz razie nie wiecej niz 30zyli chyba nie powinienes zaplacic ;) ) - wiem bo sie niedawno o to pytalem ;) szczotki za 6 zyla - wiec wymienilem sobie tylko szczotki bo byly na wykonczeniu ;(

Pozdro:

Slawek



SandmaN

Post autor: SandmaN » ndz maja 08, 2005 18:32

No nie tak bankowo regulator bo mogla pojsc dioda i bedzie zawyzal napiecie na wysokich obrotach. Miernik do reki i sprawdz ladowanie: powinno byc w granicahc 14-15 V.



Awatar użytkownika
RoWeRs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lut 14, 2005 02:58
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: RoWeRs » czw maja 12, 2005 22:41

Odpowiem sobie na pytanie ;) może też komuś się przyda.
Mam alternatory valeo 65A made in france bleee w polo 1.3 i golf 1.8
Łożysko małe 6200 a duże 6203. Szczotki 6,25x4,5, jeśli macie nieorginalny regulator napięcia to szczotki prawdopodobnie będą większe.
Pisze bleee bo nie ma kłów na wałku i nie miałem jak chwycić w tokarkę by zniwelować te rowy oceaniczne po szczotkach. Alternator po przebiegu ok 175 tyś. km
Miałem również migotanie świateł ... prawie jak karetka :goof: - teraz jest ok.
ps. za łożyska i szczotki dałem 30 zł
ps.2 DUKEM - a katalogi mają takie śmieszne, że dali mi łożysko 6201 i jakieś inne szczotki :|


http://rowers.pl

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw maja 12, 2005 23:18

sam wymieniales lozysko czy dawales komus?? trudna jest wymiana bo mi hucza ;/



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 384 gości