Strona 1 z 2

Klapa Bagażnika

: ndz lis 04, 2007 13:02
autor: LEVI84
Witam
Tym razem mam problem z klapą bagażnika, ponieważ nie mam centralki z pilota a nie wiem czemu nie działa mi zamek w klapie – nie mogę go otworzyć kluczykiem, podejrzewam najgorsze czyli, że to jest klapa od innego auta :/:/ pewności jednak nie mam. Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić czy klapa jest od tego auta?? Albo może jak sprawdzić, dlaczego zamek się nie otwiera z kluczyka?? Bo otwierając drzwi kierowcy otwiera się też klapa.

Może macie jakieś pomysły, sugestie, propozycje??
Chętnie poczytam i sprawdzę.

: ndz lis 04, 2007 13:15
autor: stonefree
spróbuj najpierw wpuścić do zamka wd40

: ndz lis 04, 2007 13:18
autor: LEVI84
Już próbowałe, ale wątpie, czy doleciał do końca zamka, bo zrobiłem to przy zamkniętej klapie. A kluczyk nawet nie drgnie...
A jak się ściąga osłony, żeby dojść do zamka Klapy??

: ndz lis 04, 2007 15:45
autor: stonefree
Zdaje się,że trzeba wyciągnąć zaslepki - koreczki i zdjąć czarną plastikową tapicerkę klapy. Zamek ze znaczkiem jest mocowany na 3 śrubki.

: ndz lis 04, 2007 16:11
autor: LEVI84
Tam są 2 takie gumowe koreczki.
mam je delikatnie wyciągnąć?? bo one dość twardo siedzą.
Mi chodzi tylko o to jak dotrzeć do zamka, żeby go w ogóle zobqaczyć.
Nalałem rano wd i nic. Kluczyk nawet nie drgnoł. A może był włam do niego przez bagażnik, i zamek został wymieniony?? Chociaż szczerze to żadnych tego typu oznak nie znalazłem, a na zawiasach jest nawet biały osad...

dzięki za pomoc, jakby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie to dawajcie.

: ndz lis 04, 2007 16:55
autor: jarorlit
Tych koreczkow nie ruszaj.
Trzeba odkrecic tylko 2 sruby- sa we wnekach tej czarnej obudowy co sie chwyta jak sie zamyka klape.
Pozniej czyms szerokim (noz??) trzeba delikatnie podwazyc na okolo te tapicerke i wyskoczy z zaczepow.
Demontowalem ja calą gdyz mialem korozje w zamku.
Wprawdzie na otwartej klapie ale na zamknietej od srodka tez sie powinno udac.
Zamek od srodka tak jak koledzy pisali jest na trzech srubach- trzeba do niej srubokret albo klucz gwiazdkowy (spline)

Pozdrawiam

: ndz lis 04, 2007 17:03
autor: LEVI84
Panowie
Jak powiedział Jaś fasola po francusku "GRACJAS" :pub:

Oblukam sprawe i dam wam znać jak poszło. ale to jutro :P Bo dziś walcze z licznikiem. He HE

Pozdrawiam

: ndz lis 04, 2007 20:05
autor: stonefree
LEVI84 [-X , dajjarorlit, punktasa!

: ndz lis 04, 2007 20:58
autor: Tomasz Żaguń
W każdej IV po jakimś czasie śniedzieje cały zamek od soli i innego syfu i czasami nawet niewłożysz kluczyka.Pozostaje wyjąć rozebrać wyczyścić i nasmarować i ok.Poprostu jest tak dlatego że jest centralny i nikt z zewnątrz nieotwiera bo po co.

: ndz lis 04, 2007 22:26
autor: stonefree
Tomasz Żaguń, Zastanawiam się nad kolesiami,którzy zaslepiają wkładki,a konkretnie co robią, jak im padnie akumulacja...

: ndz lis 04, 2007 22:41
autor: Tomasz Żaguń
Stonefree można wszystko zrobić ale trzeba być świadomym skutków wszystko jest dobrze jak elektryka lata a jak padnie ??? Ja ma sam IV bez zamków tylko na pilota i tak pozabezpieczaną że aż miło no i wszystko zależy od prądu jak padnie to zoonk. Lepsze to niż by mieli zawinąć :helm:

: ndz lis 04, 2007 22:46
autor: stonefree
Tomasz Żaguń pisze:Lepsze to niż by mieli zawinąć
to też argument...

: ndz lis 04, 2007 22:57
autor: Tomasz Żaguń
Tak na poważnie to z zamkami w tylnek klapie to dramat czasami nawet nieda sie go ożywić tak ząb czasu daje mu w kość no cóż tak to już jest.

: ndz lis 04, 2007 23:40
autor: LEVI84
A wiecie co, że może tak być, że od dawien dawna nikt nawet nie próbował tego mojego bagażnika od tyłu otworzyć. Ale wiecie jakto jest na parkingu i w dodatku nie mam centralki z pilota to moge czasem z zakupami szłu dostać jak mam lecieć do dzrwi z torbami a potem powrót do tyłu.
Obadam sprawe i mam nadzieje, że uda mi się to zrobić.
Się okarze...

PS: a zastanawiam się nad założeniem alarmu, ale nie wiem, czy lepiej jechać gdzieś, czy samemu sie bawić z takim za 100zł z allegro?? Co proponujecie??

Pozdrawiam