Strona 1 z 1

Dziwna sprawa z Licznikiem

: ndz lis 04, 2007 12:32
autor: LEVI84
Witam wszystkich Bardzo serdecznie.

Mam takowy problemik z licznikiem, za żadne skarby nie mogę skasować licznika dziennego, a co za tym idzie nie mogę usunąć komunikatu o serwisie. Znam te wszystkie kombinacje z włączaniem zapłonu itd... Ale to i tak nie działa. Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś miał takowy problem - jest to dość denerwujące, bo jedynym sposobem na skasowanie tego stanu jest wyciągnięcie bezpiecznika. No ale za każdym razem mam to robić?? - przyznacie, że to jest do du...szy.
Jeżeli dobrze rozumiem to wystarczy nacisnąć ten przycisk w "kółku" i licznik dzienny powinien sie skasować??. A tak się nie dzieje – i mogę sobie dusić ile chce ( już się dziewczyna obraża, bo częściej tam dusze niż… no mniejsza z tym). Zauważyłem też, że w skrzynce z bezpiecznikami niema jednego bezpiecznika, czy to może być przyczyna?? Jakby, co to mogę porobić zdjęcia bezpieczników, żeby było wiadomo o co mi chodzi.

Mój MK4 jest z 1999 roku, silniczek 1,4 - jakby co.


Może pomożecie??

: ndz lis 04, 2007 14:45
autor: pszczyna
Rzeczywiście wystarczy wcisnąć widocznie mikrostyk jest zepsuty ostatnio takie wymieniałem w odtwarzaczu CD niby były dobre a nie stykały wiec przyczyna może być podobna a bez rozbiórki licznika się nie dowiesz

: ndz lis 04, 2007 14:48
autor: LEVI84
ok, ale zielonego pojęcia nie mam jak to zrobić
Macie może jakieś foto co i jak??

: ndz lis 04, 2007 16:03
autor: pszczyna
Kierownica MAX do dołu na wprost jest zaślepka pod nią są dwie śruby ,po wykręceni ich licznik do siebie i wypinasz kostki instalacji są dwie z lewej i prawej strony ,licznik wówczas jest twój a dalej to zobaczysz co i jak powykręcasz śróbki i porozbierasz licznik tak aby dojść do sedna :grin:

: ndz lis 04, 2007 16:14
autor: LEVI84
he he he
Doszedłem już
ale dzięki za zainteresowanie
Pokaże wam w czym chyba tkwi problem
to chyba wina tego urwanego plastiku... macie pomysła jak to naprawić?? ja proponuje superglu i sruuu... macie lepszy pomysł - trwalszy??
Piszcie szybko - puki mam licznik na stole :P:P
Ale dzięki wielkie

: ndz lis 04, 2007 21:31
autor: pszczyna
No klej wyjdzie taniej niż inny licznik bo to 200zł kup technicala łączy ABS częściowo rozpuszcza plastik by lepiej kleić
A swą drogą ciekawy przypadek żeby plastik pękł jeżeli ma tylko tyle miejsca aby zasterować tym mikrostykiem który jest widoczny w tle no chyba ze cię siła rozpierała

: ndz lis 04, 2007 23:34
autor: LEVI84
Nie nie :D to już tak było jak go kupiłem, ale nie było mi potrzebne więc to zlałem
ale teraz wszystko gra. Naprawiłem Kleik troche inwencji i plastiku i poszło ładnie.
Działa bez zarzutu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

: pn lis 05, 2007 00:27
autor: lejda1
apropo licznika mi tez wyświetla sie komunikat o serwisie jak go usunac jakie są kombinacje podajcie wielkie dzieki

: pn lis 05, 2007 17:54
autor: LEVI84
U mnie było tak
przytrzymać od kilometrów przekręcić kluczyk puścić przycisk od kilometrów (wyświetli się OIL), przekręcić w prawo od zegara nacisnąć od kilometrów (wyświetli się INSP)i przekręcić od zegara w prawo. I INSP skasowany.
Może niezbyt fachowo ale u mnie działało
Jak mam dokładniej to opisać to powiedz.

Ale na innych stronkach znajdziesz szczegółowe opisy...

: pn lis 05, 2007 22:34
autor: lejda1
u mnie włąśnie wyświetla sie servis insp to jak to skasować

: wt lis 06, 2007 08:43
autor: valerio
Są dwa sposoby kasowania inspekcji serwisowej:
1. tak jak juz kolega wcześniej napisał, kombinacja przycisków na liczniku
2. za pomocą interfejsu vag.
Za który sposób się zabierze użytkownik to zależy tylko od niego, instrukcję kasowania vagiem moge wyslac na pw

: wt lis 06, 2007 14:29
autor: lejda1
jakl mozesz to prześlij instrukcje do skasoowania tego wielkei dzieki pozdrawiam

: wt lis 06, 2007 14:41
autor: valerio
jeśli ktoś reflektuje na instrukcję to proszę o przesyłanie do mnie na pw swojego e-maila

: wt lis 06, 2007 19:52
autor: lejda1
wielkie dizeki koledzy juz skasowałem