Strona 1 z 1
pilny problem!! nie moge odpalic! pomocy
: sob lis 03, 2007 15:25
autor: kuba_wujo
mam 1,8 GU, skrecajac na skrzyzowaniu (pracowalo na wolnych obrotach) auto zgaslo i nie moge go dopalic! co moze byc przyczyna? nie moge go odpalic ani na benie ani na gazie, swice suche- nie zalane po kilku probach odpalania.
sprawa pilna bo jestem spory kawalek od domu!!
: sob lis 03, 2007 15:28
autor: Kazimir
Witaj
kuba_wujo, poczytaj ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86971&start=0 .Ja obstawiam kopułkę i palec.
: sob lis 03, 2007 15:41
autor: kuba_wujo
temacik przeczytany tyle ze tutaj glownie problem granicza sie do pompy paliwa i przewodów wys napiecia. pompe wykluczma bo na gazie mi autko zagaslo, a teraz po przelaczeniu na benzynke podaje paliwo. przewody wysokiego napiecia mam nowe.
podejrzewam elektrozawór odcinajacy paliwo w gaznik - tylko gdzie go znajde w pierburgu?
po kilku kolejnych probach auto stoi jak stalo

: sob lis 03, 2007 15:47
autor: Kazimir
przewody masz nowe, pompa podaje paliwo.
Tutaj znalazłem jeszcze taki temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 3ka++palec Ale nie wiem czy nie obejdzie się bez holu auta.
: pn lis 05, 2007 12:08
autor: Tommek-GTI
Sprawdzilbym czy nie spadl jakis glupi kabelek z cewki zaplonowej.
Tez tak kiedys podczas ruszania z piskiem opon mialem. Krecil a nie odpalal, sciagnalem samochod, a okazalo sie ze taki cieniutki spadl.
: pn lis 05, 2007 13:46
autor: bugalon
Najpierw to sprawdz czy w ogole iskra wychodzi z cewki. Zdejmij srodkowy kabelek z kopułki i połóż go na kolektorze ssącym.
Jesli podczas krecenia rozrusznikiem bedziesz mial iskre to sprawdz palec rozdzielacza i kopułkę.
Jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem nie będziesz miał iskry to sprawdź zasilanie cewki, cewkę i czujnik halla w aparacie zaplonowym.
: pn lis 05, 2007 17:35
autor: adam_franciszek
Obstawiam cewke zaplonowa ...
: pn lis 05, 2007 17:50
autor: bugalon
adam_franciszek pisze:Odepnik aku na kilka minut, zresetuje kompa (ustawienia), podepnij i sprobuj... a jak nie obstawiam cewke zaplonowa albo aku sie rozladowal (zdechl)
A przeczytales dokladnie posta ? Napisal ze ma silnik GU (to znaczy gaznik bez elektroniki) jakiego kompa ty tam chcesz szukac ?
A z tym akumulatorem to nie rob jaj, chlopak kreci rozrusznikiem az milo. Pewnie dlatego udaje mu sie krecic ze ma rozladowany akumulator nie ?
: pn lis 05, 2007 17:55
autor: adam_franciszek
No tak... zagalopowalem sie, sorka. Ale przy cewce juz "zostane"... reszta usuwam jako smieci
: wt lis 06, 2007 12:17
autor: kuba_wujo
zaciagnalem auto do domu (dobry jestem- 35km w 3dni

).
iteraz diagnostyka poczatkowa wyglada tak:
cewka po sprawdzeniu ohmo-mierzem ok, prad do cewki dochodzi ale iskry brak.
wzialem volto-mierz (wczesniej spialem przewod wys napiecia z masa- tak mowi ksiazka) i podpialem sie pod podlaczona wtyczke do sterownika pod piny 3 i 6 i pokazuje mi stale 8,2 V zamiast ksiazkowych od zera do 2V

przy kreceniu walem nic- nie pulsuje (wg literatury czujnik halla). cewka sprawna - podpieta do innego auta i zero prblemu.
jak jeszcze sprawdzac czujnik halla?
jak go wydlubac z aparatu? wykanalne jest to wogole dla elektronika w domowych warunkach?
: czw lis 08, 2007 01:43
autor: Smig
Witam wszystkich.Posiadam Goferka 1.8 RP na jedno punktowym wtrysku.Mam problem wyjezdziłem paliwo do zera przez swoja głupote.Gdy zapalam goferka to z trudem a jak odpali to słychac pompe paliwa.Od tamtej pory słychac prace pompy a wtedy nie było tylko przy przekreceniu kluczyka.Teraz to mnie szlak trafia wszystko chodziło jak zegarek.Czy moja głupota doprowadziła do zatarcia pompy lub uszkodzenia czegoś??????Proszę o pomoc z góry dziekuje i pozdrawiam

: pt lis 09, 2007 11:06
autor: Tommek-GTI
Wydaje mi sie ze mogloby byc tak ze zaciagnal sobie paprochow i nnych brudow do pompki i toche ja uszkodzil. Tak wlasnie sie moze stac jezeli wyjezdza sie do cna. Mialem kiedys tak w gti , lecz u mnie zaciagnal troche dalej niz do pompki i sobie z tym nie poradzilem.
Powodzenia