Problem z silnikiem...Pomocy...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Problem z silnikiem...Pomocy...

Post autor: piotr_5 » śr paź 31, 2007 20:07

Jakis czas temu pisalem post o nierównej pracy silnika 1.8 RP w moim MK2, ale nie otrzymałem wtedy ostatecznej odpowiedzi i dlatego zwracam sie z prośba o pomoc...mój problem pojaiwa sie podczas zapalenia zimnego silnika (kilka razy zdażylo sie na ciepłym) zapalam go i chodzi ok próbuje nacisnąć gaz i wtedy sie zaczyna silnik chodzi jak traktor czuć ze nim szarpie i tak nierówno pracuje nie wiem co jest mialem w domu 2gi modul wtrysku i podmienilem silniczek krokowy bo tak zasugerowalem sie odpowiedzi na moj ost post lecz nic to nie dalo podejrzewam ze nie ma on za wiele wspolnego z tym...co to może byc??dzieki :D aha po rozgrzaniu silnika problem znika...silnik normalnie reaguje na gaz i jest wszystko ok i zauwazylem ze lepiej na LPG sie zachowuje jak go od razu przerzuce na gaz to problem przeważnie znika:)
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 21:33 przez piotr_5, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
ssuchyy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 20:26
Lokalizacja: LUBLIN-CENTRUM
Kontakt:

Post autor: ssuchyy » czw lis 01, 2007 09:23

a co ze swiecami sprawdzałes?? i przewody ??



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » czw lis 01, 2007 09:28

Lepiej sprawdz układ zasilania w paliwo może cos jest w nim przytkane,


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
Eszko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr paź 24, 2007 10:44
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

Post autor: Eszko » pt lis 02, 2007 20:08

przeczysc bak i nie jezdzij na rezerwie mialem cos podobnego


=silnik 1.3 rok 1990= sprzedam

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: piotr_5 » sob lis 03, 2007 21:03

przewody wymieniłem świece, kopulka i palec również...jak jest zimny jeszcze troche tak jakby daje dymem siwym gdy tak nierowno chodzi;/



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob lis 03, 2007 22:00

Piersza sprawa zmień filtr powietrz ja przy swoim jak zmieniłem zasieg a pełnym zwiększył mi sie do 950 km druga filtr paliwa dawno nie zmieniałeś pewnie troche tego syfu tam jest , odłacz mu aku na cala noc i zrob restart , sprawdz linkegazui pojedz na regulacje obrotow 40 zl.
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 22:01 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob lis 03, 2007 23:51

grandilodz pisze:pojedz na regulacje obrotow
w rp nie da sie wyregulowac bo sam sobie reguluje
sprawdz jak juz zostalo napisane filtr paliwa i dobrze by bylo sprawdzic sonde lambda a druga rzecz taka w wiekszosci rp komputer glupieje jak sie na gazie jezdzi zrob reset wystarczy na 20 min odlaczyc akumulator i zobacz czy na benzynie bedzie lepiej jesli bedzie to jedyna opcja to emulator na sonde zeby na gazie nie wysylala do ECU glupich sygnalow


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz lis 04, 2007 00:10

W moim Rp nigdy obrotow nie robilem ,ale mechanik mi powiedzial ze mam lekko za niskie i ze mozna to jakos wyregulowac


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz lis 04, 2007 00:14

jedynie naciagajac linke od gazu co nie jest regulacja tylko obchodzeniem problemu a twoj mechanik widocznie nie do konca sie akurat zna na tym silniku
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 00:15 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1484
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » ndz lis 04, 2007 01:01

W moim RP na zimnym np. jak odpalam, przyspieszam, przełanczam na 2 i jak chce jechac na 2jce i nie przyspieszac (stałe obroty) to silnik tak jakby sie troche dławi, samoczynnie spada z obrotów, a jak wcisne troche gazu to jeszcze chwile zwalnia i nagle jest takie ostre szarpnięcie-przyspieszenie. Jak sie nagrzeje to chodzi normalnie. Co to moze byc. Chyba bedę musiał zajrzec do filtra powietrza bo juz dawnoo nie zaglądałem


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz lis 04, 2007 01:01

Akurat to jest b dobry serwis tylko vw muwił że mam za niskie obroty , dokładnie to jest tak że mi minimalnie skacza ale chodzi ok nie gasnie pali tez pelen zbiornik starcza mi na 950 km - po wymianie siec i wszystkicgh filtrow zmniejszylo mu sie spalanie jestem w szoku


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zjawa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zjawa » ndz lis 04, 2007 01:25

Ja mam to samo w moim RP , ale u mnie winny temu jest wtryskiwacz paliwa bo mam od silnika 2.0 , jak założyłem orginalny od RP (zdemonowany Tazowi) problem znikł . teraz mam już gaz i nawet nie mam zamiaru zmieniać wtryskiwacza na orginał ten od 2.0 ma lepszego kopa jak sie tak przy 170 zmieni na benzyne i chce sie kogos wkurzyć jakimś lepszym autem co ma w głowie mylne pojęcie o możliwościach VW :grin: :chytry:to efekty są naprawde imponujące aż miło wciska w siedzenie :hmm: :grin:
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 01:30 przez zjawa, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 259 gości