Problem z silnikiem...Pomocy...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem...Pomocy...
Jakis czas temu pisalem post o nierównej pracy silnika 1.8 RP w moim MK2, ale nie otrzymałem wtedy ostatecznej odpowiedzi i dlatego zwracam sie z prośba o pomoc...mój problem pojaiwa sie podczas zapalenia zimnego silnika (kilka razy zdażylo sie na ciepłym) zapalam go i chodzi ok próbuje nacisnąć gaz i wtedy sie zaczyna silnik chodzi jak traktor czuć ze nim szarpie i tak nierówno pracuje nie wiem co jest mialem w domu 2gi modul wtrysku i podmienilem silniczek krokowy bo tak zasugerowalem sie odpowiedzi na moj ost post lecz nic to nie dalo podejrzewam ze nie ma on za wiele wspolnego z tym...co to może byc??dzieki aha po rozgrzaniu silnika problem znika...silnik normalnie reaguje na gaz i jest wszystko ok i zauwazylem ze lepiej na LPG sie zachowuje jak go od razu przerzuce na gaz to problem przeważnie znika:)
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 21:33 przez piotr_5, łącznie zmieniany 2 razy.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Piersza sprawa zmień filtr powietrz ja przy swoim jak zmieniłem zasieg a pełnym zwiększył mi sie do 950 km druga filtr paliwa dawno nie zmieniałeś pewnie troche tego syfu tam jest , odłacz mu aku na cala noc i zrob restart , sprawdz linkegazui pojedz na regulacje obrotow 40 zl.
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 22:01 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
w rp nie da sie wyregulowac bo sam sobie regulujegrandilodz pisze:pojedz na regulacje obrotow
sprawdz jak juz zostalo napisane filtr paliwa i dobrze by bylo sprawdzic sonde lambda a druga rzecz taka w wiekszosci rp komputer glupieje jak sie na gazie jezdzi zrob reset wystarczy na 20 min odlaczyc akumulator i zobacz czy na benzynie bedzie lepiej jesli bedzie to jedyna opcja to emulator na sonde zeby na gazie nie wysylala do ECU glupich sygnalow
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
W moim Rp nigdy obrotow nie robilem ,ale mechanik mi powiedzial ze mam lekko za niskie i ze mozna to jakos wyregulowac
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
jedynie naciagajac linke od gazu co nie jest regulacja tylko obchodzeniem problemu a twoj mechanik widocznie nie do konca sie akurat zna na tym silniku
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 00:15 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
W moim RP na zimnym np. jak odpalam, przyspieszam, przełanczam na 2 i jak chce jechac na 2jce i nie przyspieszac (stałe obroty) to silnik tak jakby sie troche dławi, samoczynnie spada z obrotów, a jak wcisne troche gazu to jeszcze chwile zwalnia i nagle jest takie ostre szarpnięcie-przyspieszenie. Jak sie nagrzeje to chodzi normalnie. Co to moze byc. Chyba bedę musiał zajrzec do filtra powietrza bo juz dawnoo nie zaglądałem
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Akurat to jest b dobry serwis tylko vw muwił że mam za niskie obroty , dokładnie to jest tak że mi minimalnie skacza ale chodzi ok nie gasnie pali tez pelen zbiornik starcza mi na 950 km - po wymianie siec i wszystkicgh filtrow zmniejszylo mu sie spalanie jestem w szoku
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mam to samo w moim RP , ale u mnie winny temu jest wtryskiwacz paliwa bo mam od silnika 2.0 , jak założyłem orginalny od RP (zdemonowany Tazowi) problem znikł . teraz mam już gaz i nawet nie mam zamiaru zmieniać wtryskiwacza na orginał ten od 2.0 ma lepszego kopa jak sie tak przy 170 zmieni na benzyne i chce sie kogos wkurzyć jakimś lepszym autem co ma w głowie mylne pojęcie o możliwościach VW :chytry:to efekty są naprawde imponujące aż miło wciska w siedzenie
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 01:30 przez zjawa, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 259 gości