Strona 1 z 1

Sterownik do centralnego (wytłumaczenie kabelków)

: wt paź 30, 2007 23:45
autor: TabOoseQ
Witam,
Napewno dla wszystkich banalna sprawa =) Dla mnie jednak nie bardzo =(

Kupiłem sterownik na pilota do fabrycznego centralnego. Tylko z instrukcji, nie rozumiem niektórych opisanych wyjść i wejść do sterownika. Mógłby ktoś mi pomóc i napisać tak bardziej zrozumiale co one oznaczają i do czego to podpiąć? Bardzo bym prosił, bo się głowie i głowie nad tym...

Obrazek

: śr paź 31, 2007 12:48
autor: zoso8894
http://209.85.129.104/search?q=cache:pj ... cd=3&gl=pl

napisz konkretnie czego nie wiesz

: śr paź 31, 2007 16:54
autor: TabOoseQ
Dokładnie chcę wiedzieć gdzie mam podpiąć lub też nie podpinać kabelki:

Szary
Fioletowy
Niebieski
Zielony
Fioletowy/Biały
Brązowy

: śr paź 31, 2007 17:07
autor: Paweł Marek
szary - nigdzie, chyba że wykorzystasz sygnał masy pojawiający się na nim do czegoś tam, np dodatkowego siłownika klapy
fioletowy - nigdzie, chyba że robisz sobie odcięcie zapłonu albo pomopy paliwowej itp. Wtedy podłączsz go do dodatkowego przekaźnika który rozłącza wybrane przez ciebie urzadzenie
niebieski zielony nie wiem, podaj cała instrukcję
Pozostałe dwa, daja impuls masy do zamykania i otwierania centrala. Musisz sygnał masy zamienić na plus "przerzutnikami" czyli odpowiednio podłączonymi przekaźnikami, znajdziesz szukajką
Kable z przerzutników podłaczasz: otwieranie do zeilonego w słupku drzwiowym, po drugiej stronie jak wchodzi wiązka z drzwi, zamykanie do szarego w tym samym miejscu. Oba możesz znaleźć też we wtyku pompki, masz do wyboru jak chcesz.

: śr paź 31, 2007 19:30
autor: TabOoseQ
Podaje całą instrukcje.

Obrazek

Obrazek

Rozumiem, że przekaźnik ma on wbudowany?? I już nie trzeba?? Wg zdjęciom przedstawionym wyżej mam ustawić zworki tak jak na schemacie 4 tak?? =)

: śr paź 31, 2007 19:44
autor: Paweł Marek
A to to co pisałem o centralu sie nie tyczy twojej centralki się nie tyczy. Używasz schematu 4 sterowanie dwoma plusami (nie schematu do zamka pneumatycznego) kolory kabli do których podłączasz jak podałem. Przekaźnika blokady niema, pisze tam (mam na myśli fioletowy kabelek) że obciążalność jest 300 mA, czyli jak nie było przekaźnika w pudełku to musisz dokupić - o ile chcesz to odcięcie robić. Zwykły przekaźnik. Pin 85 do tego fioletowego, 86 do stałego plusa, do 86 i 87 podpinasz konce przeciętego kabla np od pompy o ile to nie diesel (czerwono-żółty w progu kierowcy)

: pt lis 02, 2007 16:50
autor: TabOoseQ
Pin tzn co to??`:D

: pt lis 02, 2007 18:52
autor: spec
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pin

:bigok:

Myślę że jasno wytłumaczone i z obrazkami :)

: sob lis 03, 2007 02:19
autor: TabOoseQ
Wiesz ;) To się domyśliłem ale gdzie jest ten pin 85, 86, 87 ;))

: sob lis 03, 2007 02:45
autor: guti
tak jak mowilem :)
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... ny++pilota

a co do pinów to http://www.allegro.pl/item259520842_prz ... iatel.html

spojr na foto , tam sa piny na przekazniku :)