Strona 1 z 1

Muli, skreca, trzesie, tylni spryskiwacz nie dziala

: pn paź 29, 2007 23:15
autor: diver666
Witam! Postanowiłem, ze dojde do ładu z moim MK2, bo praktycznie nie da sie nim jezdzic, (znaczy da sie ale nie tak jakbym chcial), a że dostałem mały zastrzyk gotowki postanowilem podreperowac go troche.

Sprzet: VW Golf II 1.6 benz + LPG

Oto moje problemy:

1. Strasznie muli. Na zakrecie nie moge zejsc z predkosci 40km/h na drugim biegu bo inaczej zamula go i nie chce sie podniesc...(a wyje niemiłosniernie jakby ze 200Km/h jechal) wtedy musze wrzucac jedynke i dopiero rusza dalej. Jest tak na gazie, a na benzynie prawie tak samo, moze troszke lepiej... w kazdym razie na drugim biegu nie moge jechac 20km/h bo albo szarpie, albo muli, a jak juz sie rozpedzi muł to max do 120km/h(mało!!!)
2. Zjezdza mi na lewa strone kiedy puszczam kierownice(nie mam wspomagania) no i strasznie trzesie kierownica na nierownosciach
3. W ogole trzesie na dziurach, pewnie amory do wymiany...
4. Tylni spryskiwacz mi nie dziala, przedni tak..
5. Dzwiek który wydaje samochod podczas pracy bardziej przypomina malucha niz golfa.

:)

: pn paź 29, 2007 23:59
autor: Przemo86
Problemy ze ściąganiem mogą mieć związek ze źle ustawioną zbieżnością
Z amortyzatorami też prawdopodobne, najlepiej podjedź sobie na jakąś stację diagnostyczną, czasami jest możliwość darmowego przeglądu np. zawieszenia i posprawdzasz sobie jego stan. Odnośnie spryskiwacza może gdzieś w wężyku lub przy dyszy jest syf. Może jakieś zagięcie.

: wt paź 30, 2007 14:48
autor: diver666
najbardziej mi dokucza to mulenie i brak przyspieszenia, a także to że gdy stoje w miejscu faluja obroty, raz normalnie, raz szarpie a potem gasnie < dzieje sie to na zimnym silniku. Czasami jak jest zimno w ogole nie moge go odpalic i zostaje mi brac go na spych?? Wiecie od czego to wszystko moze byc??

: wt paź 30, 2007 15:33
autor: Kwiatoshi
Prawdo podobnie samochód nie chodzi na wszystkich cylindrach... musisz znaleźć tego przyczynę, najpierw zajmij sie zapłonem (świece, kable, kopułka, palec itd) jeśli nie znajdziesz nic wadliwego to zobacz czy nie ma problemu z powietrzem (czy filtr powietrza nie jest zapchany na amen) to do punktu 1
co do punktu 2 to brak zbierzności kół. może to tylko kwestia regulacji a może trzeba już wymienić jakieś elementy jak końcówki drążków.
Punkt 3 Golf ogólnie nie jest zbyt komfortowy ale jeśli strasznie trzęsie i buja na nierównościach to to faktycznie mogą być amory...
Punkt 4 prawdo podobnie zapchany wężyk albo dysza... ja to kiedyś zrobiłem przez przedmuchanie kompresorem :bigok:
A punkt 5 wiąże sie bez pośrednio z punktem 1
Pozdrawaim Kwiatoshi :bigok:

: wt paź 30, 2007 15:36
autor: RychuK
Masz problemy z zapłonem. Może to wynikać z kilku rzeczy.
1. Brude i zurzyte świece
2. Kable mogą mieć przepięcia
3. Przestawiony zapłon na kole pasrednim.
4. Uboga mieszanka paliwowa.
5. Filtr powietrza do wymiany.
6. Kopułka i palec rozdzielacza do wymiany.

[ Dodano: 30 Paź 2007 14:46 ]
A i jeszcze sprawdz jak masz podłączone kable NW do kopułki. Kolejność kabli to
1,3,4,2.

: wt paź 30, 2007 16:10
autor: Pączek
dlugo masz gaz??

: wt paź 30, 2007 18:15
autor: diver666
instalacja gazowa z tego co wiem jest w tym samochodzie od 97r.
co do spryskiwacza - przedmuchiwałem sprezarka - jakies tam powietrze lecialo ale i tak nie dziala :/ bede musial rozbierac dach?
a nie wiecie co z tym dzwiekiem ?? < tez łączy się z zapłonem, swiecami??
-bylem na przegladzie to mi powiedzieli ze musze wymienic drazki kierownicze, sworzenie wahaczy, koncowki drozkow i amortyzatory. < czyli to skrecanie bedzie od drazkow?
Kolega Mówił, że moge miec walnięte sprzeglo ze wyje i nie rusza na piskach, ciezko sie podnosi?? Moze byc prawda czy wciska kit?
Jakbym kupowal swiece to jakie??? specjalne do samochodow z gazem??
Jakie amortyzatory?? W miare komfortowe i nie drogie :)

: wt paź 30, 2007 19:13
autor: Pączek
swiece kupuj pod silnik tzn pod oznaczenie. Najlepiej beru lub NGK tylko nie Bosch, nie kupuj specjalnie do gazu, ja jezdze na Iskrach i jest dobrze, a gaz juz dosc dlugo masz... moze zawory wypalone??

: wt paź 30, 2007 19:18
autor: diver666
Ta sama instalacja gazowa jest od 1997 roku w tym samochodzie, samochod mam od czerwca to nie wiem kiedy ostatnio koles wymienial czesci w instalacji. Wymieniałem juz swiece 2 a 2 stare zostały. Te dwie to V-Line NGK No21 BUR5ET-10 dobre są ??? dodam że po wymienieniu tych dwóch polepszyło sie bo bylo jeszcze gorzej ze gasł mi na jedynce pod gorke ale mniejsza z tym starczy jak dokupie 2 takie same?
-Czy amortyzatory Kayba gazowo-olejowe za 450 zł sa dobre?
-Jakie kable zapłonowe mam kupic? Beru za 155 zł moga byc?
ile moze kosztowac palec rozdzielacz i kopułka??
(żeby nie bylo że chce wszystko kupowac bez sprawdzenia co jest walniete- po prostu sie orientuje jakie moga byc koszty) :)

: wt paź 30, 2007 20:31
autor: Pączek
przewody Beru, nie kupuj Sentecha

: wt paź 30, 2007 20:32
autor: diver666
Roznica cenowa miedzy Beru a ngk to ok.30zł.. bardziej sie oplaca kupic te drugie? co ze swiecami?

: wt paź 30, 2007 21:32
autor: Pączek
diver666 pisze:co ze swiecami?
swiece kupuj pod silnik tzn pod oznaczenie. Najlepiej beru lub NGK tylko nie Bosch, nie kupuj specjalnie do gazu, ja jezdze na Iskrach i jest dobrze