Strona 1 z 2

pytanie o górne mocowanie amorka

: ndz paź 28, 2007 11:36
autor: szyms
Witam. Mam pytanie o gorne mocowanie amorka. kolega majacy też mkIII powiedział mi że nie powinienem mieć takiej dziury tylko mocowanie to powinno dolegać do blachy.
Co wy o tym sądzicie?

Obrazek


Obrazek

: ndz paź 28, 2007 11:44
autor: marecki_vitor
Do wymiany poduchy górnego mocowania zawieszenia przedniego , to taki gumy dostepne na allegro . Pozdrooo

: ndz paź 28, 2007 11:48
autor: bodzio_j
szyms pisze:powiedział mi że nie powinienem mieć
Ma racje

: ndz paź 28, 2007 11:48
autor: jaszczur
szyms, proponuję ci zestawik naprawczy mocowania górnego amora Poduszka z łożyskiem które bym wymienił przy opkazji bynajmniej spokój by był Ls 26642 to jest jej oznaczenie zestawik ok 48 zł na jedno koło

: ndz paź 28, 2007 11:56
autor: Dzaba83
Panowie smaruje sie w tym miejscu co kolega przestawil na zdieciu jakims smarem albo coos bo u mnie wlasnie z prawej strony piszczy przy kreceniu kierownica

czy tez poduchy do wymiany? szczeliny nie mam - pytam bo nie mialem z tym doczynienia :)

: ndz paź 28, 2007 12:09
autor: jaszczur
Dzaba83, może być łożysko górnego mocowania amora

: ndz paź 28, 2007 12:40
autor: misiek
szyms pisze:to powinno dolegać do blachy.
nie, nie ma dolegać do blachy, szczelina powinna mieć ok. 5 mm
Dzaba83 pisze:Panowie smaruje sie w tym miejscu co kolega przestawil na zdieciu jakims smarem albo coos bo u mnie wlasnie z prawej strony piszczy przy kreceniu kierownica
mozesz to śmiało przesmarować i zobaczysz efekt - przestanie popiskiwać

: ndz paź 28, 2007 12:42
autor: marecki_vitor
Te poduchy są gumowe i jesli zgrzyta to juz sparciały i sie wycierają . sprawdzales czy to nei co innego ??

: ndz paź 28, 2007 12:49
autor: Maćkooo
misiek10111 pisze:nie, nie ma dolegać do blachy, szczelina powinna mieć ok. 5 mm
Witam
Zgadza się nie ma ta poducha przylegać do końca blachy. U mnie np. szczelina wynosi dobry 1 cm. Tak powinno być. Wiem to ponieważ sam rozbierałem i skrecałem McPersona . Inaczej się tego nie da złożyć.

: ndz paź 28, 2007 14:26
autor: Dzaba83
misiek10111 pisze:mozesz to śmiało przesmarować i zobaczysz efekt - przestanie popiskiwać
I tak tez wlasnie zrobie :) zanim wezmę sie za wymiane, bo po wymianie dojdzie jeszcze geometria wiec dodatkowe koszta :(

[ Dodano: 28 Paź 2007 13:30 ]
marecki_vitor pisze:Te poduchy są gumowe i jesli zgrzyta to juz sparciały i sie wycierają . sprawdzales czy to nei co innego ??
sprawdzałem, wszystko i na samym koncu po otwarciu maski i zdjęciu dekla odgłos dochodzi właśnie z tego kielicha

: ndz paź 28, 2007 14:40
autor: misiek
marecki_vitor pisze:Te poduchy są gumowe i jesli zgrzyta to juz sparciały i sie wycierają
tam jest jeszcze łozysko i stąd też mogą pochodzić odgłosy (kwestia jest taka, jakie to są odgłosy), jeżeli tak jak pisze Dzaba83 "pisk" powodem moze być suche łozysko

: pn paź 29, 2007 11:34
autor: Dzaba83
misiek10111, wszczyknolem przez szczykawke z igla troche oleju na gume i pod gumę na lozyzysko i przestało piszczeć az normalnie lżej kiera sie kreci :) :bigok:

: pn paź 29, 2007 12:00
autor: niuteq
ja mam pytanie, wymienialem amorki i mechanik powiedzil mi ze mam lozysko gorne amortyzatora do wymiany, wiem ze trzeba ponownie sciagac calego amorka zeby je wymienic(no na mechanikow czasmi nie ma rady), czy po wymianie lozysk trzeba jechac na zbieznosc?? bo teraz sie tak zastawiam po wymienia amorka na zbieznosc po wymianiae lozysk na zbieznosc nie lepiej zrobic to za 1 razem? te kilka dni bez poprawnej zbieznosc chyba nie zaszkodzi,auto prowadzi sie dobrze
tak u mnie wyglad to gorne mocowanie
Obrazek
a czy bedzie pasowalo
np. FEBI - FE14958

: pn paź 29, 2007 16:38
autor: bodzio_j
niuteq pisze:zy po wymianie lozysk trzeba jechac na zbieznosc?? bo teraz sie tak zastawiam po wymienia amorka na zbieznosc po wymianiae lozysk na zbieznosc nie lepiej zrobic to za 1 razem? te kilka dni bez poprawnej zbieznosc chyba nie zaszkodzi,auto prowadzi sie dobrze
Kilka dni pewnie przejeździsz. Ale jak pojedziesz ustawiać to całą geometrię, nie tylko zbieżność.Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i kąt pochylenia koła.