Strona 1 z 1
cos puka i to nie przegub
: sob paź 27, 2007 19:49
autor: wladimir
Witam. Mam swojego golfika mk2 od niedawna silnik w nim to 1.6 tdi PRZEBIEG 335TYS (raczej wiarygodny gdyż jego rok to 91), mam pytanko co może sie dziać gdy puka coś w kole od strony pasażera ale tylko przy mocnym skręcie w prawo np. 90'?? Przegub wymieniony, wymienione gumy na wahaczach.
Mojego drugie pytanko dot. tego co może być przyczyną że delikatnie sie żarzy kontrolka od ładowania akumulatora (nowe paski, nowy akumulator 72 Ah)
Mam również 3 pytanko koledzy, czy ktoś zna dobrego pompiarza który by potrafił ustawić pompę wtryskową i ustawić kąt wtrysku w okolicy Legnica-Wrocław. Bo byłem już u 3 i wszyscy to krętacze.
Pozdrawiam wladimir
: sob paź 27, 2007 19:54
autor: marecki_vitor
Powiem ci tak te stukanie to może być od drążka stabilizatora a mianowicie gumy uchwytu są już luźne i drążek jest za nisko . a może sie żarzyć jak masz na małe napięcie ładowania , pomierz ile ładuje powinno 14,2-14,4 tak mi powiedzieli w JENOX'ie . a co do pompiarza nie jestem z stamtąd wiec nie pomogę przykro mi . Pozdrawiam
: sob paź 27, 2007 19:59
autor: wladimir
dzięki za szybka odpowiedz, co do ładowania to w normie, a mogą mieć coś do tego szczotki alternatora??
: sob paź 27, 2007 20:15
autor: marecki_vitor
a czesto mryga ta kontrolka ??
: sob paź 27, 2007 20:19
autor: wladimir
non stop tak lekko widać tylko jak jest ciemno, cały czas tak miga z szybką częstotliwością
: sob paź 27, 2007 20:21
autor: marecki_vitor
Sprawdzałeś to ładowanie ?? u jakigos elektryka lub sam mierniczkiem ??
: sob paź 27, 2007 20:27
autor: wladimir
u elektryka, mówił ze wszystko w porządku i nie wiem czy to coś poważnego bo chciałem sie wybrać do Niemiec autkiem
: sob paź 27, 2007 20:30
autor: marecki_vitor
Posłuchaj jak masz mierniczek sprawdz ile ładuje musi byc 14,2-14,4 bezwarunkowo !! jesli nie bedzie akum padnie predzej czy pozniej . Sprawdz jeszcze czy masz wszystkie przewody dobrze przykrecone
: sob paź 27, 2007 20:40
autor: wladimir
jutro zobaczę co i jak, a mam jeszcze jedno pytanko czy wiesz może ile wyniesie kapitalka silnika. tzn uszczelka pod głowice, uszczelka pod kolektor (strasznie chodzi jak traktor), pierścienie, uszczelniacze, planowanie głowicy i inne najgorsze ewntualności które mogą wyjść "w praniu"
: sob paź 27, 2007 20:44
autor: marecki_vitor
Hmmm tego to lepiej zapytac jakiegos specjaliste bo akurat na cenach sie nei znam . Przykro mi . Pozdrawiam
: sob paź 27, 2007 20:46
autor: wladimir
dzieki koleszko
: sob paź 27, 2007 20:47
autor: marecki_vitor
Nie ma za co
: sob paź 27, 2007 22:20
autor: daniel1960-74
witam u mnie też sie tłukło - na półosi prawej jest gumowometalowy ciężarek dla równowagi jak sie wytrze to przy skręcie w prawo wysuwa sie za daleko w lewo czyli w strone silnika i uderza o wachacz można wymienić na nowy lub go zabezpieczyć żeby sie nie suwał i stuki znikną