Nie zapala gdy temperatura jest ujemna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

slavoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sie 10, 2007 11:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Nie zapala gdy temperatura jest ujemna

Post autor: slavoo » sob paź 27, 2007 13:32

Niedawno kupiłem mk2 1.8 90 koni na wtrysku z gazem.Wystarczy ze na zewnatrz jest temp. ujemna to samochod jest nie do zapalenia na benzynia.Wymieniłem cały wtrysk,swiece,kable,kopułke,palec.Raz jest ok zapala bez problemu,a czasami nie idzie go odpalic.Cisnienie paliwa jest ok,filtr paliwa tez wymieniłem.Wie ktos moze co to moze byc ?
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 22:30 przez slavoo, łącznie zmieniany 1 raz.



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » sob paź 27, 2007 14:20

Jakie paliwo lejesz ?? moze oranzadka i ci zamarza :P:P . Jesli gaz ci nie pali to moze to byc podgrzewacz gazu . Pozdroooo



AndreV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 26, 2007 17:42
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: AndreV » sob paź 27, 2007 18:23

SIema. Moj znajomek miał podobny problem. Musisz sprawdzić kąt ustawienia wtryskow bo jak jest zle ustawiony to nie bedzie palił.

Pozdro


...i zesłał pan Golfa na ziemie , by siał zamęt i zniszczenie...

Moj mk 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=170111

slavoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sie 10, 2007 11:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: slavoo » ndz paź 28, 2007 14:34

Jak mam niby sprawdzic kat ustawienia wtryskow jak tam jest wtrysk jednopunktowy?



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz paź 28, 2007 14:38

a jak zapali to chodzi normalnie ????

i druga rzecz czy jak "nie odpala" to tylko kreci czy zaskoczy i gasnie??


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

slavoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sie 10, 2007 11:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: slavoo » ndz paź 28, 2007 15:49

Jak zapali to chodzi normalnie,a jak nie chce zapalic to kreci ,kreci ale nie zaskoczy wogole



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz paź 28, 2007 20:28

a wez odkrec sobie weza doprowadzajacego paliwo do wtrysku i przekrec zaplon (tylko zaloz na weza jakas butelke) i zobacz czy paliwo zawsze dochodzi do wtrysku powinno ostro sie lac z tego weza

i moze sprawdz zaplon
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 20:31 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Spid3r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 22:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Spid3r » ndz paź 28, 2007 22:20

Mam całkiem podobny problem i... silnik także - 1,8 z gazem, jednopunktowy wtrysk, 90KM. Po wymianie świec i ustawieniach gazu zaczął bardzo niechętnie odpalać. Po tym doszła wymiana kabli, kopułki, palca, a także silniczka krokowego (falowanie obrotów, gaśnięcie silnika itd.), podstawa gaźnika (chyba tak się to zwie) - to wszystko już w innym zakładzie. Po tym z odpalaniem problemów nie było, ale falowanie obrotów nie zniknęło. Nadal ma dość dziwne.. najpierw wchodzi na 1100 a po jakimś czasie unormowuje się na poziomie 900 ;) Od wymiany tych części minęło 2 tygodnie i znowu są problemy z odpalaniem... odpala ale zaraz gaśnie, 2, 3 próby i OK, później wskakuje na gaz po 2000 obrotów i na gazie już trzyma ładnie. W obu tych zakładach mówili mi, że mam zwaloną sonde... ale to raczej nie wina sondy. Także odpalam z benzyny i po 2000 jest gaz. Na gazie jedzie ładnie, choć nie od razu...i nie zawsze, czasami troche muli i jakby nie ma tyle mocy ile powinien. Po wciśnięciu pedału gazu na maksa jest gorzej, najwięcej mocy ma gdzieś na połowie (dziwna sprawa), a na benzynie w ogóle się nie da jechać bo przy 2-3 tysiącach obrotów skacze jak zając, rwie. Może i mi ktoś pomoże... Przypomne - po wymianie świec, kabli, kopułki, palca, silniczka krokowego, podstawy, filtra powietrza, filtra gazu i nie odpala od razu. Planuje w najbliższym czasie wymianę oleju silnikowego i płynu do chłodnicy. Dzięki i pozdrawiam !


Pola Monola + Coca Cola... no i V-Power Racing.

slavoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sie 10, 2007 11:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: slavoo » pn paź 29, 2007 10:12

Sprobuje zrobic dzisiaj tak jak mowisz i dam znac co i jak :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości