Nie zapala gdy temperatura jest ujemna
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie zapala gdy temperatura jest ujemna
Niedawno kupiłem mk2 1.8 90 koni na wtrysku z gazem.Wystarczy ze na zewnatrz jest temp. ujemna to samochod jest nie do zapalenia na benzynia.Wymieniłem cały wtrysk,swiece,kable,kopułke,palec.Raz jest ok zapala bez problemu,a czasami nie idzie go odpalic.Cisnienie paliwa jest ok,filtr paliwa tez wymieniłem.Wie ktos moze co to moze byc ?
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 22:30 przez slavoo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
a wez odkrec sobie weza doprowadzajacego paliwo do wtrysku i przekrec zaplon (tylko zaloz na weza jakas butelke) i zobacz czy paliwo zawsze dochodzi do wtrysku powinno ostro sie lac z tego weza
i moze sprawdz zaplon
i moze sprawdz zaplon
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 20:31 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Mam całkiem podobny problem i... silnik także - 1,8 z gazem, jednopunktowy wtrysk, 90KM. Po wymianie świec i ustawieniach gazu zaczął bardzo niechętnie odpalać. Po tym doszła wymiana kabli, kopułki, palca, a także silniczka krokowego (falowanie obrotów, gaśnięcie silnika itd.), podstawa gaźnika (chyba tak się to zwie) - to wszystko już w innym zakładzie. Po tym z odpalaniem problemów nie było, ale falowanie obrotów nie zniknęło. Nadal ma dość dziwne.. najpierw wchodzi na 1100 a po jakimś czasie unormowuje się na poziomie 900 Od wymiany tych części minęło 2 tygodnie i znowu są problemy z odpalaniem... odpala ale zaraz gaśnie, 2, 3 próby i OK, później wskakuje na gaz po 2000 obrotów i na gazie już trzyma ładnie. W obu tych zakładach mówili mi, że mam zwaloną sonde... ale to raczej nie wina sondy. Także odpalam z benzyny i po 2000 jest gaz. Na gazie jedzie ładnie, choć nie od razu...i nie zawsze, czasami troche muli i jakby nie ma tyle mocy ile powinien. Po wciśnięciu pedału gazu na maksa jest gorzej, najwięcej mocy ma gdzieś na połowie (dziwna sprawa), a na benzynie w ogóle się nie da jechać bo przy 2-3 tysiącach obrotów skacze jak zając, rwie. Może i mi ktoś pomoże... Przypomne - po wymianie świec, kabli, kopułki, palca, silniczka krokowego, podstawy, filtra powietrza, filtra gazu i nie odpala od razu. Planuje w najbliższym czasie wymianę oleju silnikowego i płynu do chłodnicy. Dzięki i pozdrawiam !
Pola Monola + Coca Cola... no i V-Power Racing.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości