Strona 1 z 1

na czym polega ta różnica DX-JH???

: sob paź 27, 2007 11:16
autor: krzybelik
Miałem w swoim mk1 silnik 1.8 gti kod DX- książkowe 112 KM lecz padł:( kupiłem drugi od cabrio i tu muj bład ze nie sprawdziłem oznaczenia silnika... Sądziłem ze zasilanie K-Jetronic było stosowane tylko w 112KM a tu sprawdzam oznaczenie JH i 95KM!!! Silniki różnia sie tylko stopniem sprężania 8.5-10. I tu moje pytanie- CZY W SILNIKU JH DA SIĘ ZAMIENIĆ TO SPRĘŻANIE AJEŻELI TAK TO CO MUSZE ZROBIĆ? Prosze o pomoc wkońcu strata "17" kucy to boli...

: sob paź 27, 2007 11:20
autor: Paweł Marek
nie mam dziś pod ręką tabeli z róznicami, ale nie wiem czy to tylko kwestia sprężania, czy nie ma różnic w katach wałka rozrządu.

: sob paź 27, 2007 11:30
autor: krzybelik
mam głowice od dx, ale czy jej zmiana pomoże?

: pn gru 31, 2007 00:10
autor: Tomasz Mk 1
Witaj.
Różnica pomiędzy tymi dwoma silnikami (DX-JH ) jest kolosalna!
1. w silniki JH zastosowano inne tłoki, inne korbowody przez co silnik został odprężony
2. w silniku DX zastosowany został wałek oznaczony literom G. to oznaczenie jest jednym z najbardziej agresywnych wałków stosowanych w seryjnych samochodach schodzących z taśmy VW.
W ogólnym podsumowaniu różnica pomiędzy dwoma jednostkami jest bardzo duża na ogromną korzyść DX.
DX był produkowany około 8-9 lat i miał swoje trzy odsłony (drobne fabryczne modernizacje)
PS.
Posiadam szczegółowe informacje techniczne firmy Dr. SCHRICK jak poprzez modyfikacje silnika, głowicy ,układu zasilania paliwa K-Jetronik uzyskujemy około 140 KM.