Strona 1 z 1
					
				pomoc co do motoru 2e
				: czw paź 25, 2007 07:35
				autor: lukasz gti8v
				czesc od roku jestem posiadaczem pięknej 3 gti 8v do tej pory bez wiekrzych zazutów az tu nagle 

 silnik zaczyna nierówno pracowac na luzie najczesciej jet to w korku obroty wahaja sie od 500-1200 czsami jest 2000 i tak stoi .dodam ze dzieje sie to na paliwie na gazie było okej ......ale niedługo......z lpg jest jeszcze gorzej wogóle świruja obroty az gasnie i w aucie wali gazem. mam załozony stozek  i strumienice czy to moze miec coś wspólnego?     ----POMÓZCIE----POZDRAWIAM
 
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 07:55
				autor: Bąku
				rozumiem ze dzieje się to tylko na biegu jałowym, jesli tak to silniczek krokowy lub jak kto woli zawór bocznikowy robi sobie żarty  

 
			 
			
					
				Re: pomoc co do motoru 2e
				: czw paź 25, 2007 09:21
				autor: bugalon
				lukasz gti8v pisze:czesc od roku jestem posiadaczem pięknej 3 gti 8v do tej pory bez wiekrzych zazutów az tu nagle 

 silnik zaczyna nierówno pracowac na luzie najczesciej jet to w korku obroty wahaja sie od 500-1200 czsami jest 2000 i tak stoi .
 
A przy lince od gazu nie grzebales czasem ? Nie naciagnales jej zbyt mocno ? Zanim zaczniesz sie grzebac z silniczkiem krokowym, to sprawdz czy krancowka zamkniecia przpeustnicy dziala. Niesprawna sonda lambda tez daje takie objawy.
 
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 09:32
				autor: adriana81
				bugalon pisze:Niesprawna sonda lambda tez daje takie objawy.
Dokladnie o Tym samym pomyslalam Sonda  
 
Najlepiej podepnij go pod kompa jak masz mozliwosc zobaczysz co za bledy Ci wyskocza ja jednak odstawialabym Sonde
 
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 11:05
				autor: Bąku
				hmm sonda mówicie, kolega nic niepisze o tym że auto zaczęło mu palić więcej więc niewiem czy to będzie sonda a podstawową usterką sondy jest zwiększenie spalania
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 12:31
				autor: bugalon
				Bąku pisze:hmm sonda mówicie, kolega nic niepisze o tym że auto zaczęło mu palić więcej więc niewiem czy to będzie sonda a podstawową usterką sondy jest zwiększenie spalania
Niekoniecznie, jesli zawiesi sie na 0,4V to nie bedzie palic wiecej, a jak sie zawiesi na 1V to nawet mniej niz normalnie (tylko gniazda zaworow sie wypala albo inne cuda). Typowy objaw sondy to tragedia z obrotami po dluzszym postoju na biegu jalowym na cieplym silniku.
 
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 12:36
				autor: Acid
				Najlepiej sprawdź silniczek krokowy na włączonym silniku: odpenij od niego kostkę i zobacz czy obroty będą dalej falować. Drugą sprawę przedstawiam na rysunku niżej 
 
 
 
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 14:53
				autor: Marooo9
				sprawdz dokładnie wszystkie podcisnienia i czy masz szczelna rure dolotowa
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 15:09
				autor: dnadna
				Acid pisze:Najlepiej sprawdź silniczek krokowy na włączonym silniku: odpenij od niego kostkę i zobacz czy obroty będą dalej falować.
a co jesli po wyjeciu kostki od razu gaśnie ?
poza tym chodzi w miare normalnie.
 
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 16:27
				autor: WODA
				wg mnie to przepływomierz...a jak strzela z wydech to sonda...ale dla swietego spokoju w wyczysc silniczek krokowy.
			 
			
					
				
				: czw paź 25, 2007 17:37
				autor: d.milas
				Mialem podobny problem, ale u mnie okazal sie przeplywomierz. Sprawdz dolot powietrza czy masz szczelny. Strzelal Ci na gazie? Jak dla mnie moze to byc silniczek krokowy, przeplywomierz lub tez tylko nieszczelny dolot powietrza.